Victoria Beckham pasidalijo sėkmingos santuokos paslaptimi

Autorius
VÉRONIQUE HYLAND
Nuotraukos
DAN JACKSON

Popžvaigždė, mados dizainerė, grožio magnatė, o dabar dar ir dokumentinio filmo herojė – Victoria Beckham nenustoja stebinti.

Victoria Beckham pakilusi taip aukštai virš Manhatano panoramos, kad ją galima palaikyti ant „Empire State“ dangoraižio filme „Kinkongas“ užnešta aktore Fay Wray. Už jos tarsi asmens sargybinis stūkso „Chrysler“ pastatas, o tolumoje žėri Rytų upė. Ji visada buvo geriausias savo pačios modelis, tad ir šįkart V. Beckham vilki savo kurtą šalavijų žalumo švarką su žavinčia, neįprasta detale ant apykaklės.

Nepriekaištingai sušukuotus plaukus iš užkulisių stebi kirpėjas Kenas Pavesas, bet kurią akimirką pasiruošęs prireikus ką nors pataisyti. Čia, Midtauno viršūnėje (tiesiogine prasme, nes renginys vyksta 55 aukšte) ji 2026 metų pavasario kolekciją pristato ryškiausiems Niujorko vardams, o ją pasveikinti išsirikiavusios garsių redaktorių eilės galėtų pavydėti ne viena nuotaka.

V. Beckham žino, kaip pritraukti auditoriją. Pirma, tampant viena didžiausių popmuzikos ikonų pasaulyje. Tuomet su vyru futbolo žvaigžde užsitikrinus įtakingos poros statusą, o terminui WAG (kuriuo vadinamos garsių sportininkų žmonos ar merginos) įsitvirtinus kultūrinėje sąmonėje. Nors kai ji 2008 metais save pristatė kaip mados dizainerę, šios srities atstovai kurį laiką laikė skepsį – kaip ir dėl visų į mados centrą, Septintąją aveniu, drįsusių įžengti įžymybių. Kai kur buvo justi užriestos nosys. („Niekas to nejuto labiau nei aš“, – sako ji.) Todėl nuleidusi galvą Victoria sutelkė dėmesį į darbą, o ne į tai, ką pati vadina „triukšmu“.

Štai kodėl praėjus 17 metų jos prekės ženklas vis dar egzistuoja, nors tiek daug jų žlugo. Jis augo kartu su ja: nuo ​​​​prigludusių suknelių, kuriomis ji išgarsėjo, iki nepriekaištingai pasiūtų darbinių siluetų ar šiandien demonstruojamų suknelių su klostėmis. „Kokia tai kelionė“, – prisipažįsta ji, prisėsdama pasikalbėti privačiame kambaryje ir gurkšnodama uogų skonio „LaCroix“ vandenį. „Mano verslas patyrė labai daug ir visa tai buvo vieša. Tai dviašmenis kardas – būti įžymybe ir prekės ženklu.“

Pereiname ir prie jos naujausio vaidmens dokumentiniame filme. V. Beckham buvo ryški ir 2023 metais pasirodžiusio „Netflix“ apie jos vyrą Davidą sukurto dokumentinio filmo herojė. Tuomet daug memų sulaukė jų pokalbis, kuriame ji tvirtino užaugusi darbininkų klasėje, bet prisipažino, kad jos tėvas vairavo „Rolls-Royce“. Taip pat scena, kurioje jiedu šoka pagal „Island in the Stream“ dainą. Ji ir vėl grįžta į „Netflix“ ekraną, tik šįkart su dokumentiniu filmu apie save.

Trijų dalių serialas, kurį režisavo Nadia Hallgren, nominuota „Emmy“ už dokumentinį filmą „Becoming“ apie Michellę Obamą. Šįkart režisierė seka V. Beckham kelią nuo tapimo popžvaigžde iki dizainerės ir verslininkės karjeros, fiksuoja, kaip ji ruošiasi Paryžiaus mados savaitėje demonstruoti savo 2025 metų pavasario kolekciją. 

Iš pradžių ji šio filmo nenorėjo kurti, bet kalbama, kad ją įtikino Davidas. „Nuoširdžiai negalėjau suprasti, kodėl kam nors tai rūpi. Man patinka, ką darau, bet buvau kiek šokiruota, – sako ji. – Tačiau visas procesas man labai patiko. Vertinu galimybę parodyti mūsų industriją, atskleisti, kokia ji sudėtinga.“ Ji priduria, kad tai tapo ir galimybe „apmąstyti nueitą kelią, papasakoti apie ankstesnę karjerą, nepakenkiant mano prekės ženklui. Juk ketverius metus buvau „Spice Girls“ grupės narė, ir tas laikotarpis mane labai apibrėžė. Nors mados industrijoje esu jau beveik du dešimtmečius.“

Save apibūdinanti kaip kontrolės fanatikę, V. Beckham turėjo susitaikyti su filmavimo komandos buvimu, ką ji galiausiai įvertino kaip „labai išlaisvinančią“ patirtį. „Visą tuštybę turėjau palikti kitapus durų, nes kaskart įsijungus kameroms tiesiog dirbau savo darbą.  Negalėjau galvoti apie tai, kad esu filmuojama, nes įtemptai ruošiausi pasirodymui. Tuo pat metu kūrėme kolekciją, rinkomės audinius, mėginome modelius. „Ar tinkamos grindys? Kokia muzika gros šou?“ Tiek daug visko vyko, kad turėjau nekreipti dėmesio į tai, jog šalia yra filmavimo komanda. Antraip nebūčiau nieko nuveikusi.“ 

Dar neaišku, ar šis dokumentinis filmas taip pat turės daug ypač išpopuliarėjusių scenų. „O Dieve, tas „Rolls-Royce“? – juokiasi ji. – Net vienas mūsų vaikų paklausė: „Kiek kartų tai filmavote?“ Ne, ne, tai nebuvo repetuota.“ Šokis taip pat buvo tikras: „Būtent tai ir daro Beckhamai. Mums patinka linksmintis, patinka leisti laiką visiems kartu. Esame labai tradicinė šeima, daug labiau, nei žmonės įsivaizduoja“, – teiginys, prieštaraujantis visoms pastarojo meto bulvarinių leidinių spekuliacijoms apie šeimoje kylančią trintį.

Kai užsimenu, kad man patikdavo matyti Davidą ir visus keturis vaikus (kurių amžius dabar svyruoja nuo 14 iki 26 metų) pirmojoje jos šou eilėje Londono mados savaitės metu (dabar ji pasirodymus rengia Paryžiuje), ji atsako: „Būtent tai mes ir darome. Mes palaikome vienas kitą. Mes visada sergame vienas už kitą.“

Apie kokį tradiciškumą kalbame? „Žinoma, visada stengiausi būti geriausia mama, kokia tik įmanoma būti“, – sako ji, visą jų vaikystę laikydamasi šeimos vakarienės tradicijos 18 valandą, net jei po jos reikėdavo vėl grįžti į darbą. Tokią darbo etiką svarbu demonstruoti ir vaikams. „Labai ryškiai prisimenu akimirką po paskutinio pasirodymo, kai Davidas su vaikais užėjo į užkulisius. Ką tik buvau nužengusi nuo scenos ir jų išraiškos mane taip paveikė – mačiau, kaip jie manimi didžiavosi.“

Ji visada vadovavosi filosofija, kad vaikai turi žinoti: „Tėtis eina į darbą, mama eina į darbą. Dirbdama aš tampu geriausia savo versija.“ Kartu su Davidu jie jau 28 metus ir santykių ilgaamžiškumą ji aiškina tuo, kad augo kartu. „Dažnai santykiuose vienas kitam žmonės prikiša: „Tu pasikeitei.“ Žinoma, kad pasikeitei! Būdamas 20-ies esi visai kitas žmogus, nei kai tau 50, – sako ji.  – Bet jis manimi tikėjo, kai daugelis žmonių to nedarė. Buvau tapusi pajuokos objektu, žmonės rimtai nevertino mano verslo, o jis visada manimi tikėjo.“ 

Sunku patikėti, kad tokios išvaizdos moteris kada nors galėjo save laikyti bjauriuoju ančiuku, bet V. Beckham taip jautėsi. Pasakodama savo grožio prekių ženklo naujienas ji prasitaria nuo jauno amžiaus kovojusi su akne. „Mano oda vienu metu buvo tokia problemiška, kad viena mamos draugė pareiškė, jog tarp spuogų negalėtų rasti vietos smeigtukui įsmeigti. Jauna labai išgyvenau dėl savo odos. Baiminausi žiūrėti žmonėms į akis. Tai darė milžinišką įtaką pasitikėjimui savimi. Tai gali sukelti rimtą depresiją“, – pasakoja ji. 

Kai dvidešimties tapo savimi pasitikinčia „Posh Spice“, dizainerių drabužiais labiau žavėjosi, nei juos vilkėjo. „Negalėjau sau jų leisti, bet žavėjausi ir domėjausi prabangos pasauliu, – pasakoja ji ir priduria. – Beje, „maža „Gucci“ suknelė“ iš tiesų niekada nebuvo maža „Gucci“ suknelė, o tik pirkinys iš parduotuvės pagrindinėje miesto gatvėje. Bet aš sakiau, kad tai „Gucci“, nes garbinau Tomą Fordą.“ Be jokios abejonės, dabar jie draugai. 

Grožio produktų liniją ji įkūrė 2019 metais. Šiandien jos kurtas akių pieštukas parduodamas kas 30 sekundžių. „Anksčiau žmonės mane stabdydavo gatvėje kaip „Spice Girls“ narę, dabar žmonės man kalba tik apie akių pieštukus.“ Hitu tapo ir jos grožio pamokos socialiniuose tinkluose. Žmonės mano, kad „už tų vaizdo įrašų slepiasi didelė kūrybinė komanda, o tai esu… aš“.

Visai neseniai įsigijau trikojį, nes žmonės stebėdavosi, kodėl rodau tik vieną savo veido pusę. O taip būdavo todėl, kad viena ranka laikydavau kamerą, o kita darydavausi makiažą!“ – sako ji, įnirtingai mojuodama rankomis. Kiek neįtikima, kad ji net neturi specialaus apšvietimo tokiems vaizdo įrašams kurti. 

Bet socialiniai tinklai tapo tikru išsigelbėjimu, kai reikėjo sušvelninti jos kadaise susikurtą šaltą įvaizdį. Dešimtajame dešimtmetyje „buvo paparacų nuotraukų ir žiniasklaidos istorijų laikai“. Dabar žmonės gali pamatyti tikrąją Viktoriją. „Skaitydavau istorijas ir matydavau nuotraukas, kuriose atrodydavau gana paniurusi. Bet viduje visada buvau visai kitoks žmogus. Manau, tai dar viena priežastis, kodėl Davidas norėjo, kad kurtume šį dokumentinį filmą, kad tai atskleisčiau. Nors jau seniai nustojau nerimauti dėl to, ką žmonės apie mane galvoja. Tiesa, man patinka naudotis socialiniais tinklais, nes ne tik smagiai leidžiu laiką, bet galiu atsakyti ir į dalį su savo prekės ženklais susijusių klausimų.“ 

Ji iš savęs pasijuokė ir kurdama marškinėlius su tokiais užrašais kaip „Fashion stole my smile“ (liet. „Mada pavogė mano šypseną“). „Mada niekada nepavogė mano šypsenos, – sako ji ir atsisuka į savo leidėją. – Gal gali man priminti, kad turėčiau sukurti naujus marškinėlius su užrašu „Fashion made me smile“ (liet. „Mada privertė mane šypsotis“).“

V. Beckham dar niekada neatrodė tokia pasitikinti savimi. Tokiais neramiais mados pramonei laikais, per tiek daug pakilimų ir nuosmukių, ji išdidžiai konstatuoja, kad jos verslas išliko pelningas, nors kaip privati įmonė neprivalo skelbti rezultatų. Daugelis dizainerių susiduria su iššūkiu, kaip išlikti dėmesio centre, bet „kai mano vardas pasirodo ant etiketės, tai visada tampa aptariama naujiena, – sako ji. – Nors gandų netrūko. Žmonės kėlė klausimą, ar tai mano tuštybės projektas, o gal vyro bandymas mane gelbėti?..

Faktas tas, kad iš pradžių mano verslas susidūrė su iššūkiais.“ Apie tai ji kalba ir naujame dokumentiniame filme. „Manau, kad pirmą kartą iš tiesų atsivėriau ir tapau pažeidžiama. Liko dar dvi filmavimų dienos, o tada mano darbas bus baigtas. Prasidės montuotojui.“ 

Praeityje Victoria nebuvo tokia lengvabūdiška, bet „senstant… yra puikių dalykų. Nebelieka filtro ir tau viskas ima kur kas mažiau rūpėti. Labai tuo mėgaujuosi“, – tvirtina ji. Dar prasitaria, kad kai pastarąjį kartą 2009 metais fotografavosi ELLE viršeliui, tuomečiai žurnalo leidėjai laikė ją per sena tam. Tuo metu jai buvo apie 30-imt. Dabar, būdama 51-erių ir prasisukus keliems gyvenimo ratams, ji vėl pirmuose puslapiuose.