Kur amatininkų meistriškumas susitinka su prabangiais skoniais ir mados namų elegancija: geidžiamiausios itališko „Panettone“ kolekcijos, pasirašytos tarptautinių dizainerių: nuo „Armani“ iki „Dolce & Gabbana“, „Roberto Cavalli“ ir „Moschino“.
Nuo odinių dėžių iki aksominių dėklų, papuoštų mados namų raštais ir kolekcinių skardinių –kiekvienas įpakavimas kruopščiai sukurtas būti tokiu pat įsimintinu, kaip ir viduje slypintis lobis, kuris tapo tradicija jau ir Lietuvoje.
Žiemą, kai Milano senieji bokštai prasiskverbia pro miglotą dangų, egzistuoja ritualas, toks pat amžinas, kaip ir pats miestas – „Panettone“ menas. Šiais metais tradicinis skanėstas įgauna naują pavidalą: garsiausios mados imperijos ir žymiausi dizaineriai įkvepia jam prabangos dvasią. Kiekvienas „Panettone“ tampa ne tik kulinarijos šedevru, bet ir kolekcine mados namų interpretacija, kur pakuotė tampa tokia pat svarbi, kaip ir turinys.
Tarsi poezija, parašyta sviestu ir miltais, kiekviena riekelė pasakoja kantrybės, aistros ir šimtmečių senumo tradicijos istoriją. Kai cukruoti vaisiai skleidžia subtilų aromatą, o vanilė šnabžda vaikystės prisiminimus, mes atsiduriame ten, kur aukštoji mada susitinka su aukštąja kulinarija.
Šių metų kolekcijos išsiskiria prestižinių mados namų prisilietimu – nuo „Etro“ raštų iki „Fornasetti“ meno, nuo „Armani“ minimalizmo iki „Roberto Cavalli“ drąsos.
„Dolce & Gabbana“ ir „Fiasconaro“
„Dolce & Gabbana“ ir „Fiasconaro“ pasakoja itališką aistros istoriją. Viena is 2024 m. naujienų – naujo skonio mandarinų „Panettone“. Tai interpretacija, nukelianti mintimis į Siciliją žiemą. Tarp pasiūlymų – ir obuolių bei cinamono „Panettone“ su cukruotais obuoliais, dvelkiantis nepakartojamu cinamono aromatu, tamsios tešlos šokoladinis „Panettone“ su pienišku, juoduoju šokoladu ir apelsinų pasta. Taip pat – ikoninis Sicilijos pistacijų „Panettone“, padengtas baltu šokoladu ir pistacijomis.
„Armani Dolci“ ir Guido Gobino
Klasikinis Milano „Armani Dolci“ „Panettone“, kurtas šefo Guido Gobino siūlomas kelių rūšių: iš trijų šokoladų, abrikosų ir balto šokolado arba visiškai padengtas juoduoju šokoladu. Dovanų dėžutes gaubiantis popierius įkvėptas „Giorgio Armani Privé“ 2024 rudens kolekcijos damier temos, o ant pakuočių nugula atkurtas geometrinis raštas, puoštas švelniais perlamutro ir aukso tonais.
„Pasticceria Martesana“ ir „Moschino“
Du viename: rankų darbo pyragas, paruoštas pagal visas taisykles ir mados prisilietimas prie pakuotės, kurią sukūrė „Moschino“ kūrybos direktorius Adrianas Appiolaza.
Davide Longoni ir „Fornasetti“
Jau penkerius metus „Fornasetti“ patiki Davide Longoni sujungti meniškumą ir kepimo meistriškumą. Nuo akmenimis maltų miltų iki raugo, kiekvienas ingredientas parenkamas siekiant sujungti kūrybiškumą ir eksperimentavimą. Razinos, cukruota apelsinų ir citrinų žievelė – klasikiniai tradicijos elementai – susijungia su šafranu. Išskirtinė cilindro formos dėžutė, pagaminta iš dekoruoto gofrūoto popieriaus atvaizduoja kai kurias garsiausias „Fornasetti“ ateljė temas. 2024-ųjų metų dėžutės dangtelio tema – „Saulės karalius”.
„Etro” ir „Aimo e Nadia”
„Etro” ir „Aimo e Nadia” pyragas (paruoštas Fabio Pisani ir Alessandro Negrini iš „Michelin” žvaigždutę turinčio restorano Milane „Il Luogo di Aimo e Nadia”) pagamintas atsižvelgiant į šefų virtuvę visuomet išskyrusią filosofiją. Gamybai naudojami miltai iš atrinktų malūnų Bazilikatos regione. Dėžutė dekoruota „Etro” mados namų raštu.
„Marchesi 1824”
„Marchesi 1824” „Panettone“ yra dviejų šimtmečių tyrinėjimų vaisius, turintis šviežų ir subtilų skonį. Vienas iš klasikinio pyrago pranašumų yra elegantiška pakuotė. Šių metų naujiena – „Panettone“ su trijų šokoladų kremu. Vis dėlto tikrasis prekės ženklo šedevras yra rankomis dekoruotas „Panettone“ su migdolų pasta ir karališkąja glazūra (galimas tik užsakius iš anksto). Įkvėptas „Marchesi 1824” karūnos, tai tikrasis dviejų šimtų metų tradicijos simbolis, dekoruotas žaliomis eglutėmis, knygomis, dovanomis, kalėdiniais papuošimais ir kitais ikoniškais Kalėdų simboliais.
„The Bridge” ir konditerijos parduotuvė „Pavè”
2024-ųjų naujiena – „The Bridge” riboto leidimo cilindrinė dėžutė ir Milano konditerijos parduotuvės sukurtas „Panettone“, kuris, pasak „Michelin“ gido, yra vienas iš 10 geriausių rankų darbo „Panettone“. Pakuotė pagaminta iš ikoniškos toskaniškos odos, kuri jau daugiau nei 50 metų yra Florencijos mados namų vizitinė kortelė. Tai tikras trokštamas objektas, atspindintis nepainiojamą prekės ženklo stilių ir pirmą kartą naujai interpretuojantis kalėdine klasiką. Pyragas rankomis gaminamas tris dienas, griežtai laikantis Milano tradicijos, reikalaujančios naudoti tik aukščiausios kokybės ingredientus, užtikrinančius unikalų minkštumą ir autentišką skonį.
„Roberto Cavalli“ ir „Olivieri 1882“
Iš „Roberto Cavalli“ išskirtinio mados skonio ir Vičencos konditerijos „Olivieri 1882“ amatininkų meistriškumo sąjungos gimsta „Panettone“, kuris išsiskiria charakteriu ir skoniu. Pagamintas su natūraliu raugu, be konservantų ir dirbtinių aromatų, šis pyragas (siūlomas vieno kilogramo formatu) išlaiko tradicinį skonį. Tačiau į mados pasaulį jį perkelia išskirtinis mados namų Ray of Gold raštas, puošiantis prabangią metalinę pakuotę.
„Grand Hotel et de Milan“ ir Gennaro Esposito
Dviejų „Michelin“ žvaigždučių šefo Gennaro Esposito sukurtas „Panettone“ atskleidžia Milano istorijos ir Viduržemio jūros pakrantės tradicijų bei skonių ryšį. Su aukso spalvos plutele, švelniu ir subtiliu minkštimu, įdaru iš Sicilijos apelsinų ir aukščiausios kokybės razinų bei juodųjų bičių medumi, šis pyragas gaminamas pagal modifikuotą tradicišką Milano receptą.