Londone vykusiame mados renginyje – išsipuošusios garsenybės

Autorius
Pranešimas žiniasklaidai
Nuotraukos
Pranešimo siuntėjai
CLASSIC IAB | straipsnio pradžioje 970x250
Reklama

„H&M“ pristatė naujausią rudens-žiemos kolekciją. Pristatymą žymėjo rugsėjo 12 d. Londone įvykęs renginys, kuriame dalyvavo Naomi Campbell, Lila Moss bei kampanijoje pasirodę žymūs veidai.

Renginys vyko Londone, „Copper Box Arena“, o jo metu buvo galima išvysti interaktyvias instaliacijas bei mėgautis unikaliomis veiklomis, kurias pristatė Maximo Recio, Weirdcore ir Albert Moya. Kolekcijai dedikuoto renginio metu vyko šokio pasirodymai bei kampanijos veidu tapusios Charli xcx pasirodymas. Antroje renginio dalyje prie DJ pulto buvo galima išvysti Jamie xx ir SHERELLE.

„Jaučiame didelę garbę galėdami dirbti su tokiomis muzikos ikonomis, kaip Charli xcx. Ji – tikras laisvės, pasitikėjimo savimi bei gebėjimo iš naujo atrasti save simbolis. Tikime, kad būtent tai simboliškai perteikia mados esmę ir tai, ką prekės ženklas siekia puoselėti“, – teigia prekės ženklo moterų dizaino linijos kūrybos vadovė Ann-Sofie Johansson.

Reklama

Charli xcx pasirodymas žymi besitęsiančią draugystę tarp šiuolaikinės scenos ikonos ir „H&M“. Kartu šios atlikėjos avangardinė dvasia puikiai perteikia ir 2024 m. rudens-žiemos kolekcijos dvasią.

„Džiaugiuosi galėdama dalyvauti šiame renginyje Londone. Tai – prekės ženklas, skleidžiantis optimizmo ir atvirumo žinutę, o šio renginio centre – kvietimas atrasti puikią madą. Smagu, kad galėjau būti to dalimi“, – pasakoja atlikėja Charli xcx.

Ateinančiais mėnesiais 8-iuose skirtinguose miestuose vyks ir 12-a specialių mados renginių. Kiekvienas renginys perteiks unikalų miesto identitetą bei specifinį DNR, kuriame užkoduotas miestui būdingas stilius, garsas, bendruomenės, saviraiška bei individualumas.