Garsūs veidai nišinių kvepalų butike dalyvavo uoslės ir skonio eksperimente

Autorius
Pranešimas žiniasklaidai
Nuotrauka
Kristinos Petrikonytės nuotr.
CLASSIC IAB | straipsnio pradžioje 970x250
Reklama

Ar kada bandėte kvepalus derinti prie… šokolado? Skamba kiek netikėtai, tiesa? Šią unikalią patirtį ką tik išbandė kviestinė publika, susirinkusi į aukštosios parfumerijos namus Vilniuje,  kurie yra įtraukti į Europoje rekomenduojamų aplankyti nišinių kvepalų butikų sąrašą.

Nišinės parfumerijos namuose šįsyk kvepėjo ne tik skirtingais svaiginančiais aromatais, bet ir juoduoju šokoladu. Čia viešėję nišinių aromatų „Pernoire“ kūrėjai svečiams pristatė išskirtinę patirtį – uoslės ir skonio eksperimentą, išbandant specialiai šiems kvepalams Šveicarijoje sukurtus šokoladus.

Renginio svečiai, tokie, kaip nuomonės formuotojas Naglis Bierancas, prekių ženklo „SbyS“ kūrėja, buvęs modelis Simona Starkutė, muzikos prodiuserė Neringa Zeleniūtė, fotografas Gediminas Žilinskas, televizijos laidų vedėja Ilona Juciūtė, laisvalaikio drabužių kūrėja Gabija Vyšniauskaitė- Šutavičienė, odontologė Valentina Kvaraciejienė ir kiti, turėjo galimybę mėgautis naujaisiais kvepalais, ragaujant kiekvienam aromatui sukurtą, tik jį atspindintį šokoladą.

O štai Lietuvos someljė čempionato vicečempionas Edgaras Kazokaitis svečiams siūlė paragauti pagal šių kvepalų nuotaikas parinktus vynus.

„Kvepalų man – niekada negana“, – nusijuokia čia sutiktas nuomonės formuotojas Naglis Bierancas. O tai liudija ir jo namuose esanti didelė, daugiau nei penkiasdešimties kvepalų flakonėlių kolekcija.

„Nesu tas, kuris kvėpinasi vienu mėgstamu aromatu visą gyvenimą. Norisi vis naujų. Tik kelis kartus esu pirkęs tuos pačius kvepalus dar sykį. Man patinka susiderinus įvaizdį atsistoti priešais krūvą kvepalų buteliukų, o tada jau galvoti, kuriais čia pasipurškus. Pasirinkimą lemia sezonas, tos dienos oras, nuotaika.

Jeigu pastebiu, kad kurie nors kvepalai – jau į pabaigą, stengiuosi iki galo jų nesunaudoti, kad tą kvapą dar paturėti. Po ilgesnio laiko jais pasikvėpinus sukyla nostalgiški prisiminimai prabėgusioms dienoms. Kvepalai nukelia į praeitį, primena tam tikrus įvykius.

Reklama

Kristinos Petrikonytės nuotr.

Turiu draugę, kuri kvėpinasi kvepalais, kuriuos kadaise mėgau ir aš. Kaskart bičiulę sutikus juokiuosi, kad ji kvepia manimi ir šitaip sukelia smagius prisiminimus iš to laikmečio, kuomet ir man šis aromatas patiko“, – pasakoja.

Nors Naglis kvepaluose nesižavi citrusų ir rožių natomis, šįsyk uostytas rožės ir oud‘o derinys suskambėjo maloniai. Saldūs kvapai nuomonės formuotojui kadaise irgi nepatiko, visada labiau buvo linkęs į sunkesnius aromatus, bet prieš kurį laiką visai netikėtai patraukė saldesnė gama: figomis, kriaušėmis ir vanile papildyti kvepalai. „Labai gerai atsiskleidžia ant mano odos“, –  pastebi N.Bierancas.

Kvepalų ir jų įkvėpto šokolado pristatyme dalyvavusi Simona Starkutė ne tik pati nusiperka mėgstamo aromato flakonėlį, bet ir dažnai jų gauna dovanų. Vieni kvepalai lieka jos grožio kampelyje, o ne taip patikusius perleidžia draugėms.

Simonos rankinėje dažnai rasi kokį nors dailų kvepalų buteliuką – sklindantis malonus aromatas džiugina ne tik ją, bet ir aplinkinius. „Neskirstau kvepalų į moteriškus ir vyriškus, nors vieni kvapai išties labiau tinka vieniems arba kitiems. Mano kolekcijoje – daugiausia nišiniai unisex aromatai. Ir tik sodrių natų. Pudriniai ir saldūs – ne mano būdui“, – šypsosi Simona.

Į renginį atvykęs vienas iš pristatomų kvepalų kūrėjų Robinas Dunneris sako, kad jie nekuria aromatų, įtinkančių visų uoslei. To padaryti tiesiog neįmanoma.

„Kiekvieno žmogaus charakteris susideda iš daugybės sudėtingų bruožų. Kurdami savo kvepalus nesirenkame lengvų kompozicijų, nes tik taip kvepalų meno mylėtojai gali išreikšti save ir atskleisti savo tikrąjį „aš“, – įsitikinęs šio prekių ženklo kūrybos direktorius.