Baigėsi 38-oji Rygos mados savaitė, kurioje savo kūrinius parodė pripažinti Baltijos šalių dizaineriai

Autorius
Pranešimas žiniasklaidai
Nuotrauka
Mark Litvyakov nuotr.

Balandžio 8-11 d. Rygoje vyko pavasario mados savaitė, kurios šūkis buvo „mada yra menas“, o tema – etika ir darnus vystymasis.

Programoje dalyvavo daugiau nei 17 prekių ženklų. Ypatingas dėmesys buvo skiriamas parodoms, nutiesusioms tiltą tarp mados industrijos ir vizualiųjų menų. Mados savaitės Rygoje atidarymą pažymėjo kartu su universaline parduotuve „Stockmann“ surengtas seminaras ir diskusija tema „Sąmoninga mada šiandien“. Jame dalyvavo Latvijos ir tarptautinės pramonės ekspertai.

Antrąją dieną, balandžio 9-ąją, pasirodymai vyko naujoje netikėtoje vietoje – biurų komplekse „Verde“. Miesto erdvėse prekės ženklo „Katya Katya“ dizainerė Jekaterina Šehurina pristatė naujai interpretuotą vestuvinių suknelių kolekciją. Latvijos prekės ženklas „Verens“ pademonstravo besiūlius gaminius, pagamintus pagal šiuolaikines siuvimo technologijas.

Tuo tarpu dizainerė Anna Kruz (prekės ženklas Anna Kruz), siekdama išreikšti moterišką kintamumą ir eleganciją, pasitelkė klasikinius siluetus, papildytus provokuojančiomis detalėmis ir metalo medžiagomis.

Reklama

Tą pačią dieną renginio svečiai turėjo galimybę susipažinti su debiutantų iš trijų Baltijos šalių – Rimantės Rimgailaitės (Lietuva), „Henna“ (Latvija), „ABFD Swimwear“ (Estija) – kolekcijomis.

Ant pagrindinio sostinės podiumo aktualias tendencijas demonstravo didieji Latvijos dizaineriai ir mados prekių ženklai – Iveta Vecmane, Natalija Jansone, Selina Keer, Una Bērziņa, „BAE by Katya Shehurina“, „Dobrzanska“, taip pat – „Ivo Nikkolo“ iš Estijos.

Šio sezono Rygos mados savaitės programoje buvo gausu parodų, pristatančių vaizduojamąjį, tekstilės ir dekoratyvinį meną. Organizatoriai siekė supažindinti renginio svečius ne tik su mados tendencijomis, bet ir su susijusių meno šakų talentų kūryba.

Vadovaujantis šia iniciatyva, į renginio programą įtrauktas filmo apie dizainerio Alexanderio McQueeno kūrybą demonstravimas, sutapęs su dizainerio 55-uoju gimtadieniu. Rygos mados savaitės įvaizdis buvo įkvėptas teatrališkos ir dramatiškos garsiojo dizainerio kolekcijų estetikos ir sukurtas pasitelkus dirbtinį intelektą.

Išskleisti