Sostinėje – naujas viešbutis: vieninteliai Lietuvoje pristato baskų virtuvę

Autorius
Agnė Blažienė (reklama)

Spalio 7-ąją sostinės širdyje, Vasario 16-osios gatvėje, duris atvėrė naujas keturių žvaigždučių viešbutis „AC Hotel by Marriott Vilnius“. Prie jo vairo stojo industrijos profesionalė Evelina Šukytė, anksčiau vadovavusi vienam garsiausių Kauno viešbučių.

Viešbučių šioje sostinės vietoje tikrai nemažai, konkurencija didžiulė. Kuo išsiskiriate rinkoje? 

Šiai patogiai vietai „AC Hotel by Marriott Vilnius“ įkvepia naują gyvenimą, atnešdamas tai, ko Vilniui išties reikėjo – modernius, tarptautinius, bet kartu jaukius ir šiltus pokyčius.

Siekiame, kad viešbutis taptų susibūrimo vieta, čia persikeltų visas miesto šurmulys, vakarėliai, renginiai. Norime būti išskirtiniai savo prieinamumu visiems. Viešbutyje ne tik siūlome nakvynę – mesparduodame patirtį.

Kokius patogumus savo svečiams galite pasiūlyti? 

„Marriott“ prekės ženklo viešbučiai rinkoje išsiskiria labai aukštais reikalavimais kambario patogumams – naudojami ypač minkšti ir patogūs čiužiniai, kiekviename kambaryje galima rasti aukštos kokybės kavą, kruopščiai atrinktą kosmetiką ir kitas mažas smulkmenas, kurios sukuria nepamirštamo komforto jausmą.

Turime 271 kambarį, iš daugumos jų pro plačius langus atsiveria nepakartojami vaizdai. Tiems, kurie Vilniuje lieka ilgėliau, siūlome specialiai pritaikytus kambarius ilgesniam apsistojimui. Taip pat turime galimybę sujungti iki 6 kambarių didelėms šeimoms ir delegacijoms, norinčioms gyventi kartu. Pastebime labai didelį tokių kambarių poreikį, kuris iki šiol mūsų mieste nebuvo patenkintas.

Taip pat didžiuojamės galėdami pasiūlyti vieną moderniausių konferencijų centrų, kuris atvers duris tiek verslo renginiams, tiek kūrybinėms iniciatyvoms, tiek asmeninėms šventėms. Tai erdvė bendradarbiauti, kurti ir augti kartu su Vilniumi.

Vieninteliai Lietuvoje pristatome baskų virtuvę, kuri žinoma kaip viena gurmaniškiausių kulinarinių krypčių, šiame Ispanijos regione yra didžiausia koncentracija „Michelin“ žvaigždutėmis įvertintų restoranų, o mūsų restorano pažiba – vyriausiasis šefas būtent iš šio regiono. Viešbučio restoranas taps traukos centru ne tik mūsų svečiams, bet ir visiems miestiečiams, ieškantiems ko nors naujo ir išskirtinio.

Taip pat galime pasigirti erdvia, funkcionalia, estetiška sporto sale, iš kurios atsiveria puikus vaizdas į šalia esančią bažnyčią.

Kuo ypatingas viešbučio interjeras?

Tikriausiai tai vienas iš tų retų atvejų, kai realybėje viešbutis atrodo įspūdingiau nei vizualizacijose. Kurdami interjerą, siekėme nestandartinio viešbučio sprendimų. Įsivaizdavome žmogų, atvykstantį su lagaminu ir didele šeima: kur jis padės daiktus, kur jo artimieji patogiai prisės prie recepcijos, kur galės pasivaišinti gėrimu ar užkandžiu, kokią muziką jie girdės ir kokį kvapą užuos. Šiame viešbutyje svarbus ne tik interjeras, bet ir detalės – jų visuma ir kuriama patirtis. 

Jis įkūnija šiuolaikinio dizaino estetiką, tačiau yra susietas su vieta, kurioje stovi. Pro langus atsiveria dviguba miesto istorija: vienoje pusėje – senieji Šv. Pilypo ir Jokūbo bažnyčios stogai, alsuojantys kultūriniu paveldu, kitoje – veržlus verslo rajonas, kylantis stikliniais bokštais ir atspindintis modernų Vilniaus žvilgsnį į ateitį. Šis kontrastas nėra priešprieša – tai dialogas, kurį viešbutis išreiškia savo interjere. Kiekviena detalė čia apgalvota taip, kad būtų jaučiama pusiausvyra tarp tradicijos ir inovacijos, tarp to, kas buvo, ir to, kuo tampame.

Interjere vyrauja žemės spalvos, jame gausu natūralių, aukštos kokybės medžiagų – akmens, medžio, odos, jos suteikia erdvėms ilgaamžiškumo, prisideda prie jų estetikos ir tvarumo.

Ypatingą dėmesį skyrėme apšvietimui, kuris kuria atmosferą, pabrėžia architektūrą ir leidžia erdvėms keistis pagal svečių poreikius – apšvietimas pritaikytas skirtingoms zonoms.

Augalai ir menas taip pat neliko nuošalyje. Vestibiulio akcentu tapęs eukalipto medis atlieka kelias funkcijas: architektūriškai užpildydamas erdvę, jis suteikia jaukumo, kuria privatumą laukiantiems lifto ar išeinantiems iš restorano, subtiliai atskiria socialinę pirmojo aukšto zoną nuo viešbučio gyvenimo.

Menas papildo interjerą, kviesdamas atidžiau pažvelgti į kiekvieną detalę. Jis negroja pirmuoju smuiku, bet lyg orkestro būgnai duoda toną, paversdamas interjerą darniu, vientisu kūriniu.

Kaip jūsų pačios karjera pasisuko turizmo sektoriaus link? 

Nuo vaikystės mėgau keliauti, o dar labiau – miegoti viešbučiuose. Visada savo ateitį siejau su turizmo sektoriumi, o kartą tiesiog iš dangaus nukrito darbo pasiūlymas mažame Kauno viešbutyje, kur dariau viską – nuo kambarių tvarkymo iki vadovavimo. Taip išmokau visų viešbučio subtilybių ir pamėgau šią sritį. Su viešbučiais jau taip yra, nėra vidurio: arba mėgsti šį darbą, arba negali jo dirbti. Tai labai atitinka ir mano asmenybę – viskas arba nieko.

Prieš tai vadovavote garsiam „Moxy“ viešbučiui Kaune. Kokių pamokų ten išmokote? 

Supratau, kad nereikia bijoti būti kitokiam, išskirtiniam, rizikuoti, daryti pačius nestandartiškiausius sprendimus. Reikia būti ryškiems, nes būtent tai atveria plačiausias galimybes, suteikia įvairiausių laimėjimų.

Palyginus Lietuvos viešbučių industriją su kitomis valstybėmis, kur esame pranašūs?

Lietuvos viešbučiai išsiskiria aukšta viešbučių įrengimo kokybe – tiek nauji, tiek renovuoti objektai dažnai pranoksta svečių lūkesčius savo dizainu, funkcionalumu ir techniniu išpildymu. Taip pat tinkliniai šalies viešbučiai labai preciziškai vertina prekės ženklo standartą ir jo atitikimą. Šį projektą vysčiusi investicijų valdymo bendrovė „Lords LB Asset Managerment“ visuose projektuose laikosi aukščiausios kokybės standartų.

„AC hotel by Marriott Vilnius“ yra valdomas kompanijos „Apex Alliance Hotel Management“, kuri vadovaujasi globaliais standartais, strateginiu požiūriu ir inovatyviais sprendimais. Tai leidžia ne tik efektyviai valdyti objektus, bet ir kurti išskirtinę svečių patirtį.