Milano mados savaitėje „BOSS“ pakvietė nauju žvilgsniu pažvelgti į biuro aprangą

Autorius
Pranešimas žiniasklaidai
Nuotraukos
„BOSS“
CLASSIC IAB | straipsnio pradžioje 970x250
Reklama

Prekės ženklas „BOSS“ Milano mados savaitėje pristatė naujausią, 2025 metų pavasariui ir vasarai skirtą kolekciją „Out of Office“ (liet. „Ne biure“) tema. 

Pastaroji pristatyta Milano Palazzo del Senato rūmuose, siurrealistinėje sodo aplinkoje. 

Naujojoje kolekcijoje kviečiame kiek kitaip pažvelgti į biurui skirtą įvaizdį – buvo dekonstruotas oficialios aprangos kodas, drabužiai pritaikyti ne tik darbui, bet ir laisvalaikiui. 

Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, šia kolekcija siekiama atliepti 24 valandas per parą ir 7 dienas per savaites besitęsiantį gyvenimo būdą, leisti plačiau išreikšti save ir į kasdienybę įnešti daugiau balanso.