„Mano grožio filosofija 100 proc. suformuota „Biologique Recherche“, – sako šio prekės ženklo atstovė Lietuvoje Svetlana Gelbūdienė ir priduria, kad svarbiausia jos grožio taisyklė – būti laimingai.
Svetlana, kodėl „Biologique Recherche“?
Tai – gerai žinomas ženklas, garsėjantis moksliniu požiūriu į odos priežiūrą, aukštos koncentracijos aktyviosiomis medžiagomis ir individualizuotu požiūriu, bet, kalbant atvirai, man „Biologique Recherche“ daugiau negu tik ženklas, man tai – gyvenimo būdas, prabanga ir aistra grožiui.
Kuo šis ženklas Jus taip žavi?
Esu mokslo žmogus, vadovaujuosi faktais, skaičiais, fizikos, chemijos, matematikos dėsniais. Taigi mokslu ir individualizacija pagrįstas požiūris į odos priežiūrą bei medicininės ženklo šaknys (prekės ženklą įkūrė biologas, gydytojas ir fizioterapeutė) mane labai žavi. Tiesa, kartais pajuokauju, ar tik gamintojas neturi kokių magiškų miltelių, kurių įmaišo į savo produktus (juokiasi). Kartą pabandžius šio ženklo kosmetiką, kiti ženklai nebevilioja. Staiga supranti, kas yra kokybiškas kremas ir serumas, kokia veiksminga gali būti kaukė, akivaizdžiai matai kompleksiškos rutinos naudą. Ilgainiui ateina suvokimas, kad alternatyvų šiai kosmetikai nėra arba labai nedaug.
Atstovauti tokiam prestižiniam prekės ženklui – didelė atsakomybė. Kokių iššūkių kyla?
Visų pirma, reikia išlaikyti prekės ženklo filosofiją ir standartus, tą išskirtinumo, prabangos, nišinio ženklo įvaizdį. Kadangi tai nėra standartinė kosmetika, būtinas atsakingas profesionalų paruošimas ir edukacija apie „Skin Instant®“ konceptą, produktų veiksmingumą, jų pritaikymą individualiems klientų poreikiams.
Nėra lengva ir konkurencija su prabangiais masinės rinkos prekių ženklais. Nors „Biologique Recherche“ turi stiprią poziciją profesionalioje kosmetikoje, masinė rinka vis agresyviau naudoja rinkodaros strategijas, žadėdama stebuklus per naktį. Dėl to svarbu šviesti klientus apie ilgalaikės odos priežiūros naudą, o ne greitus, bet paviršutiniškus ir trumpalaikius rezultatus.
Kaip manote, kur slypi ženklo paslaptis?
Visa paslaptis ir stiprybė – produktų formulės. Jose nėra nereikalingų užpildų, kvapiklių, sintetinių konservantų, naudojamos labai koncentruotos aktyviosios medžiagos. Tai užtikrina stipresnį poveikį ir geresnį veikliųjų medžiagų įsisavinimą.
Kokia Jūsų pačios grožio filosofija?
Mano grožio filosofija 100 proc. suformuota „Biologique Recherche“ ir net nenormalia svetimkūnių odos sluoksniuose baime (juokiasi). Aš nesu pasidariusi jokios injekcijos, net pačios nekalčiausios, nors tikiu, kad specialistai tikrai rastų, ką pakoreguoti. Kol kas pasitikiu tik „Biologique Recherche“ specialistais ir kosmetika.
Ar naudojate tik šio ženklo kosmetiką?
Taip. Aišku, kartais susigundau išbandyti kokią nors naujovę ar konkurencinį produktą, bet galiausiai net nepabaigiu jo naudoti, neužtenka kantrybės.
Kokie trys produktai Jūsų „must-have“?
Mano produktai užima visą lentyną vonioje, ja užgrūstas kosmetikos šaldytuvas ir dar viena lentyna maisto šaldytuve, o jus klausiate tik 3 produktų?.. (Juokiasi.) Bet, žinoma, tikrai išskirčiau kultinį ir „ELLE Lithuania“ apdovanojimą pelniusį „Lotion P50“. Be jo savo odos priežiūros rutinos neįsivaizduoju. Apskritai, P50 serijos losjonai yra laikomi „šventuoju graliu“ dėl stipraus eksfoliacinio ir odos balansavimo poveikio.
Jūs nemažai keliaujate. Kaip sutalpinate tiek kosmetikos į lagaminą? Gal turite naudingų patarimų?
Labai gaila, bet pusę lagamino prikrauti kosmetikos nepavadinsi naudingu patarimu. Kad ir kaip stengčiausi, mažiau man neišeina. Rugpjūtį Švedijoje planuojame savaitę minti dviračiais, tačiau dėliojantis maršrutą teko gerai apgalvoti strategiją. Mintis visus daiktus turėti vienoje kuprinėje ir kas naktį bazuotis vis kitoje vietoje mano atveju neįgyvendinama. Susidėjusi tik būtiniausius kosmetikos buteliukus, nelabai dar kažką sutalpinčiau į kuprinę (juokiasi).


Kaip dar mėgstate leisti laisvalaikį?
Stengiuosi derinti aktyvų ir pasyvų laisvalaikį – sportuoju, keliauju, mėgstu pirtį ir šaltas maudynes, skaityti knygas, žiūrėti filmus ir „youtubinti“. Klausau įvairių tinklalaidžių, kiekvieną laisvą minutę – automobilyje, duše, valydamasi dantis. Manau, kad tai – puikus būdas mokytis, atsipalaiduoti ar įsikvėpti naujų idėjų.
Kokių tinklalaidžių klausote?
Įvairių, dažnai net pasikliauju „Youtube“ algoritmais. Mane domina kardinaliai skirtingos temos: psichologija, medicina, sportas. Man įdomios tiek pramoginės, tiek istorinės, politinės, naujienų ar žinių formato tinklalaidės. Taip pat mada ir net „true crime“. Šias jau klausome kartu su dukra, kol vežu ją į mokyklą, ji tikra „horror“ žanro gerbėja. Dažniausiai tinklalaides atsirenku pagal temą ir pranešėją, bet kelis kanalus ir prenumeruoju, pavyzdžiui, „The Diary Of A CEO“. Man patinka klausyti Sergejaus Gurijevo, atsipalaiduoti patinka su juokingais „Anatoly“ vaizdo įrašais, taip pat mėgstu Jay Shetty, Scott Galloway tinklalaides.
Esate tikrai aktyvi, daug sportuojate, ką Jums reiškia sportas?
Sportas man ne tik fizinė veikla, bet ir būdas atsikratyti įtampos bei emocinio nuovargio. Jis padeda išvalyti mintis, išlaikyti discipliną, aiškų protą. Sportas ugdo valią, suteikia pasitikėjimo savimi ir padeda išlikti produktyviai tiek darbe, tiek gyvenime.
Kaip dažnai atliekate odą puoselėjančias procedūras? Kokia procedūra Jums efektyviausia?
Nesu pavyzdinga klientė, procedūras atlieku tada, kai turiu laiko arba jau reikia odą gelbėti. „Biologique Recherche“ neturi vienos, pačios efektyviausios procedūros, viskas priklauso nuo individualios odos būklės. Dėl intensyvaus poveikio ir populiarumo tiek tarp profesionalų, tiek tarp klientų išskirčiau „Seconde Peau“ odos atjauninimo procedūrą, kuri akimirksniu išlygina smulkias raukšles ir suteikia odai putlumo bei stangrumo, ir „Remodeling Face“ elektrostimuliaciją, kuri pagerina odos tonusą, paformuoja veido kontūrus, suteikia veido pakėlimo efektą be chirurginės intervencijos.


Svarbiausia Jūsų grožio taisyklė?
Būti laimingai. Laimė suteikia grožio. Kai žmogus jaučiasi gerai, tai atsispindi ne tik jo veide, bet ir laikysenoje, akyse, energijoje. Spinduliuojanti savijauta dažnai atrodo patrauklesnė nei tik išorinė estetika.
Kas Jus labiausiai įkvepia ir motyvuoja?
Jausmas, kad darau kažką svarbaus, kas turi prasmę ir duoda gerus rezultatus. Taip pat labai svarbu daryti tai, kas patinka, ypač po 30 metų.
Jei galėtumėte išpildyti vieną svajonę, kokia ji būtų?
Sustabdyčiau senėjimo procesus, kad ilgiau likčiau 36 metų, arba norėčiau, kad kiekvienas galėtų džiaugtis sveika oda, manau, kad tai gana ambicingas tikslas, jog būtų svajonė.