„BOSS“ atidarė savo pirmąją „halo“ parduotuvę Kinijoje, Šanchajaus prekybos centre.
Trečiadieno popietę „Aston Martin Aramco Formula One™ Team“ lenktynininkai ir „BOSS“ prekės ženklo ambasadoriai Lance’as Strollas ir Fernando Alonso kartu su maždaug 80 pakviestų VIP svečių, įžymybių, žiniasklaidos atstovų ir turinio kūrėjų žengė elegantišku juodu kilimu priešais įspūdingą parduotuvės 18 metrų aukščio fasadą.
Parduotuvės viduje įspūdingą akcentą kūrė „Aston Martin Aramco Formula One™ Team“ automobilio replika. Lenktynių entuziastai galėjo pademonstruoti savo vairavimo įgūdžius itin realistiškame lenktynių simuliatoriuje, kuris liks parduotuvėje viso Kinijos „Grand Prix“ metu. Be virtualių lenktynių, renginyje taip pat buvo atskleistas naujas Fernando Alonso šalmo dizainas, kurį jis dėvės per Kinijos „Grand Prix“ lenktynes. Jo dizainas primena kinišką kaligrafiją „上“ („shang“).






Svečiai taip pat turėjo galimybę apžiūrėti naująją „BOSS x Aston Martin“ 2025 m. pavasario-vasaros vyrų kolekciją. Įkvėpta prabangių vasaros kelionių, kolekcija sukurta iš lengvų, aukščiausios kokybės audinių ir pažangių medžiagų, užtikrinančių elegantišką komfortą judant.
Vakarui įsibėgėjus, VIP svečiai persikėlė į išskirtinį pobūvį „Peninsula“ viešbučio rūmų apartamentų terasoje. Naktį pradėjo įspūdingas „BOSS“ tematikos šviesų šou, po kurio sekė gyvas pasirodymas, DJ muzika, barmenų šou ir aukščiausios klasės maitinimas, sukuriantis ypatingą vakarėlio atmosferą virš spindinčio Šanchajaus dangaus.
„BOSS x Aston Martin“ 2025 m. pavasario-vasaros kolekcija buvo užfiksuota reklaminėje kampanijoje, kurioje Alonso ir Strollas pozuoja su „Aston Martin Vantage“ automobiliu. Artima, intymi fotografavimo stilistika perteikia švarias linijas ir elegantišką paprastumą, būdingą vasarai skirtiems drabužiams, kuriuos dėvi lenktynininkai.
„BOSS x Aston Martin“ 2025 m. pavasario-vasaros kolekciją galima įsigyti „boss.com“, prekės ženklo parduotuvėse visame pasaulyje ir atrinktų mažmenininkų tinkluose.
Apie „Aston Martin Aramco Formula One™ Team“
„Aston Martin“ turi ilgametes lenktynių tradicijas, siekiančias 1913 metus. Prekės ženklas debiutavo „Grand Prix“ lenktynėse 1922 m., o 1959 m. laimėjo „Le Mans“. 2021 m. „Aston Martin“ grįžo į „Formulę 1“ vadovaujant Lawrence’ui Strollui. Komanda aktyviai investuoja į naujausias technologijas ir tvarumo iniciatyvas.