Gegužės 10–11 dienomis Kaunas trumpam virto stilingos sporto šventės centru – „PREMIUM“ parduotuvės pakvietė daugiau nei 150 teniso entuziastų į „Tennis Space“ kortus. Šis įspūdingas renginys atskleidė glaudų ryšį tarp sporto ir mados – pagrindiniu turnyro rėmėju tapo žinomas vokiškas mados ženklas „Marc Cain“ .
Prekės ženklas kuria modernias drabužių kolekcijas šiuolaikinėms moterims, o pastaraisiais metais vis daugiau dėmesio skiria ir lauko teniso segmentui. Jau šį rudenį klientai galės susipažinti su pirmąja „Marc Cain“ lauko teniso aprangos kolekcija. Be to, prekinis ženklas yra vienas pagrindinių WTA 1000 moterų teniso turnyro Štutgarte rėmėjų.












„PREMIUM teniso turnyras Kaune gimė iš noro palaikyti iniciatyvas, kurios skatina bendruomeniškumą, stilių ir judėjimą. Mums svarbu, kad vis daugiau žmonių rinktųsi aktyvų, sveiką gyvenimo būdą, ir tuo pačiu puoštųsi stilingai, kurdami harmoningą asmenybės išraišką“, – teigia „PREMIUM“ parduotuvių atstovai.
Dvi dienas trukusioje sporto ir stiliaus šventėje netrūko emocijų: dalyviai kovojo dėl pergalės, mėgavosi kokybišku maistu, o nuotaiką palaikė didžėjus. Varžybų nugalėtojai buvo pakviesti apsilankyti „PREMIUM“ parduotuvėse ir iš arčiau susipažinti su plačiomis „Marc Cain“ kolekcijomis.
Turnyras vyko „Tennis Space“ – vienoje moderniausių teniso erdvių Kaune, garsėjančioje aukštos kokybės infrastruktūra ir jaukia atmosfera tiek žaidėjams, tiek žiūrovams