Žiemišką ketvirtadienio vakarą sostinės širdyje pristatytas pirmasis „ELLE Gourmet Lithuania“ numeris. Išskirtinei šventei pasirinkta išskirtinė vieta – „Cafe de Pacai“ desertinė – naujas kultūros adresas sostinėje, kur šefų rankose desertai virsta meno kūriniais.







Susirinkusieji buvo vaišinami skanėstais, sukurtais iš „Maximos“ prekės ženklo „Well Done Premium“ – progoms sukurtų skonių kolekcijos – produktų. Kolekciją sudaro daugiau nei 170 skirtingų aukštos kokybės produktų, suskirstytų į tris kategorijas: užkandžius, saldumynus ir pagrindinius patiekalus.





Pajusti prancūziškos elegancijos dvelksmą tradiciškai kvietė „Kronenbourg 1664 Blanc nealkoholinis“ – kvietinis alus, išsiskiriantis gaiviu vaisių skoniu, vos juntamu kartumu ir išraiškingomis kalendrų aromato natomis.



Tuo tarpu Italijos mylėtojai galėjo pasimėgauti „Martini“ aperatyvu. Iš aukščiausios kokybės žolelių ir vynuogių pagamintas „Martini“ pasižymi rafinuotu skoniu, subalansuotais aromatais ir išskirtiniu stiliumi.




„Saeco Xelsis“ kūrė jaukias akimirkas prie kavos puodelio. Šie kavos aparatai suteikia galimybę mėgautis baristos lygio kava savo namuose – vos vienu mygtuko paspaudimu. Kiekvienas gėrimas visiškai personalizuojamas, kad galėtumėte lengvai sureguliuoti visas savybes ir kaskart mėgautis tobulai subalansuotu skoniu.



Itin daug liaupsių sulaukė „Laboratoires Filorga“ meninė instaliacija, pristatyta kartu su moderniais „Sea & Sand Ceramics“ dirbiniais. Šios instaliacijos idėjos autorius ir įgyvendintojas – garsus maisto stilistas, kūrybininkas Alfas Ivanauskas, kuris pakvietė renginio svečius estetiškai susipažinti su naująją NCEF-REVITALIZE linija.
„Filorga“– gurmaniška kosmetika, sukurta pirmojoje Prancūzijoje estetinės medicinos laboratorijoje. Šios kompanijos istorija prasidėjo dar 1978 m., nuo ikoniškojo NCEF komplekso sukūrimo. Tuomet šis kompleksas estetinės medicinos gydytojo buvo sukurtas inkekcinėms mezoterapijos procedūroms – tam, kad pamaitintų odą vitaminais, mineralais, amino rūgštimis ir kitais ingredientais, kuriems odos „alkis” didėja sulig kiekvienais metais.
Vėliau šis kompleksas pritaikytas ir kosmetikos priemonėse, ir tokiu būdu buvo išvystytos skirtingos kosmetikos linijos, pritaikytos brandžios odos priežiūrai.






Na, o linksmybėms įsisiūbavus, svečiai buvo pakviesti į „MOTIF“ – šiuolaikišką restoraną-klubą pačioje sostinės širdyje, kur vyko šventės dūzgės.













