„Leonard Paris“ kolekciją įkvėpė heleniškas grožis

Autorius
Ginta Kubiliūtė
Nuotrauka
Asmeninis albumas
CLASSIC IAB | straipsnio pradžioje 970x250
Reklama

„Leonard Paris“ 2025 m. pavasario-vasaros kolekcija, pristatyta Paryžiaus mados savaitėje nukelia žiūrovus į žavingą kelionę po Viduržemio jūrą.

Kūrybos direktorius Georgas Luxas sukūrė kolekciją, įkvėptą šeštojo ir septintojo dešimtmečių viliojančios elegancijos, kai žvaigždės keliaudavo į saulės nutviekstas salas ir šventė prabangiausiose vietose. „Leonard Paris“ įkūnija amžiną rafinuotumą, išryškindamas moterį, kuri savo drąsaus ir spalvingo gyvenimo dėka tampa legendine figūra.

Kolekcija, pavadinta HELIOS, yra duoklė jet-set kelionių aukso amžiui, kai prabanga ir laisvalaikis buvo pasiekę aukščiausią tašką. G. Luxas apibūdina kolekciją kaip „saulėtą“, joje figūruoja tiek laisvos, tiek struktūruotos linijos, įkvėptos mados namų archyvų. Tai garderobas, sukurtas šiuolaikinei moteriai, pasiruošusiai neeilinėms akimirkoms. Pavyzdžiui, mėnesienos nutviekstam vakarui tarp šventyklos griuvėsių.

G. Luxą įkvėpė šiek tiek primirštas 1968 m. filmas „Boom!“, kuriame vaidina Elizabeth Taylor ir Richardas Burtonas. Filmo ekscentriška herojė, stovinti priešais akinantį Viduržemio jūros apšvietimą tapo šios kolekcijos mūza. G. Luxas tyrinėja filmo temas apie mitinę eleganciją ir nepriekaištingą spindesį, kurdamas kūrinius, atspindinčius rafinuotą, tačiau laisvos dvasios „Leonard Paris“ moterį.

Kolekcijoje išsiskiria drapiruota Klein mėlyna suknelė, papuošta tamsiai mėlyna keramikos detale, primenanti helenišką grožį. Drapiruotos mini suknelės į kolekciją įneša fantazijos prieskonį, o kaftanas pabrėžia rafinuotumą. Pirmą kartą ant prekės ženklo pakylos pristatomi laisvi vyriški marškiniai, suteikiantys kolekcijai androginiškumo. Tačiau tikroji šou žvaigždė yra struktūruotas mini kostiumas, išsiuvinėtas mozaikiniu stiliumi, demonstruojantis šiuolaikinį požiūrį į graikų meną.

Medžiagų pasirinkimas dar labiau sustiprina Viduržemio jūros žavesį. Medvilninis žakardas, medvilnės vualis, klasikinis džersis, atspausdintas džinsinis audinys ir kilpinis audinys suteikia tekstūros ir struktūros, o šifonas sukuria judėjimo pojūtį laisvai plazdančioms suknelėms. Tokios detalės kaip keramikos akcentai ant diržų ir suknelių suteikia helenišką atspalvį, o organzos ir džersio skarelės, primenančios Liz Taylor stilių minėtame filme, sukuria retro atmosferą. Mados namų logotipas perkuriamas graikų įkvėpta stilistika, jis primena šventyklų frizas.

Spalvų paletė – duoklė gyvoms Viduržemio jūros spalvoms, ant podiumo dominuoja dangaus mėlyna ir balti atspalviai. Šie tonai apgaubia siluetą, sukuria saulės nuglostytą efektą. Intensyvi juoda spalva kontrastuoja išryškindama vasaros atspalvius, o ryškūs terakotos oranžiniai ir rožiniai tonai sukuria įspūdingą akcentą.

Ginta Kubiliūtė.

Šį sezoną prekės ženklo dėmesys sutelktas į aguonų žiedus – motyvą, pasiskolintą iš mados namų šeštojo dešimtmečio archyvų. Simbolinė gėlė šįkart susilieja su graikiškais motyvais, sukuriančiais nuostabią gamtos ir kultūros sąveiką.