Šiandien ji jautriai saugo savo privatumą ir sako, kad pergalės jai davė ir džiaugsmo, ir pamokų.
Kalbėti apie madą yra gana sudėtinga, pripažino Meda Variakojytė, daug lengviau, jei pokalbio tema būtų sportas.
Lietuviško prekės ženklo „Coocoomos“ įkūrėja dalijasi mintimis.
Dizainerę, prekės ženklo „BIS A BIS“ įkūrėją Agnę Biskytę, išvysime naujame – filmo kostiumų dailininkės amplua.
Laikas tapo naujosios „Amouage“ aromatų kolekcijos „The Essences“ tema, o kartu – ir esminiu kvapnių šedevrų ingredientu.
Nauja meilė įžymybės gyvenime šįkart turi visai kitą reikšmę, laidų vedėjos Dijoros Petrikonytės gyvenime tai – meilės pliūpsnis dar metų neturinčiai dukrai Eilai.
Anot Astos, jos darbas – ne tik prasmingas, bet ir labai įdomus.
Kovo mėnuo skirtas moterims – jų stiprybei, žavesiui ir pasiekimams pagerbti.
„Senatvės bijau, bet ne raukšlių“, – atvirai sako žurnalistė, televizijos laidų ir renginių vedėja Eglė Daugėlaitė-Kryževičienė.
„Mokėti priimti savo metus yra meno forma“, – sako rašytoja, žurnalistė, kūrybinio rašymo lektorė Akvilė Kavaliauskaitė.
Naujausioje tinklalaidės „ELLE Pokalbiai“ laidoje šį kartą sudalyvavo garsi nuomonės formuotoja, televizijos laidų ir renginių vedėja Indrė Kavaliauskaitė.
Prekės ženklo įkūrėja dalijasi mintimis.