„Munthe“: mados galerija po atviru dangumi

Autorius
Vaidilė Marija Vasiliauskaitė / @vaidilemaria
Nuotraukos
„Munthe“ 2024 m. pavasario-vasaros kolekcija
CLASSIC IAB | straipsnio pradžioje 970x250
Reklama

Kopenhagos mados savaitėje 2024 m. pavasario-vasaros kolekciją pristatė mados namai „Munthe“, šou surengę po atviru dangumi įkurtoje meno galerijoje.

2024 m. pavasario-vasaros kolekcija įkvėpta meno galerijų ir pojūčio jose. Tai jausmas, kurį mados namai „Munthe“ kviečia patirti nuolat. Skaitmeninėje meno galerijoje jie reguliariai dalijasi menininkių moterų darbais, siekdami šias paremti ir skleisti žinią apie jų kūrybą. Naujoji kolekcija sukurta tuo pačiu principu – derinant meną ir moterų įgalinimą.

„Šį sezoną bendradarbiaujame su mūsų tęstinio projekto „Meno pirmadienis“ menininkėmis Heather J. Chontos ir Aline Gaiad. Bendradarbiavimą atspindi ryškūs mėlynos ir raudonos spalvų meno kūriniai, parinkti šou scenografijai, taip pat grafinių piešinių ir menininkių naudojamų spalvų elementus išvysite kolekcijos audiniuose“, – sako „Munthe“ kūrybinė komanda.

Skaitmeninėje meno galerijoje „Munthe“ reguliariai dalijasi menininkių moterų darbais, siekdami šias paremti ir skleisti žinią apie jų kūrybą. Naujoji kolekcija sukurta tuo pačiu principu – derinant meną ir moterų įgalinimą.

Reklama

Kolekcijoje sujungiami kiauraraščio audiniai, žėrintys blizgučiai, džinsas ir jo skiautiniai, ryškūs raštai ir įmantrus žakardas. 2024 m. šiltojo sezono naujiena – iki šiol nematyta „Munthe“ emblema, sukurta iš stilizuotų M raidžių. Šį simbolį mados namai pritaikė kaip diržų sagtis, metalinėmis emblemomis papuošė avalynę ir rankines.

„Munthe” pagrindas – nuolat mąstyti apie atsakingą kūrybos procesą, verslą ir jo poveikį gamtai. „Mados pramonė nėra savaime tvari, tačiau tikime, kad mūsų prekės ženklas gali efektyviai prisidėti prie pokyčių, kuriuos norėtume matyti ir kitų kūryboje. Nors pradedame nuo mažų pokyčių, laikui bėgant jie didėja, įkvepia ir kitus mąstyti tvariau. Tvarumą vertiname holistiniu požiūriu – esame nesibaigiančioje kelionėje ir turime nuolat tyrinėti, įvertinti, kaip geriausia būtų investuoti į pažangą. Kiekvieną gamybos aspektą vertiname kreipdami dėmesį į poveikį aplinkai: nuo tinkamiausių audinių pasirinkimo iki geriausių darbo sąlygų darbuotojams sukūrimo“, – apie verslo užkulisius pasakoja „Munthe“ atstovai.

„Munthe” pagrindas – nuolat mąstyti apie atsakingą kūrybos procesą, verslą ir jo poveikį gamtai.

52 proc. naujosios kolekcijos pagaminta iš tvarių audinių, kurdami kolekcijas šie mados namai visuomet laikosi principo mažiausiai pusei jos gaminių naudoti perdirbtas arba sertifikuotas kaip mažo žalingo poveikio gamtai medžiagas, kurios padėtų tausoti gamtą.

„Munthe“ 2024 m. pavasario-vasaros kolekcija, MUNTHE nuotr.