Ketvirtadienį mados mylėtojai puošėsi stilingiausiais apdarais ir skubėjo į Lietuvos nacionalinį dramos teatrą. Čia Vilniaus mados savaitė sugriežė aukščiausia nata – įvyko ilgai laukta „ELLE Iconic Night“ šventė – tokia, kokios Lietuvoje dar nebuvo.
Didžiulio visuomenės susidomėjimo sulaukęs renginys buvo dviejų dalių. Tiek pirmojoje, tiek ir antrojoje apsilankė būrys žinomų žmonių, Vilniaus mados savaitės dalyvių. Teatro fojė svečius pasitiko fortepijono, violončelės ir smuiko melodijos – grojo „Meta Piano Trio“.
Dalyviai buvo kviečiami pajusti prancūziškos elegancijos dvelksmą – paragauti „Kronenbourg 1664 Blanc“ nealkoholinio gaivaus kvietinio alaus su subtiliu vaisių skoniu, kalendrų aromatu ir vos juntamu kartumu.




Jie taip pat galėjo pasivaišinti nealkoholinio, iš aukščiausios kokybės žolelių pagaminto citrusinių natų itališko aperatyvo MARTINI taure.




Norintieji atsigaivinti šiltą ketvirtadienio vakarą mėgavosi natūraliai šarminį pH 7,6-8 turinčiu mineraliniu vandeniu TICHĖ, išgaunamu iš 689 metrų gylio šaltinio – tai užtikrina aukščiausią vandens kokybę.



Kavos mėgėjai buvo kviečiami ragauti „Pellini“ kavos, kuri jau nuo 1922 metų puoselėja itališko espresso tradiciją, o kruopščiai atrinktos ir lėtai skrudintos 100 proc. arabikos pupelės suteikia kavai išskirtinį skonį ir aromatą.



Antrojo renginio metu susirinkusius užkandžiais vaišino „iLunch“.


Smaližiai rinkosi prie „Toblerone“ stendo – ikoniška trikampė forma ir nepakartojamas skonis pavertė kiekvieną kąsnį saldžia nuotykių akimirka.



Šventėje netrūko dovanų grožiui. Svečiams buvo įteiktas „Beotebal Lashes Pure“ blakstienų augimą skatinantis aktyvus stiprinamasis serumas, leidžiantis džiaugtis ilgesnėmis ir storesnėmis blakstienomis vos per keturias savaites.



Čia buvo pristatytas „DYSON HS08 AIRWRAP i.d.“ plaukų formavimo prietaisas – greitesnis ir paprastesnis būdas sukurti nuoseklias garbanas. Tai – vienintelis daugiafunkcis plaukų formavimo prietaisas, išmaniai pritaikantis karštį, oro sruotą ir laiką pagal jūsų plaukų tipą. Dabar jis pristatomas naujos spalvos – Ceramic Pink Rose Gold.



„Bioderma“ pristatė „Sensibio H2O“ – originalų micelinį valomąjį vandenį jautriai odai, kuris ne tik efektyviai pašalina makiažą, bet ir puikiai valo bei atgaivina veido odą, pašalina susikaupusius nešvarumus ir žiedadulkes. Sukurtas ir išrastas „Bioderma“ laboratorijoje, šis micelinis vanduo šiais metais mini ypatingą progą – 30-ies metų sukaktį.



Svečiai tradiciškai galėjo pasimatuoti italų mados prekės ženklo „Dolce & Gabbana“ akinius, kuriuos pristatė „Fielmann“. Rafinuota prabanga, laikui nepavaldi elegancija ir išskirtinis dėmesys detalėms – naujoji „Dolce&Gabbana“ kolekcija skirta vertinantiems itališkas šaknis su moderniais potėpiais, ieškantiems minimalistinės estetikos savo elegancijai pabrėžti.




Prekės ženklas „Burga“ kvietė įsiamžinti specialiame, milžinišką telefono dėklą imituojančiame veidrodyje ir lankytojams dovanojo stilingas gertuves.




Dalyviai galėjo susipažinti ir su „Vandens Formos“ – nekilnojamojo turto projektu Palangos centre. Kiekviena jo detalė natūraliai susilieja su žmogaus gyvenimu, atspindėdama harmoniją, ramybę ir eleganciją.


Atskiros padėkos skriejo ir kitiems renginio rėmėjams – viešbučiui „Radisson Collection Astorija“, bei partneriams – įmonei „JCDecaux Lietuva“.


Nauji leidiniai ir dizainerių šou
Vakarinėje šventės dalyje pristatyti naujausi leidiniai: rugsėjui skirtas „ELLE Lithuania“, kurio viršelį papuošė ryškų antspaudą Lietuvos mados istorijoje palikusios manekenės – Renata Mikailionytė, Meda Jonaitytė, Rūta Bertašiūtė ir Smiltė Bagdžiūnė, bei jau antrasis, Saugirdo Vaitulionio vedamas „ELLE Men“ žurnalas, kurio veidu tapo dainininkas Vaidas Baumila.
„Sveikinu jus visus sugrįžus į miestą ir į naujam sezonui pasiruošusį, atsinaujinusį Nacionalinį dramos teatrą. Šįvakar jame pagrindinį vaidmenį atlieka mada – drąsi, konceptuali, kupina tapatybės, istorijos ir šiuolaikiško žvilgsnio.
Po daugiau nei 20 metų pertraukos į sostinę sugrįžusi Vilniaus mados savaitė mus subūrė šiam vainikuojančiam vakarui. Simboliška, kad jis vyksta būtent čia – teatre, kur per dešimtmečius buvo kalbama apie žmogų, laiką ir tapatybę“, – su svečiais sveikinosi vakaro vedėja Gabrielė Martirosian.
Dar viena ryškia vakaro akimirka tapo „ELLE Lithuania“ direktoriaus Tado Bruzgulio kalba, kurioje jis pristatė prie komandos prisijungusius mados profesionalus ir leidinių naujienas: naująją pagrindinio leidinio vyriausiąją redaktorę, stilistę Agnę Gilytę, mados redaktorę Eglę Babunašvili, „ELLE Wedding“ žurnalą, kurio vyriausiąja redaktore paskirta Laurą Vagonė, bei „ELLE Gourmet“ leidinį, už kurio vairo stos modelis Julija Vosylė.
„Agnė – tai ne tik stiliaus ekspertė, bet ir moteris, kuri puikiai jaučia šiuolaikinės skaitytojos pulsą, vertina autentiškumą, drąsą ir turi išskirtinį žvilgsnį į madą kaip gyvenimo būdą.
Esu tikras, kad Agnės vedamas „ELLE Lithuania“ atvers dar daugiau durų pokalbiams, kuriuose telpa tiek stilius, tiek idėjos, tiek tikros istorijos“, – kalbėjo T. Bruzgulis.
Naujoji teatro salė virto išskirtine erdve: jos centre atsidūrė milžiniškas sidabro spalvos kupolas, o po juo – stiklo šukių ir ekranų instaliacijos. Ypatingą efektą kūrė lazerių šviesos ir muzika, kuria pasirūpino didžėjė, garsinio įvaizdžio butiko „OSB013“ įkūrėja Simona Burbaitė ir prodiuseris Leon Somov.
Čia kolekcijas pristatė talentingieji Lietuvos dizaineriai: Agnė Kuzmickaitė, Inga Skripka, Robert Kalinkin, Gabrielė Mockevičiūtė, Airida Skrick, Kęstas Rimdžius x Kukla ir „Más 924“ dizainerė Monika Kazakevičiūtė.
Mados šou užkulisiuose dirbo profesionalų komanda: scenografas ir šviesų dailininkas Arvydas Buinauskas, režisierius, Lietuvos nacionalinio dramos teatro meno vadovas Antanas Obcarskas, o Renata Mikailionytė ne tik žengė podiumu, bet ir tapo renginio užkulisių balsu. Užkulisiuose maistu rūpinosi PJAZZ.
Pasibaigus dizainerių kolekcijų pristatymams, „ELLE Iconic Night“ svečiai rinkosi į „3 Mūzos“ terasą, kur jų laukė vakarą vainikavęs S. Burbaitės pasirodymas ir nuostabi Vilniaus panorama.








