Europos rinką užkariauja paauglės sukurtas lūpų blizgių prekės ženklas

Autorius
Pranešimas žiniasklaidai

Istorijų apie grožį netrūksta, tačiau „UNICOSMETICS“ – „švarios“ kosmetikos ženklas, kurį įkūrė 16-metė Sophia Zweegers, neatsirado per naktį ir jo atsiradimo nelydėjo joks „virusinis“ momentas. Jis kilo iš kažko kur kas pažįstamesnio: nuolatinio smalsumo, darbo etikos ir nusiteikimo rimtai žiūrėti į idėją gerokai prieš tai, kol ją pamato kiti.

S. Zweegers, olandų ir marokiečių kilmės paauglė, užaugusi Monake, pirmąsias lūpų blizgių formules maišyti pradėjo būdama dešimties. Tai nebuvo laikoma ankstyvuoju verslumo ženklu – tai buvo tiesiog veikla, kuria ji mėgavosi po pamokų. Ji eksperimentavo su tekstūromis, lygino kvapus ir gamino mažus lūpų blizgių indelius, kuriuos pardavinėjo klasės draugams, kurie, kaip įprasta mokyklos aplinkoje, jai suteikė tiesmuką, atvirą grįžtamąjį ryšį. Veikė tai, kas pasiteisino. Kas ne – buvo perdaryta. Procesas buvo paprastas, bet ketinimai – tikri.

Būnant trylikos, jos eksperimentavimas virto labiau struktūruotu. Ji tyrinėjo ingredientus, studijavo formules ir pasižymėjo savo nepakeičiamus principus: „švarias“ tekstūras, lengvą poveikį ir paprastą naudojimą. Panašiu metu ji pradėjo kontaktuoti su potencialiais partneriais. 

Po trejų metų nuoseklumas virto „UNICOSMETICS“, kuris buvo pristatytas praėjusių metų lapkritį su atrinkta keturių blizgių kolekcija. Kolekcija yra „švari“, ES saugi, dermatologų patvirtinta ir tikslingai kompaktiška. S. Zweegers norėjo kurti produktus, kuriais žmonės iš tikrųjų naudotųsi, tekstūras, kurios būtų lengvos, atspalvius, tinkamus kasdieniams įpročiams, ir formules, kuriose nenaudojama sunkių priedų.

Prekės ženklo pagrindinis šūkis „Iconically You“ (liet. ikoniškai tu) atspindi požiūrį, kuriuo ji vadovavosi nuo pat pradžių: jokio teatrališkumo, jokio perdėjimo, tik produktai, natūraliai įsiliejantys į kasdienę rutiną.

Pagrindinis produktas, „Uniquely You“ yra į pH reaguojantis lūpų ir skruostų aliejus, prisitaikantis prie natūralaus odos tono. Lūpoms jis suteikia lengvumo ir švelnią rožinę spalvą per kelias sekundes. Ant skruostų jis susilieja su natūraliu paraudimu, greitai džiūsta, spindi ir nėra lipnus ar pernelyg blizgus. Subtilus arbūzo-uogų kvapas, kuris greitai išnyksta, dar labiau gerina naudojimo patirtį.

Formulėje yra vitamino E, skirto drėkinimui, taip pat naudojami augalinės kilmės pigmentai, kurie reaguoja į individualų pH lygį. Kaip ir kiti prekės ženklo produktai, jis yra veganiškas, dermatologų patvirtintas, ES saugus, be silikonų, parabenų, alkoholio ir mikroplastiko. Šie pasirinkimai atspindi detalių vertinimą, o ne idealistinį požiūrį. Sofia kalba apie ingredientus taip, kaip jos bendraamžiai kalba apie egzamino tvarkaraščius: pragmatiškai, neidealizuodama proceso.

Nors produktas sukurtas Monake, S. Zweegers europietiškas, praktiškas ir pagrįstas požiūris dera su naująja „švarios“ kosmetikos banga Europoje, kur minimalizmas labiau yra įprasta norma nei mada. „UNICOSMETICS“ vertina aiškumą, o ne triukšmą: nedidelę produktų liniją, paprastas ir veiksmingas formules bei modernią pakuotę.

Jos istorija patraukli ir dėl puoselėjamo nuoseklumo. Sofia nesiekė tapti Z kartos grožio judėjimo veidu – tiesiog toliau tobulino formules, kuriomis tikėjo. Perėjimas nuo po pamokų vykdomų eksperimentų iki pilnaverčio prekės ženklo įvyko palaipsniui, po daugybės valandų, praleistų testuojant pavyzdžius, tyrinėjant saugos reglamentus ir tobulinant tekstūras. Jos amžius yra pasakojimo dalis, bet ne priežastis, kodėl egzistuoja prekės ženklas. Svarbiausia – darbas.

Jos požiūrį į grožį taip pat lydi brandumas. Paauglė teikia pirmenybę produktams, kurie pabrėžia, o ne maskuoja, kurie atrodo individualiai, bet nereikalauja pastangų. Šis požiūris yra pagrindinio produkto „Uniquely You“ esmė – jis nepriverčia pasirinkti spalvos, bet ją atskleidžia. Maža detalė, apibendrinanti prekės ženklo toną: subtilus, prisitaikantis ir perteikiantis idėją, kad grožis turėtų „dirbti“ kartu su jumis, o ne prieš jus.

Kai „UNICOSMETICS“ debiutuoja Europos grožio rinkoje, tai daro be didžiulių reklaminių kampanijų ar perdėtų kalbų, būdingų naujo prekės ženklo pristatymui. Vietoje to, jis atvyksta su viena aiškia žinute: kurti produktus, kuriuos lengva naudoti ir pasiekti kasdien. 

Ateityje išauš metas plėtrai, naujoms formulėms, naujiems atspalviams ir inovacijoms. Tačiau kol kas „UNICOSMETICS“ pristato keturis blizgius, pritaikytus kiekvienam vartotojui. Blizgius, kuriuos sukūrė jauna kūrėja, kuri supranta, kad tvirtas stovėjimas ant žemės yra moderniausias pasirinkimas iš visų.