„Young Fashion“ mados renginyje – vandens instaliacijos ir prestižiniai svečiai

Autorius
Pranešimas žiniasklaidai
Nuotrauka
Pranešimo siuntėjų nuotr.

Vienas iš ryškiausių pastarųjų metų mados renginių Lietuvoje – „Young Fashion“ – grįžta. Jau trečią kartą vykstantis jaunųjų mados balsų susibūrimas žada būti dar labiau įkvepiantis ir įspūdingesnis nei kada ankščiau.

Renginyje bus galima išvysti ne tik lietuvių, bet ir užsienio mados dizainerių kolekcijas, taip pat bus galimybė įsigyti dviejų lietuvių prekinių ženklų gaminius, išvysti išskirtines vandens instaliacijas bei parodas apie tvarumą ir taršą. Tai puiki galimybė ištikimiausiems mados entuziastams atrasti naujus talentus bei prisidėti prie tvarios mados plėtros ir inovacijų.

Šių metų renginio tema – vandens tarša – atkreipia dėmesį į aplinkosauginę problemą mados industrijoje ir suteikia progą kūrybiškai pažinti poreikį veikti tvariau.

Renginio data – gegužės 3 diena. Pagrindinė programa vyks Nacionalinėje dailės galerijoje, kurioje renginio svečiai galės pamatyti 9 mados kolekcijas, apsilankyti 2 prekinių ženklų pop-up parduotuvėse, išvysti išskirtines vandens instaliacijas, parodas apie tvarumą ir taršą. Vakarinė dalis vyks Lukiškių kalėjimo cerkvėje, kurioje svečiai galės atsipalaiduoti vietinių DJ atlikėjų muzikos fone.

Pagrindinė programa

Data: Gegužės 3 d.

Laikas: 19:00 – 21:00 (Durys atsidaro 18:30)

Vieta: Nacionalinė dailė galerija, Konstitucijos pr. 22, Vilnius

Podiumo šou

Jaunieji mados dizaineriai pristatys naujausias mados kolekcijas, kuriose atskleis savo kūrybines idėjas drabužių dizaine. Pasirodantys dizaineriai: Karina Panina, Lukas Svirplys, Patricijos Palubinskaitės ir Gabijos Petrauskaitės dizainerių duetas, kurios pristatys kolekciją pagamintą iš rėmėjo „DP Acetate“ acetatinių, tvarių audinių, taip pat Gintaras Repšas, Madlina Haziraj (Anglija), Liutauras Suvrovas, Mateuš Krajewski, Atira Gram ir Stitchrays (Lenkija).

Modelius užkulisiuose ruoš Sidas Martinavičius, Marta Žadeikaitė, Ūlė Julija Masteikaitė, Alona Hupalova su AVON dekoratyvinės kosmetikos priemonėmis.

Pop-up parduotuvės

Renginyje bus galima įsigyti dviejų lietuvių prekių ženklų – „Deeps“ ir „Searching“ –  kūrybos. „Deeps“ – tai juvelyrinių dirbinių prekės ženklas, kuris daugiausia dėmesio skiria rankų darbams ir siūlo originalų, lyčiai neutralų dizainą, įkvėptą gamtos ir šiuolaikinių technologijų sintezės. „Searching“ – tvarus mados prekinis ženklas skirtas drąsiems, už savo svajones kovojantiems, aistringiems ir kupiniems meilės pasauliui žmonėms, kurie nori atsiskleisti dėvint unikalius mados gaminius.

Iškirtinės instaliacijos

„Young Fashion“ renginys šį kartą pasižymės ir įspūdingais kūrybiniais sprendimais, kurie įneš į renginio erdvę ypatingą atmosferą. Nepriklausoma meno studija „Faktura“ renginio podiumui paruoš išskirtines vandens instaliacijas. „Instaliacijoje „Each Water is Unique“ kūrėjas ir kūrėjai yra lyginami su vandeniu, dinamiška jėga, kuri teka per egzistencialias kliūtis.

Metafora, kurią naudoju, pabrėžia savikontrolės ir prisitaikymo būtinybę, reikalingą išgyvenimui sudėtingoje visuomenės aplinkoje. Noriu pakviesti kiekvieną keliauti per instaliacijos dvasinį pasaulį, susidurti su jūsų pačių mintimis ir sąmonės ir pasąmonės gilumomis. Tik intuityvus stebėjimas iš šono gali užmegzti gilesnį ryšį su jūsų vidiniu dvasiniu pasauliu.

Reklama

Instaliacija tarnauja kaip kontempliacinis eksperimentas, kuris prilygina žmogų vandeniui ir jo jėgai. Instaliacija sudaryta iš keturių skirtingų, tačiau tarpusavyje susijusių segmentų, kiekvienas pasižymi galingu simbolizmu, kurį, tikiuosi, žiūrovas patirs asmeniškai. Instaliacija man tarnauja kaip priminimas apie ne ribotą potencialą, kuris glūdi kiekviename asmenyje. Potencialą, kuris turi tekėti nevaržomas, esant kliūtims per tam reikalingą laiko tarpą, jas eliminuoti ir prisitaikyti prie naujai suformuotos jį supančios aplinkos“,– pasakojo menininkas Ervinas Faktūra.

Žingsnis tvarumo link

Šiais metais jaunimo iniciatyva bendradarbiauja su įmone, kuri gamina acetatinius siūlus. Siūlai yra nekenksmingi aplinkai, biologiškai skaidūs ir nekelia mikroplastiko taršos. Jų gamybai reikalinga medžio plaušena, kuri išgaunama iš „Forest Stewardship Council“ (FSC) organizacijos sertifikuotų, atsakingai tausojamų, nesukeliančių žalos gamtai, žmonėms ir ekonomikai, miškų. Audiniai pagaminti iš acetato siūlų yra naudojami tekstilės pramonėje, tinkami kontaktui su jautria kūdikių ir vaikų oda.

Dėl savo savybių acetatas yra lyginamas su šilku ir yra laikomas labiau prieinama bei kokybiška jo alternatyva. Šiandien auganti acetatinių siūlų paklausa ypatingai pastebima mados segmente, nes atspindi šių dienų mados pasaulio tendencijas ir vertybes – tvarumą, aplinkos tausojimą, komfortą. Su tvariais audiniais dizaineriai Lukas Svirplys, Mateuš Krajevski bei duetas Patricija Palubinskaitė ir Gabija Petrauskaitė kurs savo kolekcijos įvaizdžius.

Galimybė praplėsti akiratį

Nacionalinėje dailės galerijoje parodas atidarys dvi tvarumo iniciatyvos. Danų įmonė „Circulose“ parodos svečius supažindins su savo veiklomis ir jų gaminama nauja medžiaga, kuri išgaunama perdirbant medvilninius dėvėtus drabužius. O amerikiečių bendruomenė „Remake“, kuri siekia pakeisti žmonėms ir planetai žalingą mados pramonės praktiką, parengs parodą apie mados taršą ir tvarumą.

Svarbūs svečiai

Į renginį atvyks prestižinių leidinių, tokių kaip „Vogue“, „Harper’s Bazaar“, „Marie Claire“, „Grazia“ žurnalistai ir kitų mados sričių profesionalai. Jaunieji mados dizaineriai turės išskirtinę galimybę šiems svečiams parodyti savo kūrinius, pritraukti dėmesį ir galbūt net sulaukti palankios žiniasklaidos atgarsio, kuris be abejonės padėtų jų kūrybinei karjerai. 

Muzika

Pagrindinės programos metu gros Ugneri.

Vakarinė dalis

Data: Gegužės 3 d.

Laikas: 22:00- 04:00

Vieta: Lukiškių kalėjimo cerkvė, Lukiškių skg. 6, Vilnius.

Po pagrindinio renginio Lukiškių kalėjimo cerkvėje renginio svečių lauks pratęstuvės. Čia, grojant elektroninei muzikai, bus galima atsipalaiduoti išskirtinėje atmosferoje ir susipažinti su dizaineriais, renginio organizatoriais bei kitais ištikimiausiais mados fanatikais.

Jau trečius metus vykstantis projekto renginys kviečia ištikimiausius mados entuziastus gegužės 3 d. susipažinti su ateities mada, atrasti naujus talentus ir pamatyti jų kūrybą. Tai yra tikra mados bendruomenės šventė, kuri skatina kūrybiškumą, inovacijas ir mados kultūros plėtrą.

Išskleisti