Rengdama 2025 metų pavasario ir vasaros kolekciją, moterų dizaino studija „Sandro“ gilinosi į XX amžiaus prancūzų ir amerikietės menininkės Louise Bourgeois kūrybinį pasaulį.
L. Bourgeois dažnai prisimenama dėl savo žymių skulptūrų, ypač garsiojo voro „Maman“. Tačiau jos kūrybinis pasaulis neapsiriboja vien šiais darbais. „Sandro“ įkūrėja ir kūrybos vadovė Evelyne Chetrite ypač susidomėjo menininkės kūryboje dažnai pasikartojančiomis spiralėmis. Norėdama perteikti spiralės simbolinę reikšmę, L. Bourgeois atsigręžė į savo vaikystės prisiminimus. Menininkė siejo spiralę su įvairiomis emocijomis – ji tapo galinga vizualine metafora sudėtingiems jausmams išreikšti.
L. Bourgeois taip pat ypatingą dėmesį skyrė audiniams – ji ardė drabužius ir iš jų kūrė naujus derinius, taip atspindėdama itin asmenišką kūrybos metodą. Dar iki tol, kol antrinis daiktų panaudojimas tapo madingas, menininkė jau taikė šį principą savo darbuose.





E. Chetrite šis išskirtinis meninis matymas priminė gyvenimo sūkurį. Perkonstruoti audiniai sukėlė poetinius vaizdinius – prisiminimus apie poilsį po paplūdimio skėčiais Nicoje. L. Bourgeois kūrinių emocijos vedė „Sandro“ studiją kuriant naująją kūrybinę kapsulę, kuri dienos šviesą išvydo balandį. Šiuo bendradarbiavimu „Sandro“ siekia pristatyti išskirtinius ir unikalius drabužius, švenčiančius tiek meistriškumą, tiek atsidavimą menui ir menininkams.
Kurdama kapsulę studija pasirinko L. Bourgeois įkvėptą kūrybinį metodą: išardyti, kad būtų galima sukurti iš naujo. Vertikalios juostos tampa geometriniu raštu, o kiekviena detalė kviečia permąstyti tradicinius kodus. Kolekcijoje – vasariški drabužiai: lengvos palaidinės, kelnės, suknelės, skėčio silueto sijonas iš dryžuoto audinių koliažo ir plati, minkštos formos skrybėlė – tarsi sukurta pačios Louise.
Natūralios medžiagos tapo pagrindiniu akcentu: linas, margintas medvilninis poplinas ir šilkinis tvilas atskleidžia menininkės kūrybos esmę. Įvairūs mėlynos atspalviai primena Viduržemio jūrą – pasaulį, artimą ir „Sandro“ kūrybos vizijai.
„Kaip ir Louise, stengėmės permąstyti savo santykį su drabužiais. Kaip ir ji, galbūt atradome būdą pažaboti mus supantį chaosą. Kaip ir Louise, „Sandro“ švenčia moteriškumą be radikalaus feminizmo ir vertina madą, nepataikaujančią vartotojiškumo pertekliui“, – apie naująją kolekciją sako E. Chetrite.