Prekės ženklas SCALE 11 pristato vestuvinių suknelių kolekciją, kurios pagrindinė žinutė – meilė visomis jos formomis

Autorius
Pranešimas žiniasklaidai
Nuotrauka
Vaido Jokubausko nuotr.
CLASSIC IAB | straipsnio pradžioje 970x250
Reklama

Lietuvoje įkurtas architektūriniu ir vintažiniu požiūriu į dizainą pasižymintis mados prekių ženklas, kurio kūrėja Indrė Dorofėjūtė, turinti daugiau nei 15 metų patirtį interjero architektūroje, pasirinkusi alternatyvų kūrybiškumo išraiškos kelią kurdama drabužius, pristato naujausią savo vestuvinių suknelių kolekciją.

Žmogaus vidaus ir išorės harmonija, skirtingų žmonių lygybė, geriausio silueto, stiliaus, spalvų, tekstūrų, moteriškumo ir vyriškumo proporcijų paieška – pagrindinės SCALE 11 vertybės.

SCALE 11 moteris yra stipri, rafinuota, harmoninga, aistringa, tolerantiška, protinga, sąmoninga asmenybė, vienodai gerbianti save ir kitus. Ji nebijo būti kitokia: vieną akimirką ji yra verslo moteris, kitą – su sportbačiais vairuojanti seną kemperį.

Naujoje „Bridal“ suknelių kolekcijoje rasite harmoningą stilių derinį, atspindintį meilės istorijų įvairovę visame pasaulyje. Nuo prašmatnių, architektūrinio stiliaus kirpimo kostiumų iki bohemiškų suknelių romantikos – kiekvienas dizainas yra individualumo šventė, kviečianti nuotakas atrasti tobulą savo meilės išraišką.

Anot kūrėjos, meilė yra meilė ir kiekviena pora, nepaisant lyties, rasės ar orientacijos nusipelno, kad su ja būtų elgiamasi oriai ir pagarbiai.

„Štai kodėl mūsų kolekcija išdidžiai apima įvairovę siūlydama galimybes visiems jaustis matomiems, išgirstiems ir šventiškiems, kai leidžiasi į kelionę kartu. Mes už visų lygias teises į meilę bei partnerystę“, – sako dizainerė Indrė Dorofėjūtė.

Nuo modernaus minimalizmo iki bohemiško prašmatnumo – prekės ženklo kūriniai persmelkti lengvo rafinuotumo jausmo, atspindinčio meilės visomis jos formomis grožį.