Ketvirtadienio vakarą sostinės širdis pulsavo prancūziška dvasia. Čia, iš meilės Prancūzijai ir jos virtuvei gimusiame „Saint Malo“ restorane įvyko iškilmingas liepos ir rugpjūčio mėnesiams skirto „ELLE Lithuania“ leidinio pristatymas.
Naujojo žurnalo viršelis – ne eilinis. Jį papuošė socialinių tinklų žvaigždė Karolina Meschino, o viršelio fotosesija įvyko ten, kur prabėgo jos vaikystė – centrinėje Italijoje.




Dariaus Kučio ir Mildos Navickytės nuotr.
Tarsi pasivaikščiojimui po Prancūzijos Rivjerą pasipuošusiems svečiams tradiciškai paruošta ne viena staigmena: koncertą jiems dovanojo atlikėjas Vaidas Baumila, buvo įteiktos rėmėjų dovanos. Tiesa, ir šios buvo tarsi iš Viduržemio jūros pakrantės.



Mildos Navickytės nuotr.
Restorano kieme puikavosi itališkos mados sinonimas – „The Alfa Romeo Junior“ automobilis. Kompaktiškas, dinamiškas ir sukurtas tam, kad kiekviena kelionė taptų nepamirštama patirtimi.





Dariaus Kučio ir Mildos Navickytės nuotr.
Dalyviai galėjo susipažinti su „GRITTI“ – drąsaus ir išskirtinio italų nišinės parfumerijos prekės ženklo – gaminiais, kuriuos įkvėpė venecijiečių giminės istorijos.




Dariaus Kučio ir Mildos Navickytės nuotr.
Norintieji atsigaivinti galėjo pasmaguriauti prancūziška elegancija dvelkiančiu „Kronenbourg 1664 Blanc“ nealkoholiniu kvietiniu alumi, išsiskiriančiu gaiviu vaisių skoniu.




Mildos Navickytės nuotr.
Ir kaip gi be itališko aperatyvo! Pro akis neprasprūdo nealkoholinis aperatyvas „MARTINI“, pagamintas iš aukščiausios kokybės žolelių, stilingas bei kupinas citrusinių natų.


Dariaus Kučio nuotr.
Mados mėgėjai turėjo galimybę pasimatuoti „Fielmann“ pristatyto prekės ženklo „Isabel Marant” akinius ir atrasti sau labiausiai tinkantį vasaros įvaizdžių akcentą.
Kiekvienas šio ženklo kūrinys – tarsi modernios moters portretas: stiprios, laisvos, smalsios, gebančios būti švelnia ir drąsia tuo pačiu metu. Įdomu tai, kad Isabel Marant dar paauglystėje pati permodeliuodavo drabužius iš savo tėvų spintos – būtent iš noro išreikšti save gimė jos kūrybinis pasaulis, kuris šiandien įkvepia moteris visame pasaulyje.




Dariaus Kučio ir Mildos Navickytės nuotr.
80 metų turintis prancūziškas profesionalios kosmetikos lyderis „SOTHYS“ taip pat pristatė savo gaminius. Šis prekės ženklas už moksliškai pagrįstą veiksmingumą, rafinuotas tekstūras ir nuoseklią inovacijų paiešką yra sulaukęs pripažinimo visame pasaulyje.




Dariaus Kučio ir Mildos Navickytės nuotr.
Tuo tarpu „BEOTEBAL“ pristatė aktyvų stiprinamąjį blakstienų ir antakių serumą su peptidais, kuris padeda gražiai ir natūraliai paryškinti akis bei dovanoja ilgesnes ir storesnes blakstienas vos per keturias savaites.




Dariaus Kučio ir Mildos Navickytės nuotr.