Ketvirtadienio vakarą „ELLE Lithuania“ klubo narės sulaukė ypatingos dovanos – seminaro, skirto apžvelgti naujausias mados tendencijas. Šias tradiciškai pristatė „ELLE Lithuania“ vyriausioji redaktorė, stilistė Irina Sinė.
Seminaras surengtas ypatingoje vietoje – šeimos traukos centre „Vilnius Outlet“. Ši vieta pasirinkta neatsitiktinai – čia esančių parduotuvių lentynose dažnai nugula vienetiniai mados gaminiai, o centro lankytojai skatinami nevartoti greitosios mados produktų ir vietoje jų rinktis kokybiškus ilgaamžius pirkinius.
„Viena pagrindinių šio sezono tendencijų – unikalumas. Galbūt pamenate, prieš maždaug septynerius-aštuonerius metus turėjome derinti viską – batus, rankinę, piniginę, aksesuarus, drabužius. Tarpusavyje tobulai nederanti rankinė ir batai buvo tarsi blogo tono ženklas. Dabar to nebėra, – pasakojo I. Sinė. – Smagu stebėti Prancūzijos, Italijos gatvėse vaikštinėjančias vyresnio amžiaus moteris. Kokios jos elegantiškos! Bet jų apranga dažniausiai neatitinka tendencijų, o atvirkščiai – pabrėžia jų išskirtinumą, unikalumą“.








































Dar viena I. Sinės pristatyta tendencija – vyriškumas. Bus madingi kostiumai, padidinto dydžio švarkai, kostiuminės liemenės, marškiniai. „ELLE Lithuania“ vyriausioji redaktorė pristatė, kaip galima stilizuoti padidinto dydžio baltus marškinius su raištukais. Anot jos, marškinius galima prasisegti, atraitoti jų rankogalius. Surišti marškiniai padeda pabrėžti liemenį.
Pasak I. Sinės, taip pat bus madingas džinsas, gyvūnų raštai, laisvumo suteikiantis „Boho“ stilius, geltona ir ruda spalvos. „Apskritai spalvos yra visuomet madingos. Ar esate girdėję, jog, pavyzdžiui, šį sezoną itin nemadinga puoštis ryškiai žalia spalva? Tereikia išsirinkti tas spalvas, kurios jums tinka, patinka, teikia pasitikėjimą savimi“, – sakė stilistė.
Mados seminaro dalyvėms tradiciškai įteiktos dovanos. Šį kartą jas nustebino „INIKA Organic“ – natūralios, veganiškos, profesionalios dekoratyvinės kosmetikos – gaminiai: lūpų serumas ir lūpų kreidelė. Tai – pirmasis pasaulyje grožio prekės ženklas, kuris subalansuoja plastiko naudojimą kompensuodamas jo poveikį aplinkai ir aktyviai prisidėdamas prie vandenynų valymo.