Į „Sandro“ naujausios kolekcijos pristatymą atskubėjo žinomi veidai

Autorius
Pranešimas žiniasklaidai
Nuotrauka
Leonardo Borotinsko nuotr.
CLASSIC IAB | straipsnio pradžioje 970x250
Reklama

Madingiausiose šalies drabužių parduotuvėse šiltojo sezono kolekcijos jau puošia vitrinas. Nepasiklysti mados tendencijose padeda nuolatinis domėjimasis, kas šį sezoną vyrauja stilingiausiųjų spintose. Į ką verta atkreipti dėmesį renkantis garderobą, prabangiame sostinės rotušės kvartale diskutavo madai neabejinga kviestinė publika.

Šiltojo sezono įvaizdžio pasirinkimais „Sandro“ drabužių parduotuvėje domėjosi žinomi šalies nuomonės formuotojai, atlikėjai, stilistai, aktoriai ir verslininkai: aktorius Mantas Stonkus, atlikėjas Vaidas Baumila, fotografas Lukas Gricius, komunikacijos specialistas ir mados žinovas Arnoldas Remeika, nuomonės formuotoja Justė Kulbytė, Maria Randers, Simona Burbaitė ir kt.

Bene labiausiai renginio metu džiūgavo vyrai, šį vakarą galėję gyvai apžiūrėti dalį jiems skirtos kolekcijos, mat vyriškus šio prekių ženklo apdarus galima užsisakyti tik internetu.

Su moterims ir vyrams skirtomis drabužių kolekcijomis svečius supažindino stilistė Irina Sinė, pabrėždama, kad vyriškos kolekcijos pop-up‘ui Vilnius pasirinktas dėl jame klestinčios kultūros ir sklandančios mados dvasios.

„Nors Vilnius – modernus miestas, jame gerbiamos ir ilgaamžės tradicijos, o šios dvi vertybės atspindi ir „Sandro“ filosofiją. Smagu čia matyti tiek daug susirinkusių išrankių stiliaus entuziastų. Kadangi šiandien didesnis dėmesys – vyriškai madai, akcentuoju, jog jiems skirtoje kolekcijoje vyrauja komforto ir stiliaus pusiausvyra.

Siluetai – platūs, laisvi ir prigludę. Žaismingos pastelinės spalvos, gėlių motyvai – sąsaja su Viduržemio jūros pakrantės regionu: nerti džemperiai, spiralinės konstrukcijos, lino, medvilnės ir vilnos deriniai. Audiniai parenkami ne tik dėl aukščiausios kokybės, bet ir tvarumo tikslais.“

Paryžiuje įkurti „Sandro“ mados namai garsėja elegantiška estetika ir modernumu, drabužiai pritaikyti skirtingo stiliaus derinius vilkinčiai, kosmopolitiškai miesto moteriai. Naujoji moteriška kolekcija – įvairių siluetų, pastelinių ir ryškesnių spalvų, mėgstamas ir juodai baltas derinys, blizgios detalės, džinsas.

Trumpi švarkeliai derinami prie plačių kelnių, o suknelės su raukinukais puikiai pritaikytos laisvai judėti. Naujojoje kolekcijoje persipina ir indiškos kultūros atspindžiai. Šiltų vasariškų tonų laikui nepavaldūs drabužiai pakelia nuotaiką, o prie kūno maloniai glundantys audiniai sukuria kasdienio komforto jausmą.

Apie SANDRO:

Šis prekių ženklas yra atpažįstamas iš elegantiškos estetikos ir rafinuoto funkcionalumo. „Sandro“ įkūrėja – Evelyne Chetrite dar 1984-aisiais pradėjo vystyti naują moteriškos aprangos estetiką: modernią eleganciją, su šiek tiek androgeniškumo. Šiandien „Sandro“ yra vienas iš sparčiausiai augančių prekės ženklų pasaulyje.