Paryžiaus mados savaitėje pristatyta „Pierre Cardin“ kolekcija, kurioje – puikiai atpažįstamas prekės ženklo braižas.
Kitų metų pavasariui ir vasarai skirti apdarai dvelkė praėjusių dešimtmečių, o kartu ir ateities dvasia – jie buvo neįprastų formų, medžiagų ir spalvų. Drabužiai daugiausia buvo juodi, tačiau juos puošė ryškūs motyvai.














Naująją kolekciją kūrė Rodrigo Basilicati-Cardin, perėmęs mados namų vairą iš savo dėdės Pierre’o Cardino, kuris mėgo eksperimentuoti su geometrinėmis figūromis, sintetiniais audiniais, metalu, plastiku ir kitomis medžiagomis.
Dabar pristatyti drabužiai perteikė „Kosmoso amžiaus“ – XX a. 6–7 dešimtmečių mados ir dizaino krypties – estetiką. Tuo laikotarpiu vyko intensyvūs kosmoso tyrinėjimai, technologijos sparčiai tobulėjo. Būtent tuo metu kūrybinį kelią pradėjęs P. Cardin įsivaizdavo, kad ateityje žmonės rengsis būtent taip.