Kalbėti apie madą yra gana sudėtinga, pripažino Meda Variakojytė, daug lengviau, jei pokalbio tema būtų sportas.
Lietuviško prekės ženklo „Coocoomos“ įkūrėja dalijasi mintimis.
Dizainerę, prekės ženklo „BIS A BIS“ įkūrėją Agnę Biskytę, išvysime naujame – filmo kostiumų dailininkės amplua.
Seržas Gandžumianas – vienas iš nedaugelio dizainerių, kurio kūryboje susipina klasika, inovacijos ir sąmoningas požiūris į madą.
Nauja meilė įžymybės gyvenime šįkart turi visai kitą reikšmę, laidų vedėjos Dijoros Petrikonytės gyvenime tai – meilės pliūpsnis dar metų neturinčiai dukrai Eilai.
Anot Astos, jos darbas – ne tik prasmingas, bet ir labai įdomus.
Kovo mėnuo skirtas moterims – jų stiprybei, žavesiui ir pasiekimams pagerbti.
30-metė susikūrė savo imperiją toli nuo prabangių automobilių pasaulio.
„Mokėti priimti savo metus yra meno forma“, – sako rašytoja, žurnalistė, kūrybinio rašymo lektorė Akvilė Kavaliauskaitė.
Naujausioje tinklalaidės „ELLE Pokalbiai“ laidoje šį kartą sudalyvavo garsi nuomonės formuotoja, televizijos laidų ir renginių vedėja Indrė Kavaliauskaitė.
Prekės ženklo įkūrėja dalijasi mintimis.
Kvepalai, dažnai vadinami nematomu aksesuaru, jau daugelį amžių yra neatsiejama žmogaus identiteto dalis.