Lady Gaga jau pasižymėjo kaip muzikos, mados ar kino ribas tolyn stumianti žvaigždė, o dabar ji pasirengusi sudrebinti ir makiažo pasaulį.
Tęsdama popžvaigždžių, tokių kaip Davidas Bowie ar Madonna, tradiciją Lady Gaga taip pat puikiai įvaldžiusi atsinaujinimo strategiją. Su kiekvienu nauju albumu prisistato tartum nauja asmenybė: „electropop“ stiliaus princesė albume „The Fame“, gitara brazdinanti amerikietė su rožine kaubojaus skrybėle albume „Joanne“.
O kur dar pasirodymai ant raudonojo kilimo, neretai labiau primenantys menišką performansą. Prisimenate mėsos suknelę (ir žalią kepsnį jai ant galvos)? Arba jos pasirodymą „Grammy“, kai ją kiaušinyje atnešė lateksu apsitempę modeliai.
Bet neapsigaukite – Lady Gaga tuo nesinaudoja kaip pigiu triuku dėmesiui patraukti. Kiekvienas jos įvaizdis, pasirodymas ir idėja yra nuoširdžiai apgalvotas meninis sprendimas.
„Kai žmonės apie mane sako „persona“, jaučiuosi beveik įžeista, nes ši persona ir toliau yra mano asmenybės tęsinys. Manau, daug kam tuomet atrodau netikra, dirbtinė, bet visada esu tikra“, – sako ji.
Tas pat ir dėl makiažo. Nesvarbu, jos veidą dengia visas makiažas ar tik keli štrichai, ji visada išlieka savimi, tiksliau sakant, viena iš daugybės jos versijų. Tokia yra ir pernai jos sukurtos makiažo priemonių linijos „Haus Labs“ filosofija.
Jai pačiai ne taip svarbu, kaip produktai padeda atrodyti (bet išduosime, kad padeda atrodyti tikrai gerai, ypač naujoji maskavimo priemonė, tačiau apie tai vėliau), o kaip padeda jaustis: stipria, pasitikinčia, nesislepiančia ir nesiekiančia būti kažkuo kitu asmenybe. Pasikalbėkime su šia įvairialype asmenybe apie rūpinimąsi savimi, jausmą, kad esi graži, ir dalykų darymą savaip.
Ko darbas su „Haus Labs“ išmokė jus apie makiažą?
Nežinojau, kaip smarkiai žmonės netiki inovacijomis ar net nežino, kad makiažo srityje jos įmanomos. Labiau galvota, kaip su makiažu atrodai, bet ne kaip jautiesi ir ar tai nekenksminga odai. Nebuvo svarbu, ar makiažas kenkia odai, jei tik buvo gražus, ir aš tokio požiūrio nekenčiau. Galvojau: „Būtent to ir noriu. Kaip galima priemones pagerinti?“
Turint galvoje visas nuostabias inovacijas, kurių pilna visame pasaulyje, bet kurios apima kitus produktus, o ne makiažą, pagalvojau: „Tikrai įmanoma sukurti švarų, veganišką, gyvūnų neišnaudojantį grožio priemonių ženklą, bet kartu nepaaukoti galutinio rezultato.“ Makiažas turi būti funkcionalus. O šiame prekės ženkle man labai patinka širdis ir siela, su kuria kuriame grožio ir rūpinimosi savimi priemones.
Rūpinimasis savimi, panašu, yra raktinė „Haus Labs“ žinutė. Kodėl tai jums taip svarbu?
Visų pirma, pati žinau, kaip makiažas gali padėti perkeisti sielą, sukurti pasitikėjimą ir vidinę stiprybę. Kai kurie žmonės mano, kad taip neturėtų būti, kad ir be makiažo privalai jaustis 100 procentų pasitikinti savimi. Jei taip kažkam yra, nuostabu, bet tikrai ne visiems. Kai kuriems žmonėms makiažas padeda geriau pasijusti ir save išreikšti. Aš tikrai tikiu, kad tai dalis rūpinimosi savimi. Man buvo labai svarbu tai pabrėžti ir mūsų kampanijoje: „Tai – ne tik kaip atrodai, tai – ir kaip jautiesi.“
Jūsų inovatyvumas žinomas jau iš muzikos. O kaip jį skatinote „Haus Labs“?
Sukūrusi šį prekės ženklą, jaučiau, kad žmonės iš manęs tikisi drąsių kūrybinių sprendimų, nes tokią mane pažįsta. Ir aš jų ėmiausi, tik šiek tiek kitaip. Mokslo apie odos priežiūrą žinias pritaikėme visiems savo gaminiams. Pavyzdžiui, kiekviena ieško geriausiai šviesinančio ir maskuojančio korektoriaus, ir mūsiškis tai daro.
Jo tekstūra kreminė, labai maloni, o sudėtis – tiesiog nuostabi. Bet ne mažiau svarbu, kad su šiuo prekės ženklu plečiame supratimą apie grožį. Atlikome daug bandymų su biotechnologiniu kofeinu, pagrįstu ajurvedinės medicinos principais ir suteikiančiu puikų rezultatą. Šio korektoriaus efektas labai gražus ir ilgai išliekantis: jis mažina pabrinkimą aplink akis, visos odos raudonį. Su juo atrodo, kad visą dieną rūpiniesi savimi.
Iš kur atsirado jūsų susidomėjimas odos priežiūros mokslu?
Jau vaikas stebėdavau, kaip savimi rūpinasi mano mama. Ji atidžiai puoselėdavo odą ryte, kasdien dažydavosi. Norėjau atkartoti panašią odos priežiūros rutiną ir savo prekės ženkle. Be to, pastebėjau milžinišką makiažo priemonių problemą: kai jas naudoji nuolat, jos pradeda kenkti odai. Kaip atlikėja dažnai būnu su makiažu, todėl ir norėjau sukurti kažką geresnio. Kitaip tariant, į šią sritį pastūmėjo mano pačios rūpestis oda.
Ėmiau skaityti daug straipsnių ir knygų, mokiausi. Tuomet pradėjau dalytis homeopatiniais receptais su kosmetikos kūrėjais, dirbti su laboratorijomis. Taip ir atsirado mūsų produktai, jie tikras mano odos priežiūros filosofijos rezultatas.
Kaip keitėsi jūsų santykis su grožiu?
Buvau sąmoninga paauglė, man patiko dažytis, nes tai padėdavo užsidėti savotišką superherojaus kaukę. Universitete jau ėmiau naudoti gerai maskuojančią priemonę nuo senėjimo, o baigusi jį atradau akių pieštuką, kuris, man atrodė, padeda atskleisti mano asmenybę. Tiesa, mokiausi mokykloje, kur reikšti save per fizinę išvaizdą nebuvo gerai.
Tad ją baigusi norėjau tartum rėkte išrėkti, kokia esu. Galiausiai pasinėriau į muziką ir ėmiau makiažu kurti daugybę personų, kurios man visos buvo labai savos. Makiažas man buvo būdas tapti bet kuo, kuo tik noriu būti, išore komunikuoti dalykus, kuriuos jaučiu viduje. Žmonėms nesakai, kas esi, bet rodai.
Kokias priemones pati visada naudojate?
Jį ne tik gyriau – mūsų prekės ženklo korektorių visada turiu kosmetinėje. Tai pirma priemonė, kurią rytais iškart naudoju po drėkinamojo kremo. Net jei tądien nebūnu su visu makiažu. Tuomet tepuosi lūpų aliejų, kartais jį naudoju ir skruostams. Jei noriu kažko daugiau, tepu „Color Fuse“ skaistalus. Ir viskas! Toks mano kasdienis įvaizdis.
Kas labiausiai džiugina įkūrus nuosavą prekės ženklą?
Tikrai myliu savo gerbėjus, tad esu laiminga, galėdama pasiūlyti aukštos kokybės gaminius, kurie sujungia ir meninius, ir grožio poreikius. Man glosto širdį žinojimas, kad kažkam makiažas padėjo susikurti gražią dieną.