„CHANEL“ pristatė naujausią saulės akinių kolekciją

Autorius
Pranešimas žiniasklaidai
Nuotraukos
CHANEL

Kas slypi už rėmelių? „CHANEL“ 2025 metų pavasario-vasaros akinių kampanija kviečia į drąsų charakterių tyrinėjimą, kurį įkūnija keturi ryškūs savo kartos veidai: aktorės Lupita Nyong’o, Margaret Qualley ir Nana Komatsu bei muzikantas Kendrickas Lamaras.

Karimo Sadli įamžinta prekės ženklo ambasadorių bendruomenė atskleidžia drąsų ir išraiškingą žvilgsnį į akinius kaip langą į kūrybinę sielą. Visi keturi kampanijos herojai spinduliuoja autentišką talentą ir meninę drąsą.

Dėvėdami ikoniškus rėmelius ir naujus modelius, jie perteikia nenykstantį „CHANEL“ žavesį, kur drąsi vizija susitinka su elegantišku tikslumu. Akiniai sujungia nesenstančius prekės ženklo simbolius su šiuolaikiniu dizainu: detalės reikalauja dėmesio, o formos – aliuzija į retro stilių, bet išlaikant modernumą.

Reklama

Kampanijoje pasirodo prekės ženklo ambasadorius, „Grammy“ ir Pulicerio premijų laureatas K. Lamaras – atlikėjas, esantis karjeros viršūnėje. Jam talkina Japonijos aktorė ir „CHANEL“ ambasadorė Nana Komatsu. Taip pat amerikiečių aktorė ir ilgametė mados namų ambasadorė Margaret Qualley, kurios naujausias filmas „The Substance“ sulaukė didelio pripažinimo.

Ketvertuką užbaigia Oskaro laureatė, prodiuserė ir „The New York Times“ bestselerio autorė iš Kenijos – Lupita Nyong’o. Ji jau daugiau nei dešimtmetį yra artima „CHANEL“ bičiulė, o 2023 m. spalį tapo oficialia ambasadore – ši kampanija pažymi jos debiutą.

x