Paryžiaus mados savaitės metu legendinį amžinos meilės ir nesenstančio grožio miestą nuspalvino ne tik mados tendencijos. Kone ryškiausiai čia švietė didžiausios grožio pasaulio lyderių naujienos, atsiradusios ne kur kitur, o pažangiausiose laboratorijose, ir naudojamos moterų kiekviename pasaulio kampelyje. Visą šį gėrį išskirtinai žurnalui „ELLE Lithuania“ pristatė „L’Oreal Paris“.
Kuo daugiau, jei ne laikui nepavaldžiu grožiu bei unikaliomis žavesio paslaptimis garsėjantis miestas Paryžius gali nustebinti į jį atvykusius svečius? Ir kas, jei ne pačioje Paryžiaus širdyje gimęs ir įsikūręs prekės ženklas „L’Oreal Paris“ gali papasakoti apie tai, kaip vystėsi ši industrija, kokių iššūkių ji patyrė ir kaip juos įveikusi šiandien švenčia triumfą.
Kovo 5–6 dienomis „L’Oreal Paris“ padovanojo išskirtinę galimybę ir pakvietė atstovus iš viso pasaulio apsilankyti pirmajame tokio tipo renginyje, kuriame buvo pristatyta naujienų iš net kelių skirtingų produktų kategorijų: makiažo, plaukų ir veido priežiūros.
Neapsigaukite, renginyje skambiu ir daug pasakančiu pavadinimu „The Power of Science Station“ (liet. mokslo vertė) kalbėta ne tik apie grožio sampratą, pažangą bei pačią sąvoką, bet ir apie mokslo įtaką bei svarbą šiai industrijai, o ypač paties „L’Oreal Paris“ prekės ženklo sėkmei ir istorijai.
Lietuvos delegacijai atstovavo „ELLE Lithuania“ žurnalistė Ugnė Mingėlaitė ir Paryžiuje jau kurį laiką su mylimuoju gyvenanti nuomonės formuotoja Deimantė Kazėnaitė, kuri turėjo išskirtinę progą įsiamžinti su ypatinga vakaro viešnia. Šia proga prekės ženklo ir visų į šventę susirinkusių svečių pasveikinti atvyko ir ilgametė „L’Oreal Paris“ ambasadorė Eva Longoria.
Akivaizdu, kad lyderio statusas „L’Oreal Paris“ jau senokai įpareigojo diktuoti grožio industrijos taisykles bei tendencijas. O jas kurdami grožio mėgėjams jie išmoko pristatyti produktus, kurie grožio tendencijas leidžia pritaikyti sau tiesiog namuose – kaip įmanoma paprastesniu būdu.
Tai „L’Oreal Paris“ kuo puikiausiai įrodė ir šįkart, pristatydami naujausius produktus, kurie parduotuvių lentynose pasirodys jau netrukus: „Bright Reveal“ – veido priežiūros liniją, skirtą tamsioms odos dėmelėms šviesinti; „Elvital Glycolic Gloss“ – glotninamąją plaukų priežiūros liniją, skirtą kone veidrodžio efektui ant plaukų išgauti; bei „Preference“ – tonuojamuosius plaukų dažus.
Maža to, susižavėjimo šūksnius „The Worth of Science“ renginyje susišlavė ir neseniai dienos šviesą išvydęs, bet pasaulio moterų jau spėtas pamėgti „Panorama“ blakstienų tušas. Renginio metu visiems susirinkusiems buvo rodomi įvairūs eksperimentai, tiesiog akyse įrodantys produktų technologijų veiksmingumą. Vienas įspūdingiausių eksperimentų – vos per penkias minutes nepriekaištingai suveikę plaukų dažai „Preference“. Naujienų daug ir visos jos – sukurtos laboratorijoje, bet mėgstamos ir naudojamos – tiesiog namuose.
Kaip sako „L’Oreal Paris“ pasaulinė mokslo vadovė Elisabeth Bouhadana, prekės ženklui mokslas yra daugiau nei tendencija, pažanga yra užkoduota „L’Oreal Paris“ DNR nuo pat pirmos dienos. Nepaisant to, ji pritaria ir džiaugiasi tuo, kad grožio industrijoje inovacijos ir modernūs sprendimai jau spėjo tapti viena didžiausių tendencijų.
„Šiandien grožio industrijoje kiekvienas nori prisiliesti prie mokslo pažangos arba ją sukurti patys. „L’Oreal Paris“ į priekį visada būtent tai ir stūmė – noras sukurti kuo labiau mokslu pagrįstą grožį. Mes šioje srityje tapome ekspertais – juk ir patį prekės ženklą sukūrė ne kas kitas, o mokslininkai.
Šiandien visame pasaulyje dirba keturi tūkstančiai „L’Oreal“ mokslininkų, dirbančių net dvidešimtyje tyrimų centrų ir kasdien ieškančių vis inovatyvesnių būdų vesti grožį į priekį. Netgi nesumeluočiau, jei pasakyčiau, kad tam tikra prasme esame apsėsti mokslo – tai mus ir pavertė patikimu prekės ženklu“, – pasakoja E.Bouhadana.
Grožio naujovės. „L’Oreal Paris“ nuotr.
Anot Elisabeth, būtent mokslas ir inovacijos ir yra tai, kas veda grožio industriją į priekį. O žinojimas apie mokslo niuansus, žmogaus organizmo supratimas ir jo sąveika su pažangiomis technologijomis leidžia sukurti tai, kas vėliau ir tampa tendencija.
„Grožio pasaulyje be galo svarbus produktų veiksmingumas. O žinojimas, kas geriausiai pagerins tam tikras išvaizdos savybes, turi labai didelę galią. Maža to, turėdami žinių ir technologijų galią, šią industriją galime paversti ne tik pažangia, bet ir etiška. Jau daugiau nei trisdešimt metų „L’Oreal Paris“ nebando produktų su gyvūnais.
Būtent mūsų mokslininkai sukūrė specialią technologiją pavadinimu „Epic Skin Model“, kuri suteikia galimybę kosmetiką testuoti ant dirbtinai atkurtos žmogaus odos“, – tvirtina „L’Oreal Paris“ pasaulinė mokslo vadovė.
„Šią unikalią technologiją, kuria sugebėjome atkurti žmogaus odą, „L’Oreal Paris“ laikome didžiule pergale grožio pasaulyje. Mes tikime mokslu ir pažanga, būtent dėl to ja dalijamės net su konkurentais. Kadangi išmokome pasidaryti žmogaus odą testams, tai reiškia, kad jau esame nuėję labai ilgą kelią. Inovacijos leido mums išmokti pristabdyti odos senėjimą ir išsaugoti grožį ilgesnį laiką – juk būtent to daugelis moterų ir tikisi iš produktų, kuriuos naudoja“, – tęsė E.Bouhadana.
Na, o kalbėdama apie grožio industrijos ateitį, „L’Oreal Paris“ pasaulinė mokslo vadovė tvirtina, kad ji yra tvarumas ir dar didesnis medžiagų veiksmingumas.
Pasak jos, jau dabar „L’Oreal Paris“ produktai yra gaminami taip, kad būtų išnaudojama kuo mažiau resursų: stipriai sumažintas vandens ir energijos suvartojimas, reikalingas auginant augalus, iš kurių išgaunamos medžiagos produktams.
„Mokslas ir grožis dirba kartu. Ir ateityje tikimės, kad produktai bus dar veiksmingesni su dar inovatyvesnėmis formulėmis. Norime keisti žmonių įpročius, siekiame, kad produktai būtų naudojami kuo paprasčiau ir kuo mažesniu kiekiu, pavyzdžiui, turėtų daugiau „du viename“ funkcijų arba veiktų ilgesnį laiką.
Be to, šiandien jau 65–68 proc. mūsų produktų medžiagų yra išgautos tvariu būdu, o iki 2030-ųjų šis skaičius turėtų pasiekti visą 100 procentų. Tai yra mūsų pagrindinis tikslas, kurio siekėme dar prieš tai, kai tvarumas tapo tendencija“, – šypsosi ekspertė.
Renginio metu pristatyti produktai parduotuvių lentynas pasieks jau šiemet, tačiau žinios apie inovatyvius ir itin pažangius sprendimus juos kuriant, tikime, turi pasiekti grožio mylėtojus jau dabar.