„ELLE“ užsitikrino rinkos lyderio poziciją: žurnalas jau oficialiai leidžiamas 50 šalių

Nuotraukos
Rokas Darulis, Wellen Ben, Dan Beleiu
CLASSIC IAB | straipsnio pradžioje 970x250
Reklama

„ELLE“ prekės ženklo savininkas „Lagardere News“ pasidalijo džiugiomis naujienomis – leidinys pradėtas leisti Malaizijoje ir Uzbekistane.

250 milijonų skaitytojų auditoriją (iš kurių 32 milijonus sudaro fizinio žurnalo skaitytojai) turintis „ELLE“ ir toliau plečiasi. Į moteris orientuotos žiniasklaidos lyderis leidinį leidžia jau 50-yje valstybių.

„ELLE“ stiprina pozicijas Centrinėje Azijoje. Uzbekistane rugsėjį pasirodė pirmasis „ELLE“ numeris. Praėjusį birželį startavo leidinio socialinių tinklų paskyros bei naujienų portalas. 2024 metais planuojama publikuoti du žurnalus, o 2025-aisiais – šešis. Tai – pirmasis tarptautinis leidinys uzbekų kalba šioje šalyje.

Malaizijoje „ELLE“ socialinių tinklų paskyros ir naujienų portalas pristatytas rugpjūčio viduryje. Leidinys čia debiutavo diena vėliau nei Uzbekistane – rugsėjo 16-ąją. Tiesa, šio leidinio tiražas bus didesnis. Iki metų pabaigos planuojama išleisti keturis numerius, o 2025-aisiais – 12.

Kaip teigia „Lagardere News“ ir „ELLE International“ vadovė Constance Benque, naujieji leidiniai atspindės prekės ženklo puoselėjamas vertybes. „ELLE“ šeima auga, tikime, kad „ELLE Uzbekistan“ ir „ELLE Malaysia“ atspindės prekės ženklo vertybes, kurios siejasi su pozityvumu. Esame pamaloninti galėdami palaikyti ir kurti stiprius ryšius su moterimis, gyvenančiomis šiose šalyse, įkvėpti jas perteikdami unikalų požiūrį į madą, grožį, kultūrą, gyvenimo būdą ir, žinoma, visuomenę“, – pasakojo ji.

Naujųjų leidinių pasirodymas siejamas su prekės ženklo tarptautine plėtra. 2024-aisiais, vasarį, „ELLE“ pradėjo veiklą Lietuvoje, kiek vėliau – Egipte, Liuksemburge.

„ELLE“ žurnaluose pateikiamas tarptautinis ir taip pat į vietines rinkas orientuotas turinys.