Lietuvių sukurtame žaidime – juvelyriniai dirbiniai

Autorius
Pranešimas žiniasklaidai
Nuotrauka
Garrett Morrow/ Pexels nuotr.
CLASSIC IAB | straipsnio pradžioje 970x250
Reklama

Tarptautinis juvelyrinių dirbinių prekės ženklas pradeda bendradarbiauti su lietuvių žaidimų kūrėjais. Į novatorišką mados žaidimą integruojamos net kelios žinomos juvelyrinių dirbinių kolekcijos, kurios suteiks galimybę kiekvienam norinčiam išbandyti asmeninio stiliaus kūrimo galimybes.

Juvelyrikos prekės ženklas „Thomas Sabo“, veiklą pradėjęs nuo 1984 m., mados pasaulyje žinomas kaip išskirtinių juvelyrikos kolekcijų kūrėjas. „Nordcurrent“ studijos kurtame „Pocket Styler“ žaidime atveriama integruota šio prekės ženklo elektroninė parduotuvė.

Toks novatoriškas sprendimas, anot juvelyrikos prekės ženklo kūrybos direktorės Aurore Melot, padeda dar geriau pristatyti prekės ženklą pasaulio bendruomenėms, jas įtraukti bei iš naujo apibrėžti mados ir žaidimų rinkų potencialą.

„Visos mūsų juvelyrinių dirbinių kolekcijos kviečia svajoti. Naujojo žaidimo dėka kviečiame  žaismingai skaitmeniniu būdu tyrinėti juvelyrinius dirbinius. Tai puiki galimybė kiekvienam atrasti simbolines mūsų papuošalų dizaino idėjas ir neriboti asmeninio stiliaus kūrimo galimybių“, – sako Aurore Melot.

Pranešimo siuntėjų nuotr.

Dirbinių kolekcija žaidimą papildys 46 gaminiais, įskaitant papuošalus, akinius nuo saulės ir laikrodžius. 

Žaidimų studijos generalinė direktorė Viktorija Trofimova teigia, jog  ribos tarp skaitmeninės ir fizinės mados nyksta.

„Šio žaidimo misija – sukurti platformą, kurioje žaidėjai galėtų patirti madą, išsiugdyti nuosavo stiliaus suvokimą, mokytis priimti sprendimus ir susirasti naujų draugų. Realių mados prekių ženklų įtraukimas į šį žaidimą yra natūrali žaidimo progreso dalis, o milijonai žaidėjų tokias bendradarbiavimo idėjas entuziastingai palaiko. Džiaugiamės, kad šalia ankstesnių projektų, savo mados platformą galime papildyti dar vienu vardu“, – sako ji.

Direktorė dalinasi, kad per trejus metus nuo „Pocket Styler” žaidimo sukūrimo, „Nordcurrent“ įgyvendino net kelias integracijas su žinomais mados prekės ženklais: „David Koma“, „Marc Cain“, Agne Kuzmickaite. Žaidimą jau parisiuntė daugiau nei 25 mln. mados mėgėjų visame pasaulyje.

Vaizdo žaidimų kūrybos ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ yra didžiausia studija Lietuvoje, veiklą pradėjusi dar 2002 metais.