Spalio 28-31 d. Ryga tapo mados sostine – mieste vyko Rygos mados savaitė. Programoje dalyvavo ne tik seniai pamėgti vietiniai, bet ir tarptautiniai dizaineriai.
Iš viso savo kolekcijas pristatė prekių ženklai iš šešių šalių, 15 iš jų pasirodė ant pagrindinės programos podiumo.
Lauros Daili kolekcija.
Mados renginių ciklą pradėjo „Henna“ kolekcijos pristatymas „Baltā Kūmode“ butike. Iškart po to vyko Lenos Lumelsky bendros kolekcijos „ArtisainT“ pristatymas. Latvijos prekės ženklas „One Day“ savo debiutinę kolekciją pristatė Latvijos buržuazijos epochos architektūros paminkle „Binyamin House“.
Ivetos Vecmanes kolekcija.
Pirmąją dieną dangoraižiuose „Zunda Towers“ pradėjo veikti Baltijos šalių dizainerių pop-up salonas, čia vyko „Verens“ (Latvija), Lauros Daili (Lietuva) ir „Carolxott“ (Estija) mados pristatymai. Diena baigėsi „Amoralle“ butike, kur svečiai turėjo galimybę susipažinti su vieno moteriškiausių Latvijos prekių ženklų ir dizainerio Fiodoro Podgorny (buvusio „FYODOR GOLAN“ kūrybos direktoriaus) bendradarbiavimo rezultatais.
Rygos mados savaitėje kolekcijas pristatė Latvijos prekių ženklai „Natalija Jansone“, „Iveta Vecmane“, „Selina Keer“, „BAE by Katya Shehurina“. Pastarasis ženklas bendradarbiavo su žinomu „Huawei“ prekės ženklu. Čia taip pat prisistatė tarptautiniai prekių ženklai: „Pohjanheimo“ (Estija), „Novaliss“ (Ispanija/Latvija), „Szczygiel“ (Lenkija) ir su universaline parduotuve „Stockmann“ bendradarbiavęs „Lili Marleena“ (Suomija).
„Stockmann“ X Lili Marleena“.
Šį sezoną, glaudžiai bendradarbiaujant ir remiant Italijos ambasadai Latvijoje ir Italijos prekybos agentūrai Stokholme, Rygos mados savaitės programoje buvo renginių, skirtų Italijos madai. Spalio 30 d. vyko vieša diskusija „Mada kaip paveldas“ su žinomu mados istoriku Matteo Augello (Italija) ir dizainere Laima Jurča (Latvija).
Kitą dieną, spalio 31 d., kino teatre „Forum Cinemas“ vyko filmo apie legendinio italų dizainerio Salvatore Ferragamo, kūrusio batus Holivudo žvaigždėms ir kultinius nebyliojo kino filmus, gyvenimą.
„Verens“.
Paskutinę Rygos mados savaitės dieną, minint renginio 20-metį, surengta iškilminga vakarienė su Latvijos dizaineriais, ilgamečiais RFW dalyviais ir apdovanojimų ceremonija.
„Carolxott“.
RFW generaliniais partneriais tapo universalinė parduotuvė „Stockmann“ ir oficialus RFW laikrodis – „Huawei GT5 Series“.