Mada pasiekė naują lygmenį – sparčiai populiarėja virtualūs drabužiai

Autorius
Lėja Viktorija Voronovaitė
Nuotrauka
Instagramas: dressx
CLASSIC IAB | straipsnio pradžioje 970x250
Reklama

Mados pasaulis sparčiai keičiasi. Dizaineriai ir prekių ženklai nebeapsiriboja vien fiziniais drabužiais, jie tyrinėja skaitmeninę madą, kuri egzistuoja tik virtualioje erdvėje.

Nesvarbu, ar tai būtų avatarai internete, ar unikali apranga socialiniams tinklams, virtualūs drabužiai iš naujo apibrėžia, kaip mes bendraujame su mada.

Štai keletas svarbiausių šios skaitmeninės revoliucijos lyderių ir mobilių aplikacijų:

„DressX“

„DressX“ yra viena iš pirmaujančių skaitmeninės mados platformų, siūlančių naudotojams galimybę dėvėti pažangiausius virtualius drabužius nuotraukose ir vaizdo įrašuose. Taip suteikiama galimybė „dėvėti“ aukštąją madą nė neprisilietus prie audinio.

„DressX“ suteikia progą eksperimentuoti su naujais įvaizdžiais nedarant jokio poveikio aplinkai ir neleidžiant pinigų.

„Fabricant“

Skaitmeninės mados lyderė „Fabricant“ kuria nuostabius virtualius drabužius avatarams ir internetinei aplinkai. Žinomi dėl savo išradingų ir avangardinių modelių, jie trina ribas tarp realybės ir fantazijos.

Jų skaitmeninės mados kūriniams pavyko sudrebinti pasaulį, ypač vienai iš pirmųjų skaitmeninių suknelių, kuri buvo parduota už 9500 JAV dolerių.  Ši kompanija iliustruoja neribotas skaitmeninės mados galimybes, realybei nevaržant kūrybiškumo.

Reklama

„Auroboros“

„Auroboros“ – prabangūs technologijų mados namai, skirti fiziniam ir skaitmeniniam pasauliui. Jų kūriniuose tarsi skleidžiasi gražus pokalbis tarp gamtos ir naujausių technologijų.

„Republiqe“

„Republiqe“ yra visiškai skaitmeninė drabužių parduotuvė, kurioje vartotojai gali įsigyti virtualių aprangos detalių. Įsigijus šiuos daiktus, jie pridedami prie nuotraukų arba juos dėvi susikurti avatarai. Skaitmeninės „Republiqe“ kolekcijos puikiai tinka mados entuziastams, norintiems išsiskirti socialiniuose tinkluose. Kompanijos misija – virtualios mados demokratizavimas, siekiant, kad ji taptų plačiau prieinama ir populiari.

„RTFKT Studios“

„RTFKT Studios“, žinoma dėl skaitmeninių sportbačių kūrimo ir bendradarbiavimo su tokiais dideliais prekių ženklais kaip „Nike“, yra virtualios mados viršūnė. Jų skaitmeninių kūrinių ieško ir kolekcininkai, ir žaidėjai.

„ZERO10“

„ZERO10“ yra technologijų bendrovė, teikianti AR (liet. papildytosios realybės) ir AI (liet. dirbtinio intelekto) sprendimus. Jų pagrindinis produktas yra papildytosios realybės veidrodis, kuris suteikia galimybę realiuoju laiku išbandyti drabužius ir leidžia prekių ženklams labiau įtraukti savo auditoriją.

Virtualūs drabužiai nebėra nišinė koncepcija, jie tampa neatsiejama mados pasaulio dalimi. Šios programėlės ir prekių ženklai plečia kūrybiškumo, tvarumo ir išraiškos ribas, siūlydami mados mylėtojams naujų būdų, kaip praplėsti savo asmeninį stilių. Tobulėjant technologijoms, skaitmeninės mados galimybės tampa neribotos.