Milijonai nuotakų visame pasaulyje renkasi šio prekės ženklo papuošalus

Autorius
ELLE LITHUANIA (reklama)

Jau 130 metų „Swarovski“ vardas yra tapęs tikru šventės sinonimu. Šio prekių ženklo papuošalus renkasi milijonai nuotakų visame pasaulyje – spindinčios „Swarovski“ kristalais puoštos vestuvinės suknelės ir prabangūs bateliai tampa jų svajonių objektu. Tie, kurie nori sukurti nepakartojamą šventės atmosferą, kreipiasi į „Swarovski“ dėl galimybės sukurti unikalų dekorą, paverčiant ypatingą dieną tikra pasaka.

„Swarovski“ sukūrė ir padovanojo pasauliui begalinio spindesio idėją. Pirmosios buvo Holivudo divos – būtent joms teko laimė pasipuošti įspūdingais papuošalais. Marilyn Monroe filme „Džentelmenai renkasi blondines“, atlikdama legendinę dainą „Diamonds Are a Girl’s Best Friend“, vilkėjo „Swarovski“ papuošalus. Jos legendinė suknelė, kuria ji sveikino JAV prezidentą John F. Kennedy (vėliau ją vilkėjo Kim Kardashian MET GALA renginyje), taip pat buvo inkrustuota „Swarovski“ kristalais.

1961 m. pasirodė kultinis filmas „Pusryčiai pas Tifanį“, kuriame vienu labiausiai cituojamų kino įvaizdžių tapo Audrey Hepburn su nepriekaištinga juoda „Givenchy“ suknele ir prabangiais „Swarovski“ papuošalais – įspūdingu koljė bei tiara. 1963 m. kino ekranus pasiekė dar vienas šedevras – „Kleopatra“. Filmui skirtas rekordiškai didelis biudžetas, augantis filmavimo metu, vos nesukėlė „20th Century Fox“ studijos bankroto. Pagrindinė priežastis – tuo metu ryškiausia kino žvaigždė Elizabeth Taylor ir jos kostiumai: visi filmo papuošalai buvo gaminami „Swarovski“.

1965 m. į Danielį Swarovski kreipėsi dizaineris Christian Dior. Kartu jie sukūrė unikalią kristalų spalvą „Aurora Borealis“, šie kristalai iki šiol naudojami „Dior“ aukštosios mados kolekcijose ir aksesuaruose.

Kiekvieną sezoną podiumai tampa meno galerijomis, kuriose modeliai žengia pasipuošę žaižaruojančiais „Swarovski“ kristalais. Kaip teigia Olivier Saillard, Paryžiaus mados muziejaus direktorius: „Swarovski pranoksta save būtent aukštojoje madoje.“

Kartu su žymiausiais mados namais – „Chanel“, „Dior“, „Armani“, „Elie Saab“, „Zuhair Murad“, „Oscar de la Renta“, „Valentino“, „René Caovilla“, „Manolo Blahnik“ ir kitais – šis prekių ženklas padeda kurti unikalius įvaizdžius, kuriuos regime ant kino festivalių raudonųjų kilimų, įspūdingų gala vakarienių metu, apdovanojimų ceremonijose bei, žinoma, vestuvėse.

Norėdamos atrodyti išskirtinai, moterys iš viso pasaulio kreipiasi į garsiausius mados namus, kad joms būtų sukurta unikali vestuvinė suknelė, inkrustuota „Swarovski“ kristalais. Viena žymiausių tokio tipo suknelių, tapusių mados istorijos dalimi, – „Dior“ dizainerio Johno Galliano kūrinys, inkrustuotas 1,5 tūkst. „Swarovski“ kristalų ir kainavęs 100 tūkst. dolerių. Suknelė buvo sukurta vienai stilingiausių pasaulio moterų – JAV pirmąjai poniai Melaniai Trump jos vestuvėms su dabartiniu prezidentu Donaldu Trumpu. Paris Hilton vestuvinę suknelę, elegantišką ir prabangią, kūrė „Oscar de la Renta“ – ji taip pat buvo papuošta „Swarovski“ kristalais.

Viena brangiausių kada nors sukurtų vestuvinių suknelių priklausė pačiai „Swarovski“ dinastijos atstovei Viktorijai Swarovski. Net 500 tūkst. „Swarovski“ kristalų pavertė šį kūrinį tikru meno šedevru, o suknelės vertė siekė net 1 mln. JAV dolerių. Suknelę sukūrė garsus dizaineris Michaelas Cinco.

Nors tokios unikalios aukštosios mados suknelės yra mūsų svajonėse, įspūdingi „Swarovski“ papuošalai yra tikrovė – jų dėka kiekviena nuotaka gali pasijusti kaip tikra pasakų princesė.

„Swarovski“ – vienas svarbiausių pasaulinių prekių ženklų, į kurį moterys kreipiasi ieškodamos aukštos kokybės papuošalų ypatingoms progoms. Vienos nuotakos prie elegantiškų suknelių derina klasikinius papuošalus iš kolekcijų „Tennis“ ar „Una Angelic“, dažnai pasirenkant gaminius su „Swarovski“ perlais. Kitos renkasi įspūdingus, vienetinius papuošalus, kurių grožis tiesiog atima žadą.

„Atėjus vestuvių sezonui, ypač mėgstu padėti nuotakoms išsirinkti tinkamiausius papuošalus mūsų „Swarovski“ salonuose Lietuvoje. Visada sulaukiame daug klienčių, kurios ieško papuošalų savo šventiniam įvaizdžiui būtent pas mus. Ypač žavu, kai į saloną atvyksta net trys moterų kartos – močiutės, mamos ir būsimos nuotakos, – sako Oficialaus „Swarovski“ atstovo Lietuvoje – įmonės „Deka Europe“ – generalinė direktorė Jelena Ivanova. – Net ir mažiausios šventės dalyvės pas mus randa žaižaruojančių, specialiai vaikams skirtų papuošalų.

Nuo mergvakario iki pirmojo šokio – išskirtinėje vestuvinių papuošalų kolekcijoje rasite tobulą aksesuarą savo ypatingai progai. Ryškūs motyvai ir spalvos trauks akį per mergvakarį, o rafinuoti, preciziškai subalansuoti deriniai padės užbaigti vestuvių dienos įvaizdį.

Ar tai dovana mergvakariui, ar staigmena jaunavedžiams – „Swarovski“ dovanų kolekcija sukurta taip, kad ją brangintumėte visą gyvenimą. Norint sukurti prabangią šventinę atmosferą, dėmesys skiriamas įspūdingoms „Swarovski“ krištolinėms šampano taurėms. O gražiausios šventės akimirkos įamžinamos stilinguose „Swarovski“ nuotraukų rėmeliuose. Nuo unikalių meilę simbolizuojančių figūrėlių iki šampano taurių rinkinių – visos dovanos sukurtos taip, kad perteiktų šventės svarbą ir būtų branginamos šeimoje kaip laimės talismanai.“