Paryžiaus mados savaitėje – kylančių dizainerių šou: rodė akį traukiančius apdarus

Autorius
Pranešimas žiniasklaidai
Nuotraukos
Pranešimo siuntėjų

Visai neseniai pasibaigė vienas didžiausių mados pasaulio renginių – Paryžiaus mados savaitė. Pastarosios metu savo darbus pademonstravo ir Niujorke bei Europoje veikiančios platformos „Flying Solo“ dizaineriai. 

„Kayelise“

Kristine Anigwe, profesionali krepšininkė, įkūrė „KA Originals“ siekdama suteikti daugiau galimybių kitiems. Naujausia jos kolekcija „NGOZI“, pavadinta motinos garbei, įkūnija stiprybę ir rafinuotumą, pasižymi sudėtingais dygsniais, turtingomis tekstūromis ir prabangiais audiniais. 10 proc. nuo kolekcijos gautų pajamų skiriama moterų ir pabėgėlių prieglaudoms Italijoje. 

„DCV Cashmere“

Carol ir jos draugai sukūrė „DCV Cashmere“ norėdami iš naujo apibrėžti prabangos sąvoką ir pasiūlyti aukštos kokybės kašmyrą už prieinamą kainą. Prekės ženklas akcentuoja etiškai pagamintus drabužius, kurie pabrėžia asmeninį stilių ir patogumą. Kiekvienas kūrinys yra sukurtas atsižvelgiant į detales ir nesenstantį dizainą.

Naujausią „DCV Cashmere“ kolekciją „Connections“ įkvėpė pasaulinių miestų įvairovė. Kašmyras maišomas su netradicinėmis medžiagomis, tokiomis kaip šilkas ir nėriniai, siekiant praplėsti mados ribas. Šioje kolekcijoje pristatomi naujoviški modeliai, pavyzdžiui, švarkai su petnešėlėmis ir nuimami 3D aksesuarai, skatinantys saviraišką ir puoselėjantys kultūrų įvairovę.

„Garms 1 of 1“

Arianne Burback vadovauja unikaliam mados prekės ženklui „Garms 1 of 1“, kuris iš naujo apibrėžia gatvės drabužių sąvoką, kurdamas vienetinius gaminius iš perdirbtų medžiagų. Derindamas aukštąją madą su gatvės stiliumi, šis prekės ženklas siekia tvarumo. Kiekvienas kūrinys atspindi prekės ženklo etosą – kūrybiškumą sujungti su atsakomybe už aplinką, nustatant naujus ekologiškos mados standartus.

Įkvėpta ankstyvosios siuvimo patirties su močiute, Arianne įkūrė „Garms 1 of 1“, kad išreikštų savo meninę viziją ir skatintų tvarią madą. Naujausioje jos kolekcijoje „MY DREAMS CHASE ME“ („Mano svajonės persekioja mane“) užfiksuota emocinė kūrybos kelionė, kurioje pristatomi mados kūriniai, pasakojantys apie meninių ieškojimų pakilimus ir nuosmukius.

„L’MANE“

„Lmane“ įkūrėja Lina Mane kuria dėvimą meną, kuris suteikia moterims daugiau galių, o jos kūriniai skirti išreikšti individualumą ir emocijas. Jos prekės ženklas sujungia meną ir funkcionalumą, todėl kiekvienas daiktas yra istoriją pasakojantis kūrinys, kuris užmezga ryšį su jo nešiotoja. Naujausia „Lmane“ kolekcija „Abstract Resilience“, įkvėpta abstraktaus meno, įkūnija stiprybę ir eleganciją.

„VashonShaneé“

Shaneé Hawkins iš Ouklando (Kalifornija) įkūrė prekės ženklą „VashonShaneé“, kuris gamina nestandartinio dydžio drabužius, įkvėptus septintojo dešimtmečio epochos. Motyvuota aistros kombinezonams, Shaneé įkūrė savo prekės ženklą. 

„APACHE STAR“

„APACHE STAR“, mados ir gyvenimo būdo prekės ženklą, įkūrė Jessica Frühbrodt. Įkvėptas jos sužadėtinio Roger Anthony Cassius Klüh vairuojamo motorlaivio „Apache Star“, kuriuo buvo pasiektas pasaulio rekordas, prekės ženklas sujungia aukštos kokybės dizainą ir drąsų individualumą. 

Kiekviename gaminyje panaudotas perdirbtas vandenynų plastikas, integruoti navigacijos įrankiai, įmontuoti cigarų laikikliai, ir jis sukurtas tiems, kurie nepaiso lūkesčių ir peržengia ribas.

 

„Dorīmā“

Timas Headenas yra „Dorīmā“, 2021 m. pradėjusio veikti mados prekės ženklo, įkvėpto japoniškos gatvės aprangos ir anime, įkūrėjas. Pavadintas japonišku žodžiu „Dreamer“ (svajotojas), ‚Dorīmā‘ atspindi Timo tikėjimą, kad reikia energingai siekti savo svajonių, ir tai atspindi prekės ženklo šūkis „Don’t Sleep On Your Dreams“ (liet. nemiegok savo svajonėse). 

Naujausioje „Dorīmā“ kolekcijoje „Elevation“ atsiskleidžia Timo atsidavimas kokybei ir kūrybiškumui – joje naudojamos aukštos kokybės medžiagos, pavyzdžiui, natūrali oda ir džinsas, o kiekvieną drabužį asmeniškai sukūrė ir išsiuvinėjo pats Timas. 

„Claire Han“

Claire Han, baigusi Niujorko „Parsons School of Design“ ir Londono „Central Saint Martins“ dizaino mokyklas, įgijo patirties „Adam Lippes“, o 2023 m., grįžusi į Kiniją, įkūrė savo prekės ženklą „CLAIRE HAN“. Jos talentas buvo pastebėtas anksti, kai jos baigiamoji kolekcija buvo pristatyta Niujorko „Neiman Marcus“ parduotuvėje.

Įkvėpta gamtos ir žmonijos, „CLAIRE HAN“ kuria unikalius modelius su originaliais raštais, aukštos kokybės audiniais ir kruopščiu meistriškumu. 

„SF BY SARAH FUAD“

„SF by Sarah Fuad“ įkūrėja Sarah Fuad kuria nesenstančius ir rafinuotus proginius drabužius moterims, kuriuos įkvėpė jos vaikystės aistra madai ir išliekanti mamos vintažinių drabužių elegancija. Jos prekės ženklas pabrėžia, kad kuriami ilgaamžiai daiktai, kuriuose rafinuotumas dera su kokybe ir kurie skirti puoselėti iš kartos į kartą.

Įkvėpimo semdamasi iš rokoko epochos, Sarah naujausioje kolekcijoje derina puošnias detales su šiuolaikiniu stiliumi, todėl kiekvienas drabužis yra universalus ir unikalus šiuolaikinei madai neabejingai moteriai. 

„Modle“

„Modle“ ir „Modlemint“ įkūrėja sėkmingai dirba mados srityje Belgrade ir visoje Europoje. Jos kolekcijose, pripažintose dėl preciziškumo, ryškių spalvų perėjimų ir laikui nepavaldžių modelių, akcentuojami natūralūs audiniai ir rankų darbo detalės. Dizainerės senelis dirbo su oda, o tėvas restauravo baldus – kūrybinį kelią lėmė ankstyvas susidūrimas su dizainu.

Naujausioje jos kolekcijoje įkvėpimo semiamasi iš gyvenimo aplink žaliuosius turgelius.

„Luana. B“

Luana Castro Bouquerel įkūrė bendrovę „Luana B.“ siekdama pagerbti įvairovę, afrobrazilų paveldą ir įtraukią madą. Ji sukūrė prekės ženklą, kuriame dera tvarumas, kultūrinis identitetas ir etiška gamyba Brazilijoje. Jos debiutinė kolekcija „ReNascimento“ pagerbia afrobrazilų dvasingumą.

„Franca Vinka“

Prabangių maudymosi kostiumėlių ir kurortinių drabužių prekės ženklas „Franca Vinka“ derina laikui nepavaldžią eleganciją ir vandenyno įkvėptą grožį. Iš aukščiausios kokybės itališkų audinių sukurti modeliai perteikia moteriškumą ir rafinuotumą. Naujausioje kolekcijoje įamžinta auksinė valanda prie jūros, naudojami permatomi audiniai, sodrūs žemės atspalviai ir aukso akcentai.

„S-N-E-K“

Mónica iš S-N-E-K yra unikali mados dizainerė, savo kūryboje įkūnijanti gyvatės, simbolizuojančios laukinę ir laisvą moterišką dvasią, esmę. Jos modeliuose susilieja neapdorota gamtos energija, beribė laisvė ir mistinė simbolika, atspindinti gilų ryšį su transformacija ir saviraiška.

„Monyer“

Tai prabangios mados prekės ženklas, derinantis rafinuotumą su išskirtine kokybe ir kuriamas Lenkijoje, Krokuvoje ir Falniove. Kiekvienas drabužis kuriamas užtikrinant aukščiausios kokybės medžiagas, precizišką meistriškumą ir unikalų dizainą, kuris didina individualumą ir pasitikėjimą savimi.

„Ruko B“

„Ruko B“ yra Niujorke įsikūręs mados prekės ženklas, kurio specializacija – tvarūs, daugiafunkciniai drabužiai, skirti dėvėti kasdien. Akcentuodamas kokybiškas medžiagas, preciziškus kirpimus ir tobulą prigludimą, šis prekės ženklas siūlo universalius gaminius, kurie lengvai prisitaiko prie įvairaus gyvenimo būdo. 2025 m. kovo mėnesį „Ruko B“ pristatė savo novatoriškus modelius Paryžiaus mados savaitėje, taip pažymėdama svarbų tarptautinės plėtros etapą. 

„EVELINFINK“

Evelin Fink įkūrė prekės ženklą „EVELINFINK“ norėdama, kad architektūrinis tikslumas derėtų su mada. Nuo 2012 m. ji teikia pirmenybę meistriškumui, tvarumui ir saviraiškai, naudoja aukštos kokybės ekologiškas medžiagas siekdama skatinti lėtą madą ir autentiškumą.

„Perfect Population By KL Allen“

KL Allen, Atlantoje gyvenanti mados dizainerė, yra sparčiai populiarėjančio mados ženklo „Perfect Population“ kūrybinė jėga. Drąsiais ir stilingais modeliais garsėjantį prekės ženklą dėvi daugybė garsenybių, jo ieško garderobo specialistai ir pramonės atstovai.

„Richradiq’s“

Reklama

„Rich Radi Q’s“, simbolizuojantis „turtingą ir spindinčią karalienę“, yra 2011 m. Niujorke įkurtas prabangos prekės ženklas. Jis spinduliuoja pasitikėjimą savimi, stilių ir jausmingumą. Daugiausia dėmesio skirdama aukštos kokybės meistriškumui.„Rich Radi Q’s“ yra daugiau nei vien mada, jis skatina nepriklausomą ir laisvą požiūrį, kuriame rafinuotumas dera su lengvumu. 

„Levorchy“

Jordanijos mados dizaineris Norjanas Alkharoufas įkūrė „Levorchy“ baigęs teisės studijas ir nusprendęs sekti savo aistra madai. Dar besimokydama universitete, ji susikūrė tvirtą klientų ratą pardavinėdama savo dizainą internetu per savo svetainę ir „Instagram“. „Levorchy“ – tai pasitikėjimas savimi, individualumas ir saviraiška, siekiant kurti kūrinius, kurie per madą suteikia žmonėms daugiau galimybių. Naujausioje jos kolekcijoje ginčijamos ribos tarp gatavų drabužių ir aukštosios mados, prabanga derinama su prieinamumu, todėl ji siūlo drąsius, rafinuotus ir novatoriškus modelius.

„Fèe Muse“

„Fèe Muse“ yra mados prekės ženklas, kurio tikslas – sujungti meniškumą, moteriškumą ir nesenstančią eleganciją. Žinomas dėl savo dizaino ir dėmesio detalėms, šis prekės ženklas kuria daiktus, kurie įkūnija grakštumą, individualumą ir saviraišką. Daug dėmesio skirdama meistriškumui ir aukštos kokybės medžiagoms, „Fèe Muse“ puoselėja romantišką, bet šiuolaikišką estetiką ir siūlo modelius, kurie pranoksta trumpalaikes tendencijas.

„Sara Pedram Creations“

„Sara Pedram Creations“ yra Dubajuje įsikūręs mados prekės ženklas, kuriame meninė išraiška susilieja su rafinuotu meistriškumu, todėl kuriami laikui nepavaldūs ir rafinuoti modeliai. Dubajaus dizaino rajone įsikūręs prekės ženklas garsėja dėmesiu detalėms, aukštos kokybės medžiagomis ir naujoviškais siluetais, kurie įkūnija eleganciją ir šiuolaikiškumą. Kiekvienas kūrinys atspindi gilų struktūros, formos ir tekstūros suvokimą, todėl siūlo unikalų šiuolaikinės estetikos ir klasikinio grožio derinį. „Sara Pedram Creations“ siunčia prekes į visą pasaulį, todėl jos gaminiai pasiekia mados entuziastus visame pasaulyje.

„Sashes by kikibenjamin“

Kiki Benjamin, „Sashes by KikiBenjamin“ įkūrėja, derina intelektą ir meistriškumą, iš naujo apibrėždama aukštąją madą savo gatavais drabužiais, pagal užsakymą kurtais modeliais ir aksesuarais. Turėdama teisės diplomą ir Oksfordo bei Harvardo sertifikatus, ji sukūrė tarptautiniu mastu pripažintą prekės ženklą, veikiantį Abudžoje, Londone ir Toronte. Jos įtaką atspindi pasirodymai tokiuose renginiuose kaip „Vlisco“ mados šou ir „Dior live master class“ Lagose.

„elCarlo Marbella“

„elCarlo Marbella“ savininkai Ana María Vicente Vega ir Carlosas Valencia kuria unikalius mados kūrinius, įkvėptus asmeninės patirties ir aistros. Jų prekės ženklas, pavadintas jų sūnaus vardu, skirtas moteriškumui pabrėžti ir kiekvienai moteriai pasijusti gražiai. Nors jie atsižvelgia į tendencijas, jų modeliai išlaiko savitą stilių. Naujausioje jų kolekcijoje, įkvėptoje „Gulbių ežero“, atsispindi šviesos ir tamsos motyvai, pabrėžiama meilės ir transformacijos galia.

„Đurđa Đukić design“

„Đurđa Đukić Design“ yra Serbijos mados prekės ženklas, kurį įkūrė Đurđa Đukić, žinoma dėl kruopštaus meistriškumo ir aukštosios mados detalių. Belgrade įsikūręs ir „West 65 Mall“ prekybos centre veikiantis prekės ženklas derina tradicinę ir modernią estetiką, kurdamas elegantiškus, aukštos kokybės modelius. Dėl savo aistros madai Đukić pelnė daug gerbėjų, o jos modeliai demonstruojami prestižiniuose renginiuose.

„Angie Larocque“

Angie Larocque aktorystę iškeitė į madą. Įkvėpimo ji semiasi iš vaidmenų su tokiomis žvaigždėmis kaip Eva Longoria ir kurdama unikalias, pagal individualų užsakymą kurtas sukneles. Angie kuriami drabužiai – nuo vestuvinių iki raudonojo kilimo drabužių – perteikia individualumą ir eleganciją, jiems didelę įtaką daro emocinga kino galia.

„OMG Key Da Brand“

„OMG Key Da Brand“ įkūrėja Kierra K. Wilson savo mados ženklą sukūrė kaip kūrybinės išraiškos ir traumų terapijos būdą. Jai mada – tai būdas išlaisvinti emocijas, kurių žodžiais ne visada pavyksta perteikti. Jos prekės ženklas skatina atrasti save ir pasitikėjimą savimi, įkvepia žmones priimti savo unikalumą. Kiekvienas dizainas sukurtas tiems, kurie iš tiesų pažįsta save ir atspindi individualumo ir įgalinimo idėją.

„Tia Dorraine“

Tia Dorraine derina amžiną rafinuotumą su moderniu stiliumi kurdama prabangius demi-couture drabužius, kurie suteikia moterims pasitikėjimo savimi. Teodoros Manchevos (Tia) įkurtas prekės ženklas daugiausia dėmesio skiria universaliems, nepriekaištingai pagamintiems drabužiams, kurie bus puoselėjami visą gyvenimą. „Tia Dorraine“ svarbiausia tvarumas, o siekiant išvengti perprodukcijos, gaminamos ribotos kolekcijos. Kvalifikuoti amatininkai naudoja tradicines technikas ir kruopščiai atrinktus audinius, taip užtikrindami etišką meistriškumą ir ilgalaikę kokybę.

„Mimoza Studio“

Mimoza Shabanhaxhaj yra „Mimoza Studio“, ekologiškos mados prekės ženklo, kurio specializacija – moteriški drabužiai, įkūrėja. Mimozos kelionė mados srityje prasidėjo nuo pramoninės siuvimo mašinos jos pertvarkytoje ateljė, nuo studijų ir patirties Šveicarijoje ir Paryžiuje, vėliau ji įkūrė savo prekės ženklą. Mimoza Studio“ teikia pirmenybę tvarumui, naudoja natūralias ir biologiškai skaidžias medžiagas, kad sukurtų elegantiškas sukneles.

„Ln’R“

Dizainerė Lu Oliveira, turinti daugiau nei 12 metų patirties prabangios mados pramonėje, derina psichologiją, madą, ufologiją ir rinkodarą tam, kad sukurtų „Ln’R“ – prekės ženklą, kuris puoselėja individualumą ir nesenstančią išraišką, kurdamas rankų darbo kapsulių kolekcijas. Naujausia jos linija „The Infinite Sonar Collection: The Resonance of the Universe“ įkvėpimo semiasi iš kosminių vibracijų, kurias paverčia geometrinėmis formomis, švytinčiomis tekstūromis ir avangardiniais, tačiau dėvimais modeliais, pasakojančiais saviraiškos istoriją.

Lu skatina pradedančiuosius dizainerius pasitikėti savo instinktais ir išlikti autentiškais, taip įtvirtindama savo įsitikinimą, kad mada – tai ne tik tendencijos, bet ir drąsus asmenybės bei meninės vizijos atspindys.

„TRUVAI jewellery“

Jenny Lillian įkūrė „TRUVAI jewellery“ prekės ženklą, kurį įkvėpė kelionės po Aziją, Afriką ir Europą. Pavadintas prancūziško žodžio „trouvaille“, reiškiančio „laimingą radinį“, vardu, „TRUVAI“ siūlo tvarius papuošalus, kurie pasakoja apie savo amatininkus ir kilmę.

„Studio Zard“

Tio ir Ivano įkurta „Studio Zard“ peržengia tradicinio juvelyrikos dizaino ribas ir kuria dirbinius, kurie pasakoja asmenines istorijas. Kiekvienas dirbinys – nuo kasdienio dėvėjimo iki sužadėtuvių žiedų pagal užsakymą – kuriamas taip, kad pagerbtų ir išsaugotų asmeninę istoriją ir taptų nepamirštamu suvenyru ištisoms kartoms.

„ODD HON HATS“

Įkurtas 2023 m. Brook – NCAD absolventės ir talentingos skrybėlių meistrės iš Airijos, „ODD HON“ yra unikalus skrybėlių prekės ženklas, derinantis tradicines technikas su skulptūriniais dizainais. Kiekviena skrybėlė – tai rankų darbo meninis kūrinys, sukurtas iššaukti tradicinius stilius ir patraukti išskirtinumą vertinančius žmones.

„Aesthetic Appeal Jewelry“

Shaunyta, „Aesthetic Appeal Jewelry“ įkūrėja, paliko teisininkės karjerą, kad sukurtų tvarų, šeimos valdomą prekės ženklą, kuris specializuojasi etiškai išgautoje juvelyrikoje. Tai, kas prasidėjo kaip kūrybinė išraiška, tapo visą laiką užimančia aistra – unikalių gaminių kūrimu, kurie pagerbia gamtą ir skatina saviraišką.

„Fundae“

„Fundae“ – tai mados prekės ženklas, kuris eleganciją, stiprybę ir tvarumą sujungia į ryškius, daugiafunkcius dizainus, skatinančius savitumą ir kartu saugančius planetą. Įkvėptas meilės batams ir vandenynui, prekės ženklas užpildo stilingos, ekologiškos mados nišą, siūlydamas apgalvotai sukurtus, ilgaamžius gaminius.

„Binadi Studio“

„Binadi Studio“ – tai juvelyrikos studija, kurioje abstrakcija susilieja su aukštąja juvelyrika, švenčiant natūralių netobulumų grožį ir įgalinant moteris per drąsius, organiškus dizainus. Kiekvienas kūrinys, sukurtas naudojant kruopščią vaško drožybos techniką ir brangakmenius, simbolizuoja pasitikėjimą savimi, savęs atradimą ir gilų ryšį su gamta.

„Attach“

„ATTACH“ – tai prabangių telefonų dėklų prekės ženklas, įkurtas Darios Shevchenko, kuris sujungia stilių ir praktiškumą. Pagrindinis jų produktas, Attach Flip Case, yra prabangus telefono dėklas su papildomu kosmetikos rinkiniu, leidžiantis lengvai atnaujinti makiažą be papildomų daiktų. Šis dėklas pagamintas Italijoje iš aukštos kokybės prancūziškos odos ir turi įmontuotą veidrodėlį, užtikrinantį patogumą keliaujant.

 

„SOLOMEINA“

Tai – juvelyrikos prekės ženklas, įkurtas 2014 m. seserų Elizabeth ir Ekaterinos Solomeinų, antrosios šeimos juvelyrų kartos. Prekės ženklas sujungia jų dizaino ir skulptūros patirtį su konstruktyvizmo įkvėptu estetiniu požiūriu, sukuriant drąsius, aštrius kūrinius, kurie perkuria šiuolaikinę juvelyriką. Kiekvienas papuošalas sukurtas siekiant įkūnyti moterų dvilypumą – kur elegancija susitinka su stiprybe, gamta su struktūra, o intelektas su grožiu.

„Nafari Moda“

Tai yra 2020 m. įkurtas mados prekės ženklas, kurį įkūrė Irano kilmės Maryam ir Kaveh Nafari. Jų šaknys siekia vaikystės vasaras Širaze, mieste, garsėjančiame menu ir kultūra. Maryam, dirbanti programinės įrangos inžiniere, pandemijos metu atgaivino savo aistrą tapybai, pradėdama nuo drabužių ir batų, kurie greitai sulaukė dėmesio. Paskatinti teigiamo atsiliepimo, kartu su Kaveh, ekonomistu, jie pamatė galimybę sujungti meną su kasdienine mada.

x