Maisto stilistas Alfas Ivanauskas pristatė meninę instaliaciją, dedikuotą prabangiai odos mitybai 

Autorius
Pranešimas žiniasklaidai
Nuotraukos
Dariaus Kučio

Gurmaniškas maistas – ne tik skrandžiui. Praėjusią savaitę žurnalo „ELLE Gourmet“ renginyje, vykusiame „Pacų“ viešbučio desertinėje Vilniuje, itin daug dėmesio sulaukė išskirtinė instaliacija, pasakojanti apie meną pamaitinti odą. Kūrybininkas Alfas Ivanauskas specialiai šiai progai sukūrė unikalios koncepcijos stalą, dedikuotą ikoniškai FILORGA kosmetikos linijai NCEF-REVITALIZE. 

Akį traukė ne tik veido serumai ir kremai, bet ir rankų darbo, išskirtiniu charakteriu pasižymintys Linos Radišauskienės prekės ženklo „Sea&Sand Ceramics“ dirbiniai, kurie gimsta naudojant aukšto degimo šamotinę bei akmens masės keramiką.

„Modernios, aptakios formos idealiai tiko šiai koncepcijai, nes padėjo sukurti kosmetikos molekulių įspūdį, kai kam netgi asocijavosi su desertais. Mitybos sąvoka yra daugialypė, taigi visai komandai buvo įdomu į šį projektą pažiūrėti nauju kampu, atrasti būdų papasakoti dar vieną estetiškai skanią istoriją, – sakė Alfas Ivanauskas. – Ne mažiau svarbų vaidmenį atliko ir apšvietimas, kuris tarsi apjungė visus elementus, išryškino svarbias detales ir suteikė bendram vaizdui prabangos, elegancijos bei rafinuotumo. Dėl „Occhio“ ugnies kamuolio technologijos ir „spalvų derinimo“, „Luna“ šviestuvų pagalba buvo sukurta romantizuota mėnulio šviesos nuotaika.“ 

Ši instaliacija pratęsia ilgametę FILORGA tradiciją jungti mokslą ir estetiką. Prekės ženklas gimė Prancūzijoje 1978 m., kai estetinės medicinos gydytojas sukūrė ikoniškąjį NCEF kompleksą.

Unikalus medžiagų derinys iš pradžių buvo taikomas injekcinėms mezoterapijos procedūroms – odai prisotinti vitaminų, mineralų, amino rūgščių ir kitų medžiagų, kurių „alkis“ bėgant metams tik didėja. Vėliau šis kompleksas išmaniai inkapsuliuotas į kosmetikos formules, pasitelkiant chronosferas – taip išvystytos pažangios FILORGA linijos, orientuotos į brandžios odos priežiūrą.