Mados šiurpo karalius: „Robert Wun“ kolekcijoje meilė suvienija eleganciją ir siaubo filmų siužetus

Autorius
Vaidilė Marija Vasiliauskaitė / @vaidilemaria
Nuotrauka
ROBERT WUN, @lucatombolini
CLASSIC IAB | straipsnio pradžioje 970x250
Reklama

Dizaineris Robertas Wunas Paryžiuje pristatė naujausią 2024 m. pavasario ir vasaros aukštosios mados kolekciją, kupiną aistros, dramos ir šiurpo. Žiūrovus jis sužavėjo moderniais siluetais, nuostabiomis detalėmis ir elegancija, derinama su siaubo filmų elementais.

R. Wunas garsėja meistriškai formuojamomis klostėmis, dėl kurių jo drabužiai tampa tikrais meno kūriniais. Nors aukštosios mados kolekciją dizaineris Paryžiuje pristatė tik antrą kartą, jo vardo mados namai jau spėjo įgyti ne vieną garsų klientą. R. Wunas rengia tokias įžymybes kaip Beyonce, Billy Porteris, Lady Gaga, Burna Boy, Tracee Ellis Ross, Florence Pugh ir daugybę kitų.

ROBERT WUN 2024 m. pavasario ir vasaros aukštoji mada, @lucatombolini nuotr.

ROBERT WUN 2024 m. pavasario ir vasaros aukštoji mada, @lucatombolini nuotr.

R. Wunas savo modeliais peržengia komforto ribas, jis kuria ne klasikinį, o iš dramatizmo ir kraštutinumų kylantį grožį. Kraujo dėmės dizainerio kūryboje virsta žėrinčiais vestuvinės suknelės siuvinėjimais, apdegę kraštai – elegantiškų suknių dekoru, veidrodžio šukės nukloja vakarinį paltą, o fetišo aprangos elementai tampa teatrališku vestuviniu kostiumu. Veikiausiai nėra nieko, kam šis dizaineris negalėtų suteikti bent krislelio unikalaus grožio.

ROBERT WUN 2024 m. pavasario ir vasaros aukštoji mada, @lucatombolini nuotr.

ROBERT WUN 2024 m. pavasario ir vasaros aukštoji mada, @lucatombolini nuotr.

Reklama

Šį kartą kolekcija pasakojo meilės istoriją, persmelktą ne tik džiugesio, bet ir dramatiškai aistringų akimirkų, tragedijos, gimusios iš beprotiškos meilės ir neapykantos. Audinius puošė kraujo dėmes imituojantys siuvinėjimai, ranka rašytų laiškų nuotrupos, karoliukais žėrinčios purvo dėmės ir ugnies liežuviai.

Dar didesnį įspūdį kūrė įstabūs galvos dangalai, kuriems būdingas siurrealizmas ir kruopelė humoro. Puošnios skėčių dizaino įkvėptos skrybėlės siuvinėtos lietaus lašus atkartojančiu krištolu, modelių galvas puošė dirbtinės rožės, pritvirtintos ant lankelių, pradegintos skrybėlės, futuristinės kaukės ir net akiniai, imituojantys veidą glamonėjančias rankas.

Kolekcija pasakojo meilės istoriją, persmelktą ne tik džiugesio, bet ir dramatiškai aistringų akimirkų, tragedijos, gimusios iš neapykantos.

ROBERT WUN 2024 m. pavasario ir vasaros aukštoji mada, @lucatombolini nuotr.
ROBERT WUN 2024 m. pavasario ir vasaros aukštoji mada, @lucatombolini nuotr.

Elegantišką baltą vakaro apsiaustą lydėjo balta plačiakraštė skrybėlė, kurios dalis dekoruota daugybe raudono krištolo akmenėlių – tarsi galva atrodytų praskelta. Tokių siaubo istorijų užuominų šioje aukštosios mados kolekcijoje buvo apstu.

ROBERT WUN 2024 m. pavasario ir vasaros aukštoji mada, @lucatombolini nuotr.

Naujoji kolekcija atspindėjo dizainerio dešimtmečio darbą mados pasaulyje, todėl čia buvo galima išvysti ne tik naujų, bet ir jau anksčiau matytų modelių interpretacijų. Vienas įspūdingiausių kolekcijos kūrinių – raudona vakarinė suknelė, kurią puošė iš už nugaros styranti raudona žmogysta, rodos, bandanti suknelę nurengti. Veikiausiai siaubo žanrą dizaineris galėtų įvardyti savo viena pastarojo meto pagrindinių mūzų.

ROBERT WUN 2024 m. pavasario ir vasaros aukštoji mada, @lucatombolini nuotr.

ROBERT WUN 2024 m. pavasario ir vasaros aukštoji mada, @lucatombolini nuotr.