Juozas Statkevičius atvyko į VIP klientams skirtą renginį

Autorius
Pranešimas žiniasklaidai
Nuotraukos
Dariaus Kučio

Kai dienos ilgėja, o miestas vis labiau ima kvepėti vasara, bene žinomiausiuose grožio ir parfumerijos namuose Vilniuje grožis atsiskleidžia ne tik per produktus, bet ir per patyrimą: salone „KristiAna“ ką tik įvyko, jau daugelį metų rengiamas VIP vakaras lojaliausiems, tarp kurių – ir būrys puikiai žinomų veidų.

Verslininkų Izoldos ir Beno Gudelių iniciatyva organizuojamas VIP vakaras – tai modernios elegancijos šventė, kurioje naujausios šiltojo sezono kosmetikos tendencijos susitinka su rafinuotu bendravimu, subtiliomis emocijomis ir asmeniniu dėmesiu kiekvienam svečiui.

Šį lietingą vakarą sostinės Gedimino prospekte rinkosi visi tie, kuriems parfumerijos buteliukas reiškia daugiau nei kvapą, o lūpų dažai ir skaistalai – daugiau nei spalvą. Į renginį, kuriame susiliejo prabanga, grožio pasaulio naujovės, burbuliukai ir saldžios miniatiūros, atvyko dizaineris Juozas Statkevičius, renginių organizatorius Jogaila Morkūnas, stilistė Irina Sinė, vizažistė Neringa Čukinienė, šukuosenų meistrė Anželika Wojc, stilistė ir fotografė Reda Mickevičiūtė, nuomonės formuotojos Sofio Gelašvili, Justė Kulbytė.

Renginio metu visų laukė staigmenos – ne tik naujų aromatų, dekoratyvinės kosmetikos ir veido priežiūros priemonių pristatymas, bet ir nedidelis dizainerio Juozo Statkevičiaus kūrybinis šou. Juozas prasitarė, kad ką tik sukūrė ir šio ikoninio grožio produktų ir parfumerijos tinklo konsultančių aprangas.

VIP vakarą vedęs renginių organizatorius J. Morkūnas šventės metu sukūrė tikrą atrakciją, svečius pakvietęs dalyvauti „Bingo“ žaidime. Azarto pagauta kviestinė publika kaip reikiant įsismagino, bandydama užbraukti reikiamus skaičius, mat laimėtojų laukė išskirtiniai, grožį puoselėjantys prizai.

Grožio fiestą papuošusi „Fragrances International“ rinkodaros vadovė Izolda Gudelis visą gyvenimą vadovaujasi posakiu – „Mažiau yra daugiau“. Galbūt todėl tituluota gražuolė visada pasisakė už natūralumą, kartu prasitardama, jog niekada taip ir nepasidavė priaugintų blakstienų madai: „Sutinku, kad priaugintos blakstienos paryškina veido bruožus, žvilgsnį, ypač fotosesijų metu, tačiau kasdien renkuosi blakstienas ryškinti tušu.

Manau, kad priaugintos blakstienos man tiesiog netinka. Visgi esu tos nuomonės, kad brandesnės moterys turi išlikti subtilios, elegantiškos, vengti vulgarumo.“

Dizainerio J. Statkevičiaus kurta eilute pasidabinusi ponia Izolda pasakojo, kad per daugybę metų yra išbandžiusi begalę įvairios kosmetikos ir veido priežiūros produktų, tačiau kai kuriems gaminiams yra ištikima jau kelis dešimtmečius. „Nepakeičiami yra šveicarų prekių ženklo „La Prairie“ veido priežiūros produktai, priskiriami luxury kategorijai. Bet svarbiausia – ne kaina, o kokybė, ir lūkesčių pateisinimas. Dekoratyvinės kosmetikos krepšelyje visada rasite „Chanel“ gaminius, kurie man – nepamainoma klasika. Tiesa, vis išbandau ir kiek mažiau pasaulyje garsią, bet kokybišką, jaunimui skirtą dekoratyvinę kosmetiką.

Iš jaunosios kartos atstovų daug ko galima pasimokyti, jie turi kitokią vartojimo filosofiją, seka naujausias grožio tendencijas, – įsitikinusi I. Gudelis. – Plaukų priežiūros priemonės mano vonioje irgi užima svarbią vietą. Pamėgau „Marlies Möller“ gaminius su šilko proteinais, ir natūralios sudėties, „Leonor Greyl“ produkciją“.

x