Paskelbta 38-osios Rygos mados savaitės programa

Autorius
Pranešimas žiniasklaidai
Nuotrauka
Pranešimo siuntėjų nuotr.

Pavasario mados savaitės sesija vyks su šūkiu „mada – tai menas“ ir tęs etikos ir darnaus vystymosi temą. Programoje – daugiau nei 17 prekės ženklų, tarp kurių yra debiutantų, žinomų Latvijos prekės ženklų ir tarptautinių prekių ženklų. Be to, šį sezoną ypatingas dėmesys bus skiriamas parodoms, nutiesiančioms ribas tarp mados industrijos ir vizualiųjų menų.

Mados savaitės Rygoje atidarymo proga kartu su parduotuve „Stockmann“ bus surengtas seminaras ir diskusija tema „Sąmoninga mada šiandien“. Joje dalyvaus Latvijos ir tarptautiniai pramonės ekspertai.

„Baltijos mados federacija yra Europos mados aljanso (EFA), kuriame kasmet ypač aštriai keliama darnaus vystymosi ir sąmoningo vartojimo tema, dalis. Rygos mados savaitės edukaciniuose renginiuose pripažinti ekspertai ne tik dalijasi žiniomis, bet ir savo pavyzdžiu demonstruoja perėjimą prie gamybos be atliekų, taip pat ekologiškų medžiagų naudojimą. Pastebime, kad šias tendencijas perima ir Latvijos dizaineriai“, – sako Baltijos mados federacijos prezidentė Elena Strahova.

Antrąją dieną, balandžio 9-ąją, pasirodymai vyks naujoje netikėtoje vietoje – biurų komplekse „Verde“. Miesto erdvėse prekės ženklo „Katya Katya“ dizainerė Jekaterina Šehurina pristatys naujai interpretuotą vestuvinių suknelių kolekciją.

Pranešimo siuntėjų nuotr.

Latvijos prekės ženklas „Verens“ demonstruos besiūlius gaminius, sukurtus remiantis šiuolaikinėmis siuvimo technologijomis. Tuo tarpu dizainerė Anna Kruz (prekės ženklas „Anna Kruz“), siekianti išreikšti moterišką kintamumą ir eleganciją, pasitelks klasikinius siluetus, papildytus provokuojančiomis detalėmis ir metalo medžiagomis. Tą pačią dieną renginio svečiai turės galimybę susipažinti su debiutantų iš trijų Baltijos šalių – Rimgailaitės kostiumų (Lietuva), Henna (Latvija), ABFD Swimwear (Estija) – kolekcijomis.

Reklama

Ant pagrindinės sostinės pakylos aktualias tendencijas demonstruos garsūs Latvijos mados prekių ženklai – Iveta Vecmane, Natalija Jansone, Selina Keer, Una Bērziņa, BAE by Katya Shehurina, Dobrzanska, taip pat Ivo Nikkolo iš Estijos. Savo ruožtu „Stockmann“ pristatys bendradarbiavimo su suomių dizainere Miia Halmesmaa rezultatus.

Šį sezoną Rygos mados savaitės programoje gausu parodų, pristatančių vaizduojamąjį, tekstilės ir dekoratyvinį meną. Organizatoriai siekia supažindinti renginio svečius ne tik su mados tendencijomis, bet ir su susijusių meno šakų talentų kūryba.

Pagal šią iniciatyvą programoje numatyta filmo apie dizainerio Alexanderio McQueeno kūrybą peržiūra, kuri sutampa su dizainerio 55-uoju gimtadieniu. Be to, dabartinio renginio įvaizdis yra įkvėptas teatrališkos ir dramatiškos garsiojo dizainerio kolekcijų estetikos ir sukurtas pasitelkus dirbtinį intelektą.

Mados savaitė Rygoje neapsieis be vakarėlių. Šį sezoną mados savaitė vyks balandžio 8-11 dienomis.

Išskleisti