Lietuviška putojanti arbata vėl triumfavo pasaulinėje scenoje

Autorius
Pranešimas žiniasklaidai
Nuotraukos
Pranešimo siuntėjų

Gastronominis prekinis ženklas „Acala“ dar kartą įrodo, kad kūryba, skonis ir estetika iš mažos šalies gali skambėti visame pasaulyje. Jau antrą kartą iš eilės „Acala“ buvo pakviesta dalyvauti prestižinėje Paryžiaus mados savaitėje kaip oficialus gėrimų partneris.

Nealkoholinė putojanti arbata lydėjo legendinius mados namus „Ann Demeulemeester“, subtiliai įprasminusi jungtį tarp mados, gastronomijos ir elegancijos.

Demi Lovato, Jenna Ortega, Taylor Hill, Ty Dolla $ign, Victoria De Angelis ir daugelis kitų garsių pasaulio vardų – visi jie lankėsi kolekcijos pristatyme ir mėgavosi lietuvišku gėrimu, tapusiu vakaro akcentu.

Kartu į šią išskirtinę kelionę „Acala“ pakvietė ir Lietuvoje puikiai žinomus vardus – Ievą Mackevičienę su vyru Rolandu Mackevičiumi. Tai jau antrasis kartas, kai Ieva kartu su „Acala“ dalyvauja Paryžiaus mados savaitėje.

Pirmą kartą pavasarį, „Paris Fashion Week“ metu, buvo pristatytas bendras Ievos ir „Acala“  kūrinys – „VOYAGE Blanc“ putojanti arbata. Šį rudenį, tęsiant gražią tradiciją, „Acala“ ir Ieva sugrįžo į Paryžių – ten, kur įvyko pirmasis „VOYAGE Blanc“ pasirodymas.

„Pakvietimas sugrįžti į Paryžiaus mados savaitę – tai ne tik įvertinimas, bet ir pasitikėjimo ženklas. Mums tai – tarsi kokybės antspaudas, rodantis, kad „Acala“ jau yra tapusi pasaulinės kūrybos ir gastronomijos kultūros dalimi“, – sako vienas iš „Acala“ įkūrėjų Martynas Žemavičius.

Lietuviškas skonis – tarp pasaulinės mados vardų

Pirmą kartą Paryžiaus mados savaitėje „Acala“ vardas nuskambėjo 2025-ųjų pavasarį, kai šio unikalaus gėrimo kūrėjai tapo „Ann Demeulemeester“ kolekcijos pristatymo partneriais. Tai buvo istorinis momentas – pirmasis kartas, kai lietuviškas gastronominis prekės ženklas žengė į oficialią „Paris Fashion Week“ programą.

Šį rudenį „Acala“ į Paryžių sugrįžo antrąjį kartą – kaip patikrintas partneris, kurio vardas asocijuojasi su modernia gastronomija, elegancija ir nepriekaištingu skoniu. Po kolekcijos pristatymo svečiai mėgavosi putojančios arbatos gėrimu – rafinuotu, su subtiliais burbuliukais ir įkūnijančiu naują nealkoholinio gyvenimo būdo estetiką.

„Mes kuriame gėrimus, kurie ne tik dera prie gastronominės virtuvės, bet ir tampa estetinės bei emocinės patirties dalimi. Mums svarbu ne tik skonis, bet ir tai, ką jis sužadina – nuotaiką, pojūtį, atmosferą“, – teigia M. Žemavičius

„Acala“ – iš Kauno į pasaulį

Vos per keletą metų Kaune gimusi „Acala“ tapo vienu inovatyviausių nealkoholinių gėrimų prekės ženklų. Jungdama fermentacijos meną, natūralius ingredientus ir šiuolaikinį dizainą, „Acala“ pasiūlė naują požiūrį į nealkoholinius gėrimus.

Šiandien „Acala“ galima rasti daugiau nei 30 pasaulio šalių – geriausių restoranų ir viešbučių vyno meniu, greta aukščiausios klasės vynų. Tai įrodymas, kad lietuviškas prekinis ženklas gali kurti pasaulinio lygio produktą, vertinamą už autentiškumą, kokybę ir viziją.

Antrasis pakvietimas į Paryžiaus mados savaitę – tai ne atsitiktinumas, o nuoseklaus kūrybinio darbo ir pasaulinės ambicijos rezultatas. „Acala“ tęsia savo misiją – plėsti lietuviškos gastronomijos ribas ir įrodyti, kad mažos šalies skonis gali turėti didelį atgarsį.