Šį kartą leidinys skirtas tvarumui, o jo viršelį papuošė fotografė Nina Antoniuk.
Šiemet 25-ąjį gimtadienį atšventusi žinoma nuomonės formuotoja bei verslininkės Dainos Bosas dukra Maria Randers įkūrė prekės ženklą.
Karališkojoje šeimoje Catherine Middleton tapo meistriška „demokratiško“ stiliaus atstove.
Kaip išlikti įdomiai?
Bet kas gali įkūnyti sportiško prašmatnumo stilių, kurį mėgsta tokios ikonos kaip Bella Hadid, Selena Gomez ir Winnie Harlow.
Padėkite į šalį savo patikimus senus „Céline“ akinius. Tai – kultiniai akiniai, kurių dabar nori visi.
Lietuviško prekės ženklo „Coocoomos“ įkūrėja dalijasi mintimis.
Anot Astos, jos darbas – ne tik prasmingas, bet ir labai įdomus.
Laida „Mados klubas“ – tai pirmasis toks projektas Lietuvoje, kai per įvairiausias, netikėčiausias ir sunkiausias užduotis bus siekiama atskleisti talentus.
„Mokėti priimti savo metus yra meno forma“, – sako rašytoja, žurnalistė, kūrybinio rašymo lektorė Akvilė Kavaliauskaitė.
Apatiniai drabužiai grįžta kaip viršutiniai drabužiai.
Prekės ženklas „Roberto Cavalli“ pristatė 2025-2026 metų rudeniui ir žiemai skirtą kolekciją, kurią įkvėpė Pompėja.