Paryžiuje pristatytos grožio pasaulio naujienos

Autorius
Ugnė Mingėlaitė (reklama)
Nuotraukos
Asmeninio albumo

Haute couture, bet skirta grožiui – taip būtų galima apibendrinti sausio paskutinėmis dienomis Paryžių estetika paskandinusį „L’Oreal Paris“ renginį. Grožio industrijos pasekėjai jau žino, kad kasmet šis renginys sulaukia itin didelio viso pasaulio dėmesio, o jo metu pristatomi naujausi prekių ženklo produktai pasaulį stebina visus metus. 

„ELLE Lithuania“ jau antrus metus iš eilės turi išskirtinę galimybę apsilankyti viename įspūdingiausių grožio industrijos renginių metuose – „L’Oreal Paris“ produktų apžvalgoje Paryžiuje. Kasmet jis – vis kitoks, su nauja tema, inspiruojančia žinute, jo metu dalyviams iš naujo papasakojama vis kita istorija apie šį itin turiningą prekių ženklą.

Šis renginys pasibelsti į duris pakviečia vos keletą dešimčių kviestinių svečių iš viso pasaulio, tarp kurių yra mados bei grožio žiniasklaidos atstovai ir nuomonės formuotojai. Tad nesunku įsitikinti, kad proga pamatyti tai, kas vyksta už uždarų renginio durų, yra išskirtinė. 

Manifestas grožiui

Šįkart „L’Oreal Paris“ savo renginį pavadino skambiai ir labai prancūziškai – „La Maison L’Oreal Paris“. Skambu ir kartu simboliška, juk lietuviškai tai reiškia „L’Oreal Paris“ namai. Ir tai – visiška tiesa, juk šis prekių ženklas savo kelionę ir pradėjo ne kur kitur, o Paryžiuje, apsuptas meno, estetikos ir žmonių, kurie gyvena amžinu grožiu ir tikrumu. Tad nieko nuostabaus, kad po prašmatnių rūmų stogu, tarp jaukių ir įspūdingo grožio erdvių, įsikūrė skirtingos grožio sričių naujovės, kurias į dienos šviesą šis prekių ženklas išleis jau šiemet. 

Maža to, renginio metu viena didžiausių žvaigždžių tapo puikiai kiekvienam pažįstama bei pasaulyje mylima „L’Oreal Paris“ Color Riche lūpdažių serija. Jai šiemet – net 40 metų, iš kurių visi lig šiol buvo lydimi unikalių ir ikonomis tapusių spalvų palečių lūpoms. Šiai progai „La Maison L’Oreal Paris“ dedikavo visą lūpdažių „tortą“ ir šventinį „stalą“, nukrautą gėlių ir viso pasaulio moterų mėgstamų lūpdažių spalvų, kuriuos papuošė personalizuotos frazės. 

Vakarą vainikavo speciali išankstinė filmo apie legendinės „L’Oreal Paris“ frazės „Tu to verta“ idėjininkę Ilon Specht. Filmo premjeroje ir diskusijoje po jos dalyvavo ir ikoniškoji prekių ženklo ambasadorė aktorė Eva Longoria, kuri už „L’Oreal Paris“ advokatauja jau 20 metų. 

Reklama

Naujovės – laukiamiausios industrijoje

Šiandien grožio industrijoje netrūksta naujovių. Jos skirtos kone kiekvienai grožio ir estetikos problemai spręsti ir dažnai viena kitą atkartoja. Tad sutikite, rinkoje atrasti produktą, kuris iš tiesų būtų novatoriškas ir pagrįstas mokslu bei žiniomis, nemažas iššūkis. „L’Oreal Paris“ jau daug metų grožio industrijos padanges skrodžia įjungę aukščiausią pavarą. Būtent dėl to parduotuvių lentynas kasmet pasiekia tik pačiais progresyviausiais sprendimais bei bendradarbiavimu su mokslu grįsti „L’Oreal Paris“ grožio produktai. 

Renginio metu buvo pristatytos kelios įspūdingos makiažo, odos ir plaukų priežiūros naujovės ir, visiškai netikėtai, produktai vyrams! Viena laukiamiausių naujovių, kurią jau galima rasti ir Lietuvoje, – nelimpantis blakstienų tušas „L’Oreal Paris Big Deal“. Ši priemonė skirta visoms, siekiančioms pasakiško tankio blakstienų, mat dėl unikalios formulės jį galite sluoksniuoti ir nesijaudinti, kad blakstienos sulips ar taps sunkios.

Kita „L’Oreal Paris“ naujovė, kurią privalote išbandyti, yra lūpų aliejus Plump Ambition. Ši, unikali hialurono rūgštimi ir tripeptidais papildyta formulė lūpoms iškart suteikia putlumo ir jas pridrėkina. Su šiuo produktu galėsite mėgautis veidrodiniu spindesiu ir kurti šiuo metu grožio industrijos taip mėgstamą spindintį makiažą. O gera žinia ta, kad jį papildyti galėsite su kita naujove – Lumi Sticks Le Glass ir Le Glow kreminėmis švytėjimo suteikiančiomis priemonėmis. Šiuo produktu lengvai ir efektyviai sukursite „glow“ efektą, nes tai – kreminė pieštuko konsistencijos priemonė, kurią lengva naudoti bėgant dienai. 

Na, o odos priežiūros gerbėjus nustebins parduotuvių lentynose pasirodysiančios priemonės nuo senėjimo Revitalift Laser Tri-Peptide su peptidais, hialurono rūgštimi ir vitaminu CG. Plaukų priežiūros mėgėjams „Elseve“ serviruoja naujieną Growth Booster – tai yra pažangi plaukų slinkimo mažinimo sistema, kurią sudaro trys žingsniai, padėsiantys sumažinti plaukų slinkimą ir skatinti augimą. 

Tokio lygio renginys atskleidžia pačią tyriausią ir pažangiausią grožio industrijos pusę, įrodydamas, kad net pasaulyje, kuriame yra daugybė naujovių ir produktų, dar yra vietos augti.

x