Paryžiuje išdalinti tarptautiniai mados apdovanojimai

Autorius
Pranešimas žiniasklaidai (reklama)
Nuotraukos
Pranešimo siuntėjų

Spalio 3 d. viename garsiausių Paryžiaus ir aukštosiso madų simbolių, legendiniame „Hôtel Plaza Athénée“ viešbutyje, vyko „Paris Fashion Days“ (liet. Paryžiaus mados dienos).

Spalio 4 d. šventė tęsėsi prestižiniuose „Morning Panoramas“, įsikūrusiuose istoriniuose Palais Vivienne rūmuose – vietoje, garsėjančioje savo kultūriniu paveldu ir architektūros didybe pačioje Paryžiaus širdyje.

„Paris Fashion Days“ buvo ekskliuzyvinis mados renginys, subūręs tarptautinius dizainerius, industrijos profesionalus ir žiniasklaidos atstovus. Šio sezono podiumą papuošė kūrėjai iš skirtingų žemynų, tarp jų: MAISON KETI, AKEL COUTURE, MOHIKAS, TREASURES BY TIARA, TINATIN MAGALASHVILI, LAURE SIASSIA, SOFIA KHARCHI, JASIVE & CUADRA, IRA LANGEVIN, HOUSE OF RINA, SARA PEDRAM, LIMA’S ANGELS, ARUNAZ, LLOYD ARCEO, GARAMI SIGNATURE, ELSA FAIRY, LENNIN VILLARROEL, STUDIO ARTIS, PAROMA ALA MODE, MODEBADZE ir THOMAS ABRAHAM. Jie pavertė „Paris Fashion Days“ tikru pasaulinės kūrybos festivaliu.

Renginio metu taip pat vyko „Paris Fashion Awards“ (liet. Paryžiaus mados apdovanojimų) ceremonija, skirta įvertinti išskirtinius pasiekimus tarptautinėje mados industrijoje. Apdovanojimai pagerbė talentą, inovacijas ir atsidavimą mados menui įvairiose kategorijose.

MAISON KETI

Dizainerė Keti Chkhikvadze, prekės ženklo MAISON KETI kūrėja, pristatė ryškią kolekciją, išsiskiriančią skulptūriniais siluetais, dinamika ir atvira moteriškumo estetika. Ištikima savo stilistikai, dizainerė derino struktūrinę apimtį su lengvu judesiu. Buvo pristatyta nuo daugiasluoksnių raukinių žaismingais taškeliais ir ryškiomis gėlių kompozicijomis iki romantiškų baltų ansamblių iš permatomo tiulio su žiedlapių aplikacijomis.

Drąsūs raudonos ir elektrinės mėlynos spalvų raštai kūrė džiaugsmo ir nostalgijos atmosferą, o juodai balti deriniai suteikė laiko patikrintos dramos, papildytos rankų darbo auksiniais siuvinėjimais bei aksominėmis tekstūromis. Kiekvienas modelis balansavo tarp tradicijos ir fantazijos – įkūnydamas moterį, kuri yra galinga, bet poetiška, gerbianti paveldą, tačiau nebijanti svajoti.

Už aukštojo meistriškumo interpretaciją MAISON KETI buvo apdovanotas „Geriausio aukštosios mados kūrėjo“ titulu.

AKEL COUTURE & BABYPHOTOSTARS

„AKEL Couture“ pristatė žavingą kolekciją „Kids Like Crystals“ (liet. vaikai kaip kristalai), įkvėptą vaikystės tyrumo ir spindesio. Kiekvienas modelis žėrėjo lyg brangakmenis, atspindėdamas vaiko individualumą ir vidinę šviesą – podiumas virto tikra pasaka.

Už meninę išraišką, kūrybiškumą ir meistriškumą „AKEL Couture“ pelnė „Geriausio mados dizainerio“ titulą.

Kolekciją pristatė „Babyphotostars“ – vienas iš pirmaujančių tarptautinių vaikų modelių ir prodiuserių centrų. Už išskirtinį indėlį atrandant ir ugdant jaunus talentus visame pasaulyje, „Babyphotostars“ taip pat pripažintas „Geriausiu tarptautiniu vaikų ugdymo centru“.

MOHIKAS by ARCHANA SONI

JAV įsikūrę prabangūs mados namai „Mohikas“, kuriuos įkūrė dizainerė Archana Soni, pristatė spindinčią kolekciją, pagerbiančią tradicinę Indijos meistrystę ir derinančią ją su tarptautine aukštosios mados estetika.

Kolekcijoje dominavo sodrūs brangakmenių tonai, sudėtinga siuvinėjimo technika ir prabangios tekstūros. Rankomis puošti drabužiai, skulptūriniai švarkai, karališki apsiaustai ir rafinuoti vyriški ansambliai perteikė paveldo ir modernumo balansą. Nuo švelnių dramblio kaulo šilko atspalvių iki kontrastingų fuksijos ir medetkų spalvų derinių – kiekvienas modelis priminė iškilmingą ceremoniją šiuolaikiniame kontekste.

TREASURES BY TIARA

Tiara Dhody, „Treasures by Tiara“ įkūrėja ir kūrybos vadovė, garsėjanti juvelyrikos, kaip nešiojamo meno formos, interpretavimu pristatė kolekciją, kupiną prabangos ir pasakojimo sintezės.

Skulptūriški vėriniai, krištoliniais kristalais dengti auskarai ir gamtos įkvėpti galvos aksesuarai buvo derinami su banguojančiomis smaragdo, lydyto aukso ir ugninės raudonos spalvos suknelėmis. Kiekvienas pasirodymas tapo teatrališku galios ir moteriško žaviesio manifestu.

TINATIN MAGALASHVILI

Prekės ženklo TINATIN MAGALASHVILI įkūrėja ir kūrybos vadovė Tinatin Magalashvili, bendradarbiaudama su „Gurosi Bags“ ir „Otanadze Design“, pristatė kolekciją, kurioje jėga susiliejo su elegancija.

Struktūriški siluetai, sodrios vyšnių, juodos ir brangakmenių spalvų gamos buvo papildytos ryškiais aksesuarais ir išraiškingais akiniais, taip formuojant šiuolaikinę moteriškumo viziją, paremtą pasitikėjimu ir charizma. Kiekvienas įvaizdis perteikė moterį, kuri vadovauja sąmoningai – yra drąsi, bet nepraranda balanso, ekspresyvi, tačiau išlaikanti rafinuotą estetiką.

Už moteriškų siluetų interpretaciją ir modernios elegancijos meistrystę TINATIN MAGALASHVILI buvo apdovanota kaip „Geriausia moteriškos aprangos dizainerė“.

LAURE SIASSIA

Laure Siassia pristatė kolekciją moterims, kurios vadovauja, įkvepia ir išlieka ištikimos savo feminizmui. Prekės ženklo vizitine kortele tapęs apsiaustas atsikartojo visuose įvaizdžiuose, tapdamas jėgos ir orumo simboliu.

Aiškios linijos, audiniai ir dramatiški siluetai kūrė šiuolaikinės herojės įvaizdį – moters, kuri nekelia balso, tačiau jos buvimas kalba garsiau už bet kokius pareiškimus. Kiekvienas modelis skambėjo kaip moteriškos lyderystės ir individualumo manifestas.

SOFIA KHARCHI

„Kharchi“ kolekcija žengė ant Paryžiaus podiumo tarsi tylus, tačiau galingas himnas, apgaubtas sodria juodų atspalvių palete, sluoksniuota tekstūra ir skulptūriniais siluetais, kuriuose jautėsi ir archajiškumas, ir avangardas.

Dygsniuoti švarkai, klostuoti sijonai, šydais dengti galvos apdangalai ir rankų darbo lopymo (patchwork) technika naujai interpretavo tradicinius gruziniškus elementus, suteikdami jiems beveik ceremoninę aurą. Kiekvienas modelis priminė kontrastų poemą, tai buvo tarsi žemės prisilietimas ir dvasinė pakylėjimo būsena viename.

Už atsakingą kūrybą ir etinę inovaciją Sofia Kharchi pelnė „Geriausio tvarios mados dizainerio“ titulą.  

JASIVE & CUADRA

JASIVE pristatė kolekciją „Simbólo Cuadra“. Tai ne tik drabužių linija, bet ir galingas atgimimo pareiškimas po 25 metų mados industrijoje. Pirmą kartą pristatyta legendiniame „Hôtel Plaza Athénée“, kolekcija apjungė moterišką plastiškumą ir vyrišką struktūrą, pasitelkiant odą, skystos tekstūros šilką, rankomis siuvinėtus nėrinius, žakardą ir sudėtingą dekorą.

Kiekvienas iš dvidešimties aukštosios mados įvaizdžių atstovavo „cuadra“ – asmeninį gyvenimo etapą, transformuotą į dizainą, dedikuojant jį moterims, formavusioms dizainerės kelią. Kiekviena detalė atspindėjo meistriškumą – nuo skulptūrinių batų iki perlais puošiamų elementų, kuriant įvaizdžius, kurie yra ne tik vizualiai įspūdingi, bet ir emociškai paveikūs.

Už tarptautinį poveikį ir išskirtinę aukštosios mados viziją Jasive Fernández pelnė „Geriausio tarptautinio aukštosios mados kūrėjo“ titulą. Už avalynės pavertimą meno forma per paveldą ir rankų darbą CUADRA buvo apdovanotas kaip „Geriausias rankų darbo avalynės prekės ženklas“.

IRA LANGEVIN

„Ira Langevin“ – mados namai, įkurti dizainerės, dramaturgės ir diplomatės Iros Langevin, pristatė kolekciją „She Who Knows“ (liet. ji, kuri žino). Tai – ne tik kolekcija, bet ir manifestas.

Kūriniai perteikė dialogą tarp švelnumo ir jėgos: skulptūriniai siluetai derėjo su sklandžiais judesiais. Etiudinės levandų gradiento suknelės, pagamintos iš subtiliai klostuoto audinio, lengvai apgaubė kūną tarsi rūkas. Juodai balti grafiški kontrastai suteikė struktūros, o didelės apimties baltos suknelės su plunksnų imitacijomis priminė dangišką lengvumą.

Kolekcija paremta dualumu – architektūrinė struktūra susijungė su sklandžiu kritimu, o santūrumas – su drąsa. Ji priminė: tikroji jėga nėra triukšminga, ji jaučiama giliai.

HOUSE OF RINA

„House of Rina“ pristatė „Gulabi Pink Couture Collection“ – poetišką, tačiau tvirtą pagarbos moterų atsparumui ir įgalinimui išraišką. Įkvėpta Indijos Gulabi Gang judėjimo, garsėjančio ryškiais rožiniais sarių atspalviais, kolekcija perteikė solidarumą ir jėgą, pasitelkiant šilką, satino blizgesį, rankomis siūtas plunksnas ir daugiau nei 200 valandų kruopštaus siuvinėjimo.

Tai ne tik mada – tai duoklė vienybei ir sąmoningai lyderystei. Kiekvienas įvaizdis kurtas moteriai, kuri vadovauja švelniai, bet ryžtingai. Rožės, detalių ir aksesuarų pavidalu simbolizavo moterišką dualumą: švelnumą ir nepalaužiamumą viename.

Už įspūdingą debiutą HOUSE OF RINA buvo apdovanotas už „Geriausią debiutinę aukštosios mados kolekciją“. 

SARA PEDRAM

Saros Pedram naujausia kolekcija yra ne tik mada, bet ir savęs pažinimo bei sąmoningos išraiškos judėjimas. Įsikūręs Dubajaus dizaino rajone, prekės ženklas kuria drabužius, skirtus ne tik dėvėti, bet ir jausti.

Kiekvienas modelis pasižymi nepriekaištinga kokybe ir yra tarsi vidinių emocijų, svajonių ir tapatybės atspindys. Saros Pedram mada tampa sielos kalba, kuri pažadina sąmoningumą, pasitikėjimą ir drąsą atsiskleisti tikrąjam savo „aš“.

LIMA’S ANGELS

„Lima’s Angels“ pristatė emocingą kolekciją, paremtą drąsa, transformacija ir laisve. Prekės ženklas, įkurtas 2025 m. Ninos Julakidze ir bendruomenės „Hope“, pasitelkė podiumą ne tik madai, bet ir gydymui.

Sklandūs siluetai ir įkvepiantys šūkiai perteikė moters kelionę per išgyvenimus ir atgimimą. Dalis kolekcijos pajamų skirta onkologinių ligonių psichosocialinei reabilitacijai, todėl „Lima’s Angels“ galima laikyti ne tik prekės ženklu, bet ir savotišku palaikymo, orumo ir išlaisvinimo judėjimu.

ARUNAZ ATELIER

„Arunaz Atelier“, įkurtas dizainerės Nazym Karpikovos, pristatė kolekciją, meistriškai sujungusią šiuolaikinę madą su turtingu Rytų paveldu. Plazdantys siluetai, lengvi audiniai ir subtilūs dekoratyviniai elementai kūrė natūralios elegancijos įspūdį.

Ištikimas prekės ženklo estetikai, kiekvienas įvaizdis skleidė kultūrinę pasididžiavimo aurą – taip dar kartą patvirtinant ARUNAZ kaip vieną iš Kazachstano mados lyderių tarptautinėje arenoje.

LLOYD ARCEO

Lloydas Arceo pristatė kolekciją, harmoningai sujungusią kultūrinį paveldą ir meninę fantaziją. Įkvėptas filipiniečių tradicijų ir gamtos poezijos, dizaineris derino prabangą su organiniais motyvais – nuo krištoliniais lapais puoštų detalių iki skulptūrinių gėlių aplikacijų ant aksomo, šilko ir tiulio.

Tamsūs juodi, bronzos ir geltonai žali tonai susijungė su švelniais pudrinės rožinės ir levandos atspalviais. Taip buvo  kuriama spalvų paletė, kuri balansavo tarp jėgos ir ramybės. Romantiška ir transformuojanti kolekcija įkūnijo atsinaujinimą – eleganciją, kuri nėra statiška, o gyva, žydinti ir nuolat kintanti.

GARAMI SIGNATURE

Jungtinių Arabų Emyratų dizaineris Hamadas Jasemas, prekės ženklo „Garami Signature“ įkūrėjas, pristatė kolekciją, meistriškai sujungusią emyratišką paveldą su šiuolaikine tarptautine mada. Prabangūs audiniai, subtilus siuvinėjimas ir modernūs siluetai perteikė dizainerio viziją pagerbti tradiciją, bet tuo pačiu žvelgti į ateitį.

Kiekvienas kūrinys įkūnijo Emyratų elegancijos dvasią, pritaikytą pasaulinei scenai – tai tapo ryškiu žingsniu prekės ženklo globalizacijos kelyje.

ELSA FAIRY by IRYNA MYKYTIUK

Kūrybos namai ELSA FAIRY, įkurti dizainerės Irynos Mykytiuk, pristatė magišką vakarinių suknelių kolekciją, pripildytą stebuklo ir fantazijos. Kiekvienas modelis jungė eleganciją su svajone – nuo žėrinčių kristalų aplikacijų iki siluetų, leidžiančių jaunoms manekenėms atrodyti lyg pasakų herojėms.

Kilusi iš Ukrainos ir šiuo metu kurianti Floridoje, ELSA FAIRY tęsia aukštosios mados kūrybą, skirtą jaunoms žvaigždėms visame pasaulyje. Už savo pasakišką estetiką ir nepriekaištingą meistriškumą ELSA FAIRY & THE SWAN Paryžiaus mados apdovanojiimų ceremonijoje buvo įvertintas „Geriausių vakaro suknelių diziainerio“ titulu.

LENNIN VILLARROEL

Venesuelos kūrėjas Lenninas Villarroelis, gyvenantis Santjage, Čilėje, pristatė kolekciją, skirtą moteriškos jėgos dualumui – griežtumui ir švelnumui vienu metu. Jo firminis stilius, plačiai pripažintas Lotynų Amerikoje, atsiskleidė per skulptūrinius siluetus, gilius iškirpimus ir precizišką siuvinėjimą, pabrėžiantį kūno formas, bet jų neperspaudžiantį.

Įkvėptas klasikinio meno ir imperinės estetikos, L. Villarroelis sukūrė įvaizdžius, spinduliuojančius laiko patikrinta didybe. Aukso akcentai, struktūrinės klostės ir rafinuotos detalės pavertė drabužius emocine patirtimi. Jis ne tik aprengė moteris – jis pakylėjo jas.

STUDIO ARTIS

„Studio ARTIS“ pristatė kolekciją, kurioje kiekvienas modelis buvo rankų darbo kūrinys – jungiantis meistrystę ir asmeninę išraišką. Daugiau nei aštuonerius metus kuriantis individualius įvaizdžius prekės ženklas liko ištikimas savo filosofijai „Mes kuriame – jūs dalyvaujate“.

Kiekvienas drabužis tapo bendradarbiavimo rezultatu tarp dizainerio ir dėvėtojo – tarsi asmeninis pasakojimas. Kolekcija sužavėjo žiūrovus tikrumu, autentiškumu ir emocija – dar kartą įrodydama, kad mada gali būti ir meno forma, ir dialogas.

PAROMA ALA MODE

Prekės ženklo įkūrėja Paromita Ghosh pristatė kolekciją „Monochrome Reverie – The Derby Elegance“. Dedikuota jos tėvo atminimui ir šeimos paveldui, kolekcija pasižymėjo gilia asmenine gaida.

Derindama klasikinį, tvirtų formų siluetą su ryškiais juodos ir baltos spalvų kontrastais bei švelniais pilkais tonais, kolekcija perteikė Audrey Hepburn eleganciją šiuolaikiško Paryžiaus stiliumi. Pasitelkusi kultūrinį pasakojimą ir meninius raštus, Paroma sukūrė pristatymą, kuriame mada tapo emocija – tikslinga, kilnia ir įsimintina.

MODEBADZE

Gruzijos dizainerė Marika Modebadze, prekės ženklo MODEBADZE81 įkūrėja, pristatė naujausią kolekciją. Ji išliko ištikima savo stiliui – kultūrinio paveldo ir šiuolaikinės estetikos sintezei.

Rankomis kurtos detalės ir emociškai sodrūs siluetai perteikė gruzinišką dvasią modernioje interpretacijoje. Ilgametė „Tbilisi Fashion Week“ dalyvė ir Europos podiumų viešnia dar kartą patvirtino savo poziciją tarptautinėje scenoje, kuri -tarsi tiltas tarp identiteto ir inovacijos.

THOMAS ABRAHAM

Thomas Abraham pristatė aukštosios mados kolekciją „Static Riot“, kurioje susijungė estetika ir funkcionalumas. Garsėjantis rankų darbo kūriniais, kuriuose derinama elegancija ir patogumas, jis dar kartą įrodė, kodėl jo dizainai mėgstami Bolivudo žvaigždžių, muzikos ikonų ir tarptautinių grožio konkursų laureačių.

Įkvėpta ankstesnės „Metamorphosis Collection“, ši kolekcija jungė tvarumą ir universalumą, pasitelkus transformuojamus siluetus ir konstrukcijas, leidžiančias vienam drabužiui lengvai iš dieninio tapti vakariniu. 

Vakaro metu taip pat buvo pagerbti išskirtiniai mados industrijos atstovai. Tarp jų:

Myrna Al Haddad – apdovanota „Įtaką darančiso mados ikonos“ titulu už ilgalaikę įtaką pasaulinei mados scenai;
Natalya Hemelsdael pelnė „Geriausio grožio komandos vadovo“ apdovanojimą už nepriekaištingą vadovavimą užkulisiuose;
ERLEA įvertintas kaip „Geriausias grožio produktas“. Šis apdovanojias skirtas už tvarią kosmetiką, sukurtą iš organinio medaus ir bičių vaško, tęsiant šeimos paveldą.
Grožio partneriai, kurie prisidėjo prie renginio estetikos: „Zola Cosmetics“, OKO, PROVG, „Wobsbrush“, „Sinart Cosmetics“, „Velaskes Beauty“ ir „Wella“.

„Paris Fashion Days“ buvo daugiau nei šou – tai buvo kultūrų susitikimo, kūrybiškumo ir naujų idėjų platforma. Kiekviena kolekcija turėjo savo istoriją.

„Mūsų misija – suteikti dizaineriams iš viso pasaulio galimybę suspindėti Paryžiuje, mados sostinėje, ir įkvėpti auditoriją grožio ir saviraiškos kalba“, – dalijosi renginio įkūrėja Zoriana Semeniuk.

Vakaro tikslas nebuvo tik pristatyti tendencijas – jis įžiebė įkvėpimą, paskatino naujus kūrybinius ieškojimus ir dar kartą įrodė, kad mada yra universali kalba, vienijanti visus, kurie siekia individualumo ir meistriškumo.

Komanda:

Makiažas: @elena_kanevskaya_
Plaukai: @svetlana__everest
Grožio komandos vadovas: @makeup_paris_study
Pagrindinis @Wellahair plaukų stilistas: Aubrey Loots @lootypics
Nuotraukos: @gabriel.g.photo @fotograf_artti
Mados vadovas: @houseofrina2
Prodiuseris: @zarina.semenyuk
Produkcija: @parisfashiondays