Praėjusios savaitės pabaigoje Italijos ambasadoje Lietuvoje įvyko „Personal“ ir „We Reach“ agentūrų organizuota Kalėdų mugė – „THE SPOTLIGHT“.
Čia apsilankę svečiai galėjo susipažinti su įvairiausiais prekių ženklais bei jų produkcija, įsigyti kalėdinių dovanų.
Šventiškai papuoštoje erdvėje suspindo taip pat pasipuošusios nuomonės formuotojos. Štai „Personal“ įkūrėja, influencerių vadybininkė Magdalena Sabalė vilkėjo „A.W.A.K.E.“ prekės ženklo džinsus, „Acne Studios“ batelius. Pagrindiniu įvaizdžio akcentu tapo marškinėliai.
„Norėjau atrodyti stilingai, bet labiausiai pabrėžti šiuose marškinėliuose esantį „Gerumo tašką“. Esu Rimanto Kaukėno paramos fondo ambasadorė ir dėl to stengiuosi rodyti, akcentuoti ir kviesti žmones pastebėti ir prisidėti“, – pasakojo ji. 

Nuomonės formuotoja Kamilė Dambrauskaitė rinkosi „Acada Studios“ megztinį, klasikinį universalų sijoną, ilgaaulius batus iš „H & M“ bei „Gucci“ rankinę, pirktą vintažinėje parduotuvėje Neapolyje.
Vizažistė Justė Štakaitė kūrė rudos spalvos įvaizdį – rinkosi rudą „Mango“ kostiumėlį, „LIÁLIÁ THE LABEL“ palaidinę ir „Celine“ rankinę, kurią dabino madingu „Alo Yoga“ plaukų segtuku. 
Nuomonės formuotoja Inidė Jasnauskaitė puošėsi žaismingu kostiumėliu iš „Harry Lambert for Zara x Disney“ koloboracijos, kurį pirko „Vinted“. 


Komikės Lauros Dragūnaitės eilutė – vintažinis švarkas iš „Humanos“, vyriški sužadėtinio marškiniai iš „Marks & Spencer“, „NA-KD“ sijonas, vintažiniai batai, „ASOS“ delninė.
Tuo tarpu vizažistė Milita Daikerytė rinkosi „Molci“ kostiumėlį. „Puošnumo kombinacija su cinkeliu“ – taip savo įvaizdį apibūdino ji.











