Rygos mados savaitė, kuri Latvijos sostinėje vyko spalio 20–24 dienomis, į istoriją įėjo kaip lydima debiutų. Čia savo kolekcijas pristatė 17 mados prekių ženklų iš Latvijos, Estijos, Lietuvos, Lenkijos, Belgijos ir Uzbekistano, iš kurių net dvylika pirmą kartą pasirodė ant „Riga’s Fashion Week“ (RFW) podiumo.
Mados savaitė prasidėjo „LED Unit Virtual Production“ studijoje, kur vyko nepamirštamas atidarymo renginys, skirtas kostiumų dailininkės Sandros Silos kūrybai. Pagerbiant jos indėlį į Latvijos kino vystymą, podiumu žengė kostiumai iš legendinių filmų – „Rūdolfa mantojums“, „Rīgas sargi“, „Sapņu komanda 1935“, „Nameja gredzens“, „Dvēseļu putenis“, taip pat iš būsimo „Tīklā. TTT leģendas dzimšana“, kurio premjera įvyks lapkritį.
Aktorės Ievos Florence-Vīksne režisuotame šou kostiumus pristatė aktoriai, kurių ekrane įkūnyti personažai kadaise vilkėjo būtent šiuos drabužius.
Vėlesni RFW renginiai vyko trijose pagrindinėse vietose: „Hanzas Perons“, „Zunda Towers“ ir „Latvian Design Stories“. Pastaroji tapo erdve kapsuliniams pristatymams bei kūrybinėms dirbtuvėms.



































Ant sostinės pagrindino podiumo žiūrovai išvydo tiek žinomų tarptautinių prekės ženklų („Szczygiel“ (Lenkija), „Moel Bosh“ (Uzbekistanas) ir „Pohjanheimo“ (Estija) kolekcijas, tiek ir naujus vardus Rygoje. Pirmą kartą RFW metu savo firminį pasirodymą surengė garsus Lietuvos stilistas Kęstas Rimdžius bendradarbiaudamas su „Kukla Beauty Box“. Dar du debiutantai Rygoje – uzbekų prekės ženklas „Mursak“ , puoselėjantis meistrystės tradicijas, ir neseniai įkurtas belgų ženklas „Yevseyev“ .
Latvijos prekės ženklai taip pat nustebino šį sezoną. Greta Baltijos regione gerai žinomų vardų – „BAÉ by Katya Shehurina“, „Natalija Jansone“ ir „Amelii“ – RFW metu pasirodė net septyni Latvijos debiutantai. Dizainerė Megija-Luīze Pudāne, baigusi mados mokyklą Paryžiuje, surengė stambų šou savo prekės ženklui „Studio MX.“ Prekės ženklas „Karina Kelle“ pristatė ranka dažytų kimono kolekciją, o „Treimane Studio“ – kapsulinę liniją, sukurtą iš perdirbtų drabužių ir namų tekstilės.














Buvusi NOLO dizainerė Viktorija Joniene atidarė savo pirmąją solo parodą „Crimson Current“, kartu pristatydama marškinėlių kolekciją su jos pačios kūriniais. Po kelerių metų kūrybinės tylos stilistas Sergej Hatanzeyskiy pristatė naują projektą SVIESTS. Bendradarbiaudamas su SEXYSTYLE, jis podiumą pavertė teatro scena, kurioje netrūko provokacijų ir netikėtų meninės išraiškos elementų.
Šį sezoną Rygos mados savaitė praplėtė tarptautinės žiniasklaidos, atvykusios nušviesti renginio, geografiją: pasirodė atstovai iš „Vogue Adria“, „Vogue Turkey“, „Title Magazine“, „10 Magazine Deutsch“, „ELLE Spain“, „Schön!“, „Magazine (JK)“, „VEIN Magazine“ (Ispanija), „Jana Luxury Magazine“, „Panele“, „Delfi Estonia“, „Lifestyle Baltic“, taip pat TV žurnalistai iš „TV3 Estonia“ ir Vokietijos visuomeninio transliuotojo ARD. Tokių lygio tarptautinių ekspertų ir redaktorių dalyvavimas žymi svarbų žingsnį siekiant stiprinti ne tik Latvijos mados industrijos, bet ir visos šalies įvaizdį. RFW renginiuose lankėsi Latvijos kultūros ministrė Agnese Lāce, taip pat Uzbekistano, JAE, Lenkijos, Kazachstano ir kitų šalių ambasadoriai.
Be šou vyko ir švietėjiškos iniciatyvos, skirtos tvarios plėtros temai, bei parodos, jungiančios madą ir šiuolaikinį meną. Mados savaitė baigėsi išskirtiniu uždarymo renginiu ir apdovanojimų ceremonija, kurioje pagerbti paklausiausi modeliai.
Pagrindiniai Rygos mados savaitės partneriai: Valsts kultūrkapitāla fonds, Rygos miesto taryba ir Latvijos investicijų ir plėtros agentūra.







