Šiais metais „Milan Fashion Days“ (liet. Milano mados dienos) prasidėjo įspūdingu renginiu, vykusiu istoriniame Istituto dei Ciechi di Milano. Milanas, laikomas pasaulinės mados širdimi, tapo scena, kurioje kūrybiškumas, kultūra ir prabanga susijungė į vieną įsimintiną šventę.
„Milan Fashion Days“ buvo daugiau nei podiumų šou – renginys virto tikru kultūriniu pareiškimu apie transformuojančią mados galią. Šio sezono kolekcijos pristatė talentus iš įvairių žemynų, įskaitant AKEL COUTURE & BABYPHOTOSTARS, ELSA FAIRY by IRYNA MYKYTIUK, BY VEL, HOUSE OF RINA, RIINA LAANETU, HOUSE OF NINA’S, LENNIN VILLARROEL, GRITSFELDT, ARUTTI ir SARA PEDRAM.
AKEL COUTURE & BABYPHOTOSTARS
„AKEL Couture“ pristatė žavingą kolekciją „Kids Like Crystals“ (liet. vaikai kaip kristalai), įkvėptą vaikystės tyrumo ir spindesio. Kiekvienas modelis žėrėjo lyg brangakmenis, atspindėdamas kiekvieno vaiko unikalumą ir vidinę šviesą – podiumas virto tikra pasaka.
Už išskirtinį kūrybiškumą, meistriškumą ir įtaką vaikų mados industrijai renginių ciklą lydėjusiuose Milano mados apdovanojimuose „AKEL Couture“ pelnė geriausio vaikų aukštosios mados dizainerio titulą.
Kolekciją pristatė „Babyphotostars“ – viena iš pirmaujančių tarptautinių vaikų modelių ir prodiuserių agentūrų. Už nuolatinį indėlį ugdant ir pristatant jaunuosius talentus visame pasaulyje, ši agentūra taip pat buvo įvertinta kaip „Geriausias tarptautinis vaikų talentų ugdymo centras“.

ELSA FAIRY by IRYNA MYKYTIUK
Mados namai ELSA FAIRY, įkurti dizainerės Irynos Mykytiuk, pristatė įspūdingą vakarinių suknelių kolekciją, skirtą vaikams. Kiekvienas modelis perteikė eleganciją, fantaziją ir kruopštų rankų darbą – nuo žėrinčių kristalų iki lengvai krentančių siluetų.
Ukrainoje gimęs ir šiuo metu Floridoje įsikūręs prekės ženklas ELSA FAIRY tęsia aukštosios mados kūrimą jaunosioms žvaigždėms visame pasaulyje, vadovaudamasis ištverme, meistriškumu ir kūrybine vizija.


BY VEL
BY VEL pristatė kolekciją, kurioje tyrinėjama vidinė mergaitė, slypinti kiekvienoje moteryje – nepriklausomai nuo amžiaus. Tai asmenybės laisvės, drąsos ir vidinės stiprybės išraiška.
Originalūs aksesuarai, šimtai valandų, praleistų kuriant rankomis ir specialiai sukurtos, iki žemės krentančios konstrukcijos iš lengvo tinklelio kūrė karališką estetiką, būdingą prekės ženklui. Kolekcija pabrėžė šią mintį: galima įkūnyti skirtingus personažus ir vis tiek išlikti ištikimam sau.

HOUSE OF RINA
„House of Rina“ parodė kolekciją „La Forza delle Rose“, įkvėptą rožės dualumo – švelnaus rožinio atspalvio trapumo ir sodriai raudonos spalvos stiprybės. Kiekviena suknelė atspindėjo šiuolaikinės moters įvairialypiškumą: grakščią, tačiau tvirtą, švelnią, tačiau nepalaužiamą.

„House of Rina“ taip pat pabrėžė savo įsipareigojimą moterų įgalinimui, bendradarbiaudama su organizacijomis, remiančiomis kūrybiškumą, švietimą ir bendruomeninę plėtrą.
Prekės ženklą įkūrusi dizainerė Rina Patel buvo įvertinta geriausios moteriškos aprangos dizainerės titulu. Tai – pripažinimas už jos viziją ir nuoseklų moteriškumo interpretavimą per aukštąją madą.

RIINA LAANETU
Dizainerė RIINA LAANETU pristatė kolekciją „Women’s DNA SS26“ (liet. Moters DNR 2026-ųjų pavasaris-vasara), kuri tapo pasitikėjimo, moteriškumo ir laisvės simboliu. Kiekvienas įvaizdis atspindėjo šiuolaikinės moters dvasią – stiprią, bet švelnią, elegantišką, tačiau funkcionalią, drąsią, bet subtilią.
Vadovaudamasi savo filosofija dress-up / dress-down (liet. elegantiškas – kasdienis) dizainerė pabrėžė, kad tikroji elegancija neturi būti komplikuota – ji natūraliai prisitaiko prie kiekvienos akimirkos ir nuotaikos. Kolekcija priminė, jog mada yra ne tik tai, ką dėvime, bet ir tai, kaip jaučiamės – užtikrintai, pastebimai ir ištikimos sau.

Už rafinuotą elegancijos interpretaciją ir šiuolaikišką moteriškumo viziją RIINA LAANETU apdovanota kaip geriausias prabangios moteriškos aprangos prekės ženklas.


HOUSE OF NINA`S
Nina Dulovic pristatė naujausią kolekciją prekės ženklui „House of NINA’S“, kurioje meistriškai susijungė jėga ir elegancija. Iš Juodkalnijos kilęs prekės ženklas tapo rafinuoto moteriškumo simboliu Balkanų regione ir už jo ribų, jis turi butikus Budvoje ir Podgoricoje, populiarėja Monake ir Paryžiuje.
Kolekcijoje buvo pristatyti struktūruoti siluetai, ryškūs kirpimai ir prabangios tekstūros – nuo išraiškingų paltų iki masyvių, vyriško kirpimo įkvėptų kostiumų bei išskirtinių vakarinių suknelių. Kiekvienas modelis pabrėžė moterį, kuri vadovauja su pasitikėjimu, gracija ir nepaneigiama charizma.


LENNIN VILLARROEL
Venesuelos dizaineris Lenninas Villarroelis, gyvenantis Santjage, Čilėje, pristatė kolekciją, skirtą laiko nepaisančiai elegancijai ir šiuolaikinės moters galiai. Žinomas dėl naujos moteriškumo estetikos apibrėžties Lotynų Amerikoje, savo dizainuose jis jungia juslumą, rafinuotumą ir tvirtumą pasitelkdamas nepriekaištingą siuvimą, gilius iškirpimus ir rankų darbo siuvinėjimus.
Įkvėptas meno istorijos ir Romos imperijos didybės, jis kuria įvaizdžius, kurie balansuoja tarp drąsos ir subtilumo – siūlydamas ne tik drabužius, bet ir prabangų patyrimą, skirtą moteriai, kuri nori jaustis galinga, elegantiška ir išskirtinė.


GRITSFELDT
Dizaineris Jade’as Gritsfeldtas pristatė naujausią kolekciją po prekės ženklo atnaujinimo. „Gritsfeldt“ sujungė madą, muziką ir naratyvinį pasakojimą į vieną stiprią meninę išraišką. Pasirodymas peržengė tradicines ribas – renginys prasidėjo gyvu jo kūrinio „Visa“ pasirodymu, kuris nustatė toną augimo, transformacijos ir asmeninės evoliucijos temoms.
Kiekvienas drabužis buvo kruopščiai rekonstruotas ir papildytas ukrainietišku kultūriniu DNR – nuo sluoksniuotų skarų ir galvos apdangalų iki skulptūrinių tekstūrų, atspindinčių tapatybę ir paveldą. Kolekcija dar kartą įtvirtino „Gritsfeldt“ poziciją tarp aukštosios mados ir meninio aktyvizmo.
Jade’as Gritsfeldtas buvo įvertintas Milano mados apdavanojimų titulu „Geriausia mados žvaigždė“, kuris suteiktas už vizionierišką mados, performanso ir kultūrinės komunikacijos sintezę.


ARUTTI
Dizaineris Wladimiras Davidii Arutti pristatė tris išskirtinius ARUTTI kolekcijos įvaizdžius performanso forma. Prekės ženklas, įkurtas 2016 m. brolių Wladimiro Davidii ir Georgo Arutti, perkuria šiuolaikinę prabangą, novatoriškai derindamas haute couture ir high-end prêt-à-porter.
ARUTTI išsiskiria architektūriniu tikslumu ir modernistine estetika, siūlo įvaizdžius, kurie vienu metu yra ir dėvimi, ir skulptūriški, derina funkcionalumą su avangardu.

SARA PEDRAM
„Sara Pedram“ – tai ne tik mados ženklas, bet ir sąmoningo saviraiškos judėjimas. Įsikūręs Dubajaus dizaino rajone, prekės ženklas kuria drabužius, skirtus ne tik dėvėti, bet ir jausti.

Kiekvienas modelis pasižymi nepriekaištinga kokybe ir simboline intencija. Skirtas tiems, kurie vertina gylį kiekvienoje detalėje, „Sara Pedram“ siūlo asmeninį, individualų patyrimą, kuriame drabužis tampa sielos kalba, pažadinančia sąmoningumą, pasitikėjimą ir drąsą būti savimi.

Istoriniame Istituto dei Ciechi di Milano surengtas „Milan Fashion Days“ suvienijo paveldą ir modernumą bei sukūrė įspūdingą mados šventę visomis jos formomis.
„Mūsų misija – atverti Milano duris tiek kylantiems, tiek pripažintiems dizaineriams iš viso pasaulio, suteikiant jiems galimybę pristatyti savo viziją ir įkvėpti madą kaip visuotinę grožio ir tapatybės kalbą“, – dalijosi renginio įkūrėja ir organizatorė Zoriana Semeniuk.

Komanda:
Makiažas ir plaukai: @nesterovamari_mua
Grožio komandos vadovas: @makeup_paris_study
Nuotraukos: @vasiliygalushkin @gennaropiscopoimmagini @fotograf_artti
Mados vadovas: @houseofrina2
Prodiuseris: @zarina.semenyuk
Produkcija: @milanfashiondays







