„Chanel“ pristatė ikoninės rankinės reklaminę kampaniją, kurioje – Penélope Cruz ir Bradas Pittas

Autorius
Pranešimas žiniasklaidai
Nuotrauka
CHANEL nuotr.

„Atsiprašau, ar turite laisvų kambarių?“

Ši citata paimta iš filmo „Vyras ir moteris“ (1966 m.), kuriame nagrinėjamas vienas geriausių gyvenimo jausmų – įsimylėjimas.

Virginie Viard visada aistringai domėjosi kinu, ypač Naująja banga (angl. New Wave) ir norėjo atiduoti duoklę Claude’o Leloucho šedevrui. Kūrinį, kuris dvelkia jausmingumu, legendine paplūdimio scena… horizontas, kiek tik akys mato… amžina jūra… ir, žinoma, Dovilis.

Dovilis. Pajūrio kurortas, kuriame 1912 m. Mademoiselle Chanel atidarė savo vardo skrybėlaičių butiką ir kuriame 1913 m. pristatė savo pirmuosius aukštosios mados kūrinius. Atsitiktinumų nebūna… Bet jei jie ir egzistuoja, tai jie nuostabūs intuicijos, subtilumo ir išminties prasme, nes originalioje filmo versijoje aktorė tose scenose, kuriose įsiplieskia meilė, nešiojosi CHANEL rankinę.

Šioje Inez & Vinoodh nufotografuotoje ir režisuotoje kampanijoje beveik žodis žodin, kadras po kadro pakartojamos kai kurios originalios filmo scenos su Penélope Cruz, gyva kino pasaulio legenda ir CHANEL ambasadore nuo 2018 m. Ir Bradas Pittas, kultinis aktorius, kuris su dideliu subtilumu įkūnija šiek tiek apstulbusį, raudonuojantį vyrą.

Jų personažai virpa, persmelkti emocijų, oda dilgčioja. Penélope Cruz ranka nepastebimai, tarsi norėdama paslėpti susirūpinimą suspaudžia rankinę. Jos pirštai glosto dygsniuotą odą, girdime užsegimo garsą ir pastebime grandinėlę per petį… Akimirksniu atpažįstama tobulo silueto, moderni ir stačiakampė, kultinė CHANEL rankinė ir jos nepriekaištingas žavesys, dėl kurio ji tokia unikali ir geidžiama.

CHANEL nuotr.

Rankinė, kurią matome Claude’o Leloucho filme, iš tikrųjų buvo pačios Anouk Aimée rankinė, jos mėgstamiausia, kurią ji nešiojo ir ekrane, ir už jo ribų.

Padėta ant stalo viešbučio restorane, tarp vyro ir moters, legendinė rankinė simbolizuoja viską, kas tam tikru mūsų gyvenimo momentu suteikia mums drąsos pareikšti savo giliausius troškimus. Unikali ir ypatinga akimirka. Rankinė perteikia mūsų drąsą, drąsą pagaliau tapti savo gyvenimo heroje.

Ekrane ši legendinė rankinė skleidžia fantaziją, drąsą, laisvę. Tarsi nebebūtų jokių ribų tarp gyvenimo ir fikcijos.

„Ar turite laisvų kambarių?“

Kas nėra svajojęs užduoti šio klausimo? Valandai, nakčiai ar net visam gyvenimui. Tai klausimas, nuo kurio per nugarą perbėga šiurpuliukai, kuris priverčia širdį plakti greičiau ir smarkiau. Tai istorija apie troškimą. Apie laisvę. Apie jausmą, kad esi toks neįtikėtinai gyvas.

Originaliame filme Žanas Luji Trintignantas (Jean-Louis Trintignant) uždavė „tą“ klausimą. Šiame nuotaikingame perdirbinyje Penélope Cruz klausia padavėjos, kurią vaidina Rianne Van Rompaey.

CHANEL rankinė yra emblema. Ji keičiasi priklausomai nuo nuotaikos… Dieninė rankinė, kurią galima nešioti vakare, ištikima palydovė nuo nakties iki aušros. Ji tarnauja visą gyvenimą, kad vėliau būtų perduodama iš kartos į kartą. Kolekcija po kolekcijos, nesuskaičiuojama daugybė spalvų, formų ir medžiagų variacijų.

Prasmės, kontrasto ir paslapties kupina ji skleidžia laisvės pojūtį. Tai per petį permestas herbas, išlaisvintas siluetas, atskleidžiantis kai ką apie nešiotoją. Jame glūdi pati CHANEL namų istorija, jų dabartis, praeitis ir ateitis.

Tai atskiras kambarys, slėptuvė, vieta, kurioje galima iš naujo atrasti save. Bėgant metams ir kuriant CHANEL kolekcijas, nesuskaičiuojama daugybė modelių atidavė duoklę kultinei rankinei, sustiprindami jos, kaip unikalios ikonos, legendos, statusą.

Claude’o Leloucho „A Man and A Woman“ (liet. „Vyras ir moteris“)

Claude’o Leloucho filmas 1966 m. buvo išleistas Prancūzijoje, o vėliau išplatintas tarptautiniu mastu. 1966 m. Kanų kino festivalyje pelnęs „Auksinę palmės šakelę“, 1967 m. „Oskarą“ už geriausią užsienio filmą ir „Oskarą“ už geriausią originalų scenarijų, filmas paženklino visą kino žiūrovų ir kūrėjų kartą.

Filme pasakojama apie vyrą ir moterį, abu našlius, kurie susitinka vaikų internate. Filme nagrinėjamas troškimo išsiliejimas, meilės susitikimo dvejonės ir baimės. Kaip ir kada viskas pasikeičia?

Kadangi filmo biudžetas buvo toks mažas, režisierius turėjo nufilmuoti filmą vos per tris savaites. Taupydamas pinigus, interjero scenas jis filmavo nespalvotai, o eksterjero scenas – spalvotai. Aktorė Anouk Aimée dėvėjo savo drabužius ir asmeninius aksesuarus, įskaitant CHANEL rankinę, kurią galima pamatyti ekrane.

Šia kampanija CHANEL toliau plėtoja savo ilgametį ryšį su kinu. Mados kolekcijų meno vadovė Virginie Viard visada rasdavo įkvėpimo mene. Nuo laisvos Naujosios bangos atmosferos iki Holivudo studijų – ji nuolat semiasi iš kino kultūros ir, kaip savo laiku darė Gabrielle Chanel, apsupa save režisieriais, su kuriais artimai bendrauja.

Išskleisti