Lietuvos plaukų grožio industrijoje birželio mėnuo išsiskyrė idilišku „ORIBE – Iconic Hair Artistry“ renginiu, kurio metu savo meistryste dalinosi svečias Adamas Livermore.
Iš Niujorko atvykęs ORIBE edukatorius visame pasaulyje yra žinomas už pirmuosius karjeros žingsnius su pačiu Oribe Canales, ikoniškus klientus, tokius, kaip Tilda Swinton, Naomi Campbell, Meg Ryan ar Jake Gyllenhaal ir darbus, papuošusius „Vanity Fair“, „Elle“, „Vandals“ bei kitų prestižinių leidinių viršelius.
Svečias savo ištaigingu, Birštono kurorte vykusiu pasirodymu džiugino ir edukavo garsiausius mūsų šalies grožio ambasadorius.
Unikali šios asmenybės istorija prasidėjo prieš šešiolika metų, kuomet Oribe Canales pakvietė jį asistuoti Paryžiaus mados savaitės užkulisiuose. Adamas Livermore šį biudžeto neturintį pasiūlymą priėmė vertindamas, jog tokia proga gali pakeisti visą jo gyvenimą.
Taip 2011 metais istorijos scenarijus duetą vedė į Niujorke vykusią „Vanity Fair‘s Hollywood Issue“ pavasario viršelio fotosesiją, kurioje pagrindinį vaidmenį atliko Jennifer Lawrence, Jake Gyllenhaal ir Anne Hathaway. Asistuodamas Oribe, Adamas pasikliovė likimu nenutuokdamas tolimesnių veiksmų sekos, o ji stebino.
„Paruoški Jennifer plaukus, juk žinai, kaip man patinka, tuomet pakvietė Oribe“, – „ORIBE – Iconic Hair Artistry“ renginio metu ruošiant holivudines bangas prisiminimais dalinosi A.Livermore.
Birštone vykusiame renginyje stilistui ant scenos kuriant ikoniškus įvaizdžius, – bangas, glotniai surištus ir blizgučiais dekoruotus plaukus – svečiai turėjo galimybę susipažinti su pasaulyje taikomomis technikomis, žiniomis bei pagrindinėmis ORIBE prekės ženklo vertybėmis, atsiskleidžiančiomis atviruose A.Livermore pasakojimuose.
„To tikrai nesitikėjau, „Vanity Fair‘s Hollywood Issue“ viršelį Oribe Canales priskyrė mano karjeros darbų rinkiniui kaip autorinį darbą. Jis buvo dosni siela, tad visada, kai ruošiu holivudines bangas, prisimenu šį momentą“, – šukuodamas atviravo A.Livermore.
Išskirdamas ORIBE savybes, stilistas kartu apibūdino ir šio prekės ženklo filosofiją, paremtą lankstumu ir išminties dalybomis. Tai transliuoja kompaniją atstovaujantys žmonės, pasauliniu mastu vykdoma veikla ir, be abejonės, produktai.
Prestižinį Paryžiaus, Milano, Niujorko ir kitų grožio sostinių madų šou stilisto stažą turintis A.Livermore renginyje dalindamasis sava patirtimi ir inspiracija, išskyrė pagrindinę prekės ženklo žinutę. Anot jo, nepaisant visų galimų – kultūrinių, grožio suvokimo, plaukų struktūros ar požiūrio – skirtumų, ORIBE nuo pirmos dienos siekė apglėbti kiekvieną žmogų prabangos, dramatiškos prigimties ir aukštos refleksijos jausmu, kurį puoselėja iki šios dienos.
„Nes gyvenimas per gražus švaistyti jį blogiems plaukams“, – pritarė „Salonshop“ vedlė Merit Lohmus.
Distributoriai Baltijos šalyse – „Salonshop“ rūpinasi geidžiamiausių „ORIBE“ produktų pasiekimu www.salonshop.lt svetainėje, mūsų šalies salonuose bei tinkle „Crème de la Crème“. Tai – partnerystė, inicijuojanti logistiką ir edukaciją, tampančią tokių renginių priežastimi.
Išminties, ovacijų ir teigiamų emocijų nestigusiame „ORIBE – Iconic Hair Artistry“ pasirodyme svečiai pažino Adamo Livermore asmenybę, darbo principus ir naudojamas grožio priemones: Grandiose Hair Plumping Mousse, Gel Serum Radiance – Magic And Hold, Gold Lust Nourishing Hair Oil, Superfine Hairspray. Tarp pastarųjų buvo ir naujųjų produktų, tokių, kaip Gold Lust Dry Heat Protection, Hair Alchemy Heatless Styling Balm, The Cleanse Clarifying Shampoo paletė su prabangiųjų šukų ir šepečių linija.
Susirinkusieji kartu iš pirmų lūpų išgirdo ir šio prekės ženklo kelionės į Lietuvos rinką istoriją.
„2016 metais ORIBE pasirodė Lietuvoje. Pirmieji juo patikėję buvo „Crème de la Crème“, vėliau pamažu prisijungė ir kiti salonai. Neslėpsiu, pradžia kėlė baimę, nes produktai buvo brangūs, bet vidinis tikėjimas kokybe ir filosofijos formule neleido nuleisti rankų ir štai – esame, kur esame“, – džiaugsmingai renginį vainikavo mūsų šalies ORIBE ambasadorė Renata Janauskienė.
Antrą kartą Lietuvoje pasirodęs meistras A.Livermore, kartu su visa renginių selekcija demonstruoja vidinę ORIBE politiką, vienodai vertinančią skirtingus žmones, jų plaukus ir žemynus, kuriuose brandinama kultūra. Tai vardas, kuriam neegzistuoja kitoniškumas, kurio neįmanoma nepamilti, jis puoselėja bei suteikia galimybes mėgautis plaukų grožio teikiamais malonumais.