Sostinėje – duoklė itališkai parfumerijai: į renginį rinkosi žinomi žmonės

Autorius
Pranešimas žiniasklaidai
Nuotrauka
Pranešimo siuntėjų nuotr.
CLASSIC IAB | straipsnio pradžioje 970x250
Reklama

Sostinės širdyje įsikūrusiame „Stiklių“ viešbutyje surengtas ypatingas renginys – čia italų prekės ženklas „Gritti Venetia“ pristatė parfumerijos pasaulio naujoves. 

Renginio nepraleido žinomi veidai: verslininkė Inga Stumbrienė, stilistas Joringis Šatas, turinio kūrėja Deimantė Pajadaitė, nuomonės formuotojos Kamilė Kanapeckaitė, Justė Šoblinskaitė, dizainerė Jūratė Steponavičiūtė ir daugelis kitų. Šventėje pasirodė ir pats prekės ženklo įkūrėjas bei savininkas Luca Gritti. 

„Gritti Venetia“ – Luca Gritti duoklė savo šeimos istorijai ir jos giliam, ilgamečiam ryšiui su Italijos parfumerija. Būdamas kilmingos Venecijos dinastijos palikuonis, L.Gritti atiduoda duoklę savo protėviui, politikui ir pirkliui Alvise Gritti ir kuria naujas taisykles nišinių kvepalų pasaulyje.

Prekės ženklo istorija prasidėjo 2009 m., kai buvo sukurti pirmieji Gritti šeimos vardu pavadinti kvepalai. Jie sudarė „Black Collection“, įkūnijančią parfumerio Luca Gritti kūrybinį kelią ir apimančią tokius bestselerius, kaip „19-68“, „Rebellion“ ir „Noctem Arabs“.

Po kelerių metų parfumerijos namai pristatė „White Collection“, kurioje L.Gritti į skirtingus moteriškumo aspektus žvelgia per patraukliausius aromatus: gėlių, vaisių ir gurmaniškus.

Po pasaulinės „Chantilly“ ir „Rebrodè“ sėkmės prekės ženklas pristatė „I Turchesi“ kolekciją, skirtą pietų Italijai, jos kvapą gniaužiančioms spalvoms ir aromatams.

Netrukus „Pomelo Sorrento“ tapo bestseleriu, šio aromato ryškus, žėrintis charakteris žymi prekės ženklo olfaktorinį parašą ir kartu su svaiginančiomis „Ivy Collection“ kompozicijomis reprezentuoja naujus Italijoje gaminamų prabangių kvepalų standartus.

„Gritti Venetia“ kvintesencija – tai „Gritti Privé“ kolekcija, apvilkta aksomu ir 24 karatų auksu. Šie drąsūs, sodrūs ir eklektiški kvepalų ekstraktai atspindi itališko stiliaus prigimtį ir didžiausią dėmesį aukščiausios kokybės parfumerijos ingredientams.

Reklama

Renginio metu pristatyti „Mango Aoud“ ir „Super Novos“ aromatai iš „Ivy Collection“, atskleidžiančios prekės ženklo kūrėjo drąsą mene.

MANGO AOUD

Pasaka iš dviejų žodžių, eklektiškas prisiminimų, skonių ir kvapų derinys užfiksuotas tarp Meksikos ir Indijos. Rytų ir Vakarų susitikimas, įkvėptas kreminių, sultingų mango natų ir tamsioji agarmedžio pusė,  išryškėjusi kartu su gardžiu vanilės akordu, visa tai vainikuoja gaivi, švelni guava.

SUPER NOVA

Aromatas, gimęs iš sprogimo, sukurtas ryškiai švytėti.

Iš chaoso į tvarką. Kosminis brutalus grožis prasiveržia iš tamsos į šviesą, o arbatžolės liepsna išsklaido horizontą. Atmerkite akis. Įkvėpkite nakties. Atraskite mineralinę kosmoso begalybę per subtilius metalo akordus, susipynusius su šalčio aromato akordais ir giliu, tamsiu uodo ir pilkojo gintaro mišiniu.

„Gritti Venetia“ kūrinius galima įsigyti tik „KristiAnos“ salonuose.