„Hublot“ kalėdinis vakarėlis Vilniuje: susirinko išsipuošusi kviestinė publika

Autorius
Pranešimas žiniasklaidai
Nuotraukos
Darius Kučys

Metams baigiantis „Hublot“ vakarėliai tapo viena laukiamiausių sostinės švenčių, sutraukiančių šalies verslo ir pramogų pasaulio bendruomenę.

Šįsyk auksu tviskanti kalėdinė puota surengta restorane „Bizarre Restaurant & Bar“, kuriame svečiai ne tik vaišinosi azijietiškais valgiais, mėgavosi muzika, bet ir apžiūrinėjo naujausią šio prekių ženklo laikrodžių kolekciją.

Šių laikrodžių istorija prasidėjo dar 1980 metais, kai žymus šveicarų laikrodininkas Carlo Crocco sukūrė pirmąjį laikrodį su gumine apyranke. Toks apyrankės dizainas tapo revoliuciniu, o „Hublot“ vardas nuskambėjo visame pasaulyje, apjungdamas šiuolaikines aukštąsias technologijas, kokybę ir nemarios klasikos tradicijas.

Tradicija tapusio smagaus kalėdinio renginio nepraleido gausus būrys žinomų veidų. Kalėdiniame vakarėlyje apsilankė Aurelija ir Aurelijus Rusteikos, tarp Vilniaus ir Paryžiaus gyvenantis dekoratorius Mantas Petruškevičius, Agnė ir Simonas Grigaliūnai, Kęstas Rimdžius, Viktorija Siegel, Viktorija Macijauskienė, Justė ir Darius Pinkevičiai, Inga Stumbrienė, Rasa ir Rimandas Stoniai bei daugelis kitų.

Reklama

Pakilę į antrą restorano aukštą svečiai skanavo užkandžius ir mėgavosi vieni kitų bendravimu, klausėsi atlikėjos Augustės Vedrickaitės atliekamų muzikinių kūrinių. Šiame šventiniame susitikime pasitaikė puiki proga susipažinti ir su šių laikrodžių tendencijomis, formuosiančiomis ateinančių metų rankų puošmenų madas.

Kitais metais šių šveicariškų laikrodžių kūrėjai dar didesnį dėmesį skirs inovacijoms, bendradarbiavimui su garsiais pasaulio menininkais ir sportininkais. Nors ši kompanija garsėja tradiciniais mechaniniais laikrodžiais, jų gamintojai ateityje žada integruoti daugiau išmaniųjų funkcijų – „Smart Luxury“. Negana to, šie laikrodžiai kasmet vis labiau pritaikomi pagal kliento norus ir pageidavimus: galima rinktis kokius tik nori paviršius, spalvas, apyrankių tekstūras, inkrustuojamus brangiuosius akmenis. Dizainas kiekvienais metais irgi tobulinamas: naujieji modeliai yra įkvėpti futuristinių ir avangardinių elementų, puikiai įsiliejančių į bendrą šio prekių ženklo estetiką.

„Tvarumas ir ekologija – vienas šio prekių ženklo prioritetų, todėl paisydami atsakingo vartojimo „Hublot“ ir toliau eksperimentuoja su tvariais ir aukštos kokybės medžiagų deriniais. Vis daugiau dėmesio skiriama laikrodžių gamybai iš tvariai išgaunamų medžiagų: perdirbto metalo, kitų natūralių komponentų“, –  pastebi šio gamintojo laikrodžius vienuolika metų Lietuvoje atstovaujanti Šmuilovičių šeima.

Išskleisti
x