„H&M“ pristato 2024-ųjų vasaros kolekciją

Autorius
Pranešimas žiniasklaidai
Nuotrauka
Pranešimo siuntėjų nuotr.
CLASSIC IAB | straipsnio pradžioje 970x250
Reklama

Artėjančiai vasarai skirtoje kolekcijoje „H&M“ pagrindinį dėmesį skyrė išskirtinėms drabužių konstrukcijoms bei ryškiems raštams, įkvėptiems turtingos Brazilijos kultūros. Grafinės detalės, kaftanai bei vasariškos suknelės atspindi kontrastingą kolekcijos spalvų paletę, kurią sudaro rafinuotos juodos, baltos, smėlio, raudonos bei žalios spalvos akcentai.

Kolekcija bus prieinama nuo gegužės 16 d. prekės ženklo fizinėse parduotuvėse bei internetu.

Moteriškų drabužių linija šioje kolekcijoje kuria lengvai krentančių siluetų vaizdinį. Tuo tarpu kontrastingi papuošimai, raštai bei spalvos atspindi Brazilijos modernizmo judėjimo akcentus. Pagrindiniais elementais kolekcijoje tapo modernių siluetų megzti kaftanai, nerti drabužių motyvai, plačios suknelės, trumpos suknelės bei maudymosi aprangos detalės.

Šios kolekcijos aksesuarai, tokie kaip auskarai ar pakabukai, buvo įkvėpti koralų bei kriauklių, kurių formos derintos su masyviais aukso spalvos juvelyrikos elementais. Tarp aksesuarų taip pat galima rasti iš rafijos pagamintas skrybėles ir rankines, minimalistines basutes, skareles bei sarongus, kurių raštai dera su kolekcijoje dominuojančiais grafiniais motyvais.

Reklama

„Lengvai krentantys kaftanai, erdvios suknelės bei sijonai kuria laisvumo emociją, kuriai papildomos dramos suteikėme naudojant ryškius raštus bei žaidžiant su skirtingomis proporcijomis“, – teigia prekės ženklo koncepto dizainerė Eliana Masgalos.

Vyrams skirtoje kolekcijos dalyje nostalgiškas vasaros glamūras derinamas su moderniais siluetais, blizgiomis tekstūromis, atvirais mezginiais bei žakardo elementais. Kolekcijoje galima rasti baltą kostiumą, tekstūriškus marškinėlius trumpomis rankovėmis bei skirtingų spalvų – baltos, juodos, burgundiškos – kostiumines kelnes.

„Nors vasaros sezono metu natūraliai rengiamės kiek mažiau įpareigojančiai, šiai kolekcijai siekėme suteikti elegantiškumo. Rezultatas – rafinuoti ir ekspresyvūs objektai, tokie, kaip kostiumai bei blizgių tekstūrų marškiniai“, – teigia vyriškos dizaino linijos vadovas Rossas Lydonas.