2026 m. pavasario–vasaros sezonui „BOSS“ pristatė kolekciją, kurioje funkcionalumas, paprastumas ir preciziškumas iš naujo apibrėžiami per novatoriškus, drąsius šiuolaikinio dizaino sprendimus.
Milane, Fonderia Macchi erdvėje, surengtas mados šou intriguojančia „The BOSS Paradox“ tema , kuri atskleidė prekės ženklo universalumą ir pademonstravo vyriškus bei moteriškus įvaizdžius, įkvėptus įvairialypių šaltinių.
Atrodytų, priešingos istorijos čia jungėsi į įkvepiantį, prasmingą pasakojimą apie kraštutinumus, sukurdamos vizualų dialogą tarp tvarkos ir chaoso.
„Menas yra „BOSS“ istorijos dalis. Ši tradicija paskatino bendradarbiavimą su įvairiais talentingais skirtingų stilių menininkais. Kolekcijoje atsiskleidžia kelių įtakų sluoksniai: dizaino ir architektūros, šiuolaikinio šokio bei visko, kas telpa tarp jų, – sakė „HUGO BOSS“ kūrybos vadovas Marco Falcioni. – Šis šou yra duoklė kūrybiškumui ir dar viena prekės ženklo ryšio su meno pasauliu interpretacija.“
Dizaino komanda įkvėpimo sėmėsi iš architektūros paprastumo ir tvarkos bei vokiško pramoninio dizaino 7-ajame dešimtmetyje. Minimalizmas, aiškumas ir preciziškumas atsispindi kolekcijos geometrinėse siluetų formose bei siuvime.
Šiuolaikinis XX a. šokis ir kūrybos laisvė įnešė chaoso bei netvarkos elementų, suteikdami net ir elegantiškiems, išgryninto stiliaus įvaizdžiams netikėtų atspalvių.
Milano industrinė Fonderia Macchi erdvė buvo transformuota, čia pristatyta olandų šiuolaikinio meno atstovo Boriso Acket instaliacija.










Naudojant subtilią foliją, instaliacija įkūnija irimo idėją – ji pamažu glamžosi ir nyksta su kiekvienu judesiu, todėl atrodo lyg gyvas organizmas, kuris kvėpuoja ir sensta. Tai nėra statiškas scenografijos elementas – veikiau aktyvus dalyvis, projektuojantis šviesos lūžius ant drabužių, podiumo ir publikos. Kiekvienas modelis tampa išplėstinės choreografijos dalimi, kurioje nuolat sąveikauja audinys, kūnas ir šviesa.
Norėdamas kurti įtraukiančias, dinamiškas istorijas skaitmeninėje erdvėje ir užmegzti autentišką dialogą su meno pasauliu, prekės ženklas pasirinko bendradarbiauti su keturiais skirtingų disciplinų skaitmeniniais menininkais, kurie naudoja dirbtinį intelektą kaip kūrybos priemonę. Kūrybos direktorė Sybille de Saint Louvent, vizualinis dizaineris Andrés Reisinger, menininkė ir kūrybos vadovė Joann bei poetė, menininkė ir DI tyrėja Sasha Stiles sukūrė darbus, įkvėptus mados, architektūros, vaizduotės ir poezijos.
Naujausios kolekcijos pristatymą stebėjo daugiau kaip 600 svečių, tarp jų – prekės ženklo ambasadoriai Davidas Beckhamas, Aaronas Pierre’as, Ishaanas Khatteris ir Khaby Lame. Įspūdingą šou kulminaciją sukūrė pasaulinio garso K-pop žvaigždė ir „BOSS“ ambasadorius S.COUPS, užbaigęs pasirodymą galinga, nepamirštama eisena podiumu, sulaukusia publikos ovacijų.